Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tiden går så fortI dag blir det klesvask og kakebaking. Og til ei venninne for å hente ei kake som hu skal lage til i morgen å. Jake og sjørøverland kakeTenke seg at jeg har en 6åring i hus i morgen. Så dagen går til kakebaking ja, og grining av hvor stor babyen min blir.
![]()
Ja, han er jo fortsatt babyen min vettuJa tiden går så fortvi skal ikke feire før søndagen, så har satt av dagen i morgen til kakebaking og husvask
Hvor stor babyen blir?
det er helt utrolig hvor fort tiden går når man får barn! Jenta mi blir snart fem og gutten blir tre.. Dt er skummelt å tenke påI dag blir det klesvask og kakebaking. Og til ei venninne for å hente ei kake som hu skal lage til i morgen å. Jake og sjørøverland kakeTenke seg at jeg har en 6åring i hus i morgen. Så dagen går til kakebaking ja, og grining av hvor stor babyen min blir.
![]()
Haha, har vi to 8mars tråder? Legge min dø da![]()
AhhJa, han er jo fortsatt babyen min vettu![]()
Sambo sier så mye rartnå nettopp var han på tur ut i fjøsen til hønene, og så sier han "jeg går ut til McNuggetsene"
![]()