Skravletråd 8mars:)

Jeg skal vaske litt klær og rydde litt, kanskje begynne og bake litt:) ellers så er det ikke så mye jeg kan gjøre før mannen kommer hjem:/ da skal vi begynne og legge gulv:)

Skal strax levere snuppe i bhg, og da blir det handling til helgen:)

I dag blir det klesvask og kakebaking. Og til ei venninne for å hente ei kake som hu skal lage til i morgen å. Jake og sjørøverland kake:P Tenke seg at jeg har en 6åring i hus i morgen. Så dagen går til kakebaking ja, og grining av hvor stor babyen min blir. :P

I dag blir det klesvask og kakebaking. Og til ei venninne for å hente ei kake som hu skal lage til i morgen å. Jake og sjørøverland kake:P Tenke seg at jeg har en 6åring i hus i morgen. Så dagen går til kakebaking ja, og grining av hvor stor babyen min blir. :P
Ja tiden går så fort:) vi skal ikke feire før søndagen, så har satt av dagen i morgen til kakebaking og husvask:)

Hvor stor babyen blir?

Godmåren. Ungene er levert i bhg, og jeg sitter og spiser frokost:) så får vi besøk av mamma, pappa og den ene tantegutten min:) de blir her for helga, så det blir kjempe gøy:) de kommer med båten, så om være er bra blir det kanskje en båttur på oss:)

Her skal jeg bruke dagen til å sette opp en kiosk til et hundestevne, helgen blir fylt med 1800 hunder daglig, så dette blir mye større enn i fjor :) heldigvis har jeg masse hjelp, siden jeg å er mye større enn i fjor :))

Ja tiden går så fort:) vi skal ikke feire før søndagen, så har satt av dagen i morgen til kakebaking og husvask:)

Hvor stor babyen blir?
Ja, han er jo fortsatt babyen min vettu :P

det er helt utrolig hvor fort tiden går når man får barn! Jenta mi blir snart fem og gutten blir tre.. Dt er skummelt å tenke på:p

Jeg skal til legen.. klokka ni... liksom.. sitter på venterommet såklart..

Idag skal jg til behandling hos manuell terapeut og jeg gleder meg for bekkenet blir bedre for en stund. Etterpå på kjøpesenter og handle babytøy :) men først fødeavdelingen som starter snart

Fødeavdelingen nå :)

Nå har jeg jo vært våken i fire timer, så nå skal jeg sove :/ kjedelig å sove så mye, men det finnes ikke energi i denne kroppen...

Er hjemme med sykt barn. Skule se på fødeavdelingen, men der ble jeg nedstemt gitt.. Satte på opptak da, så blir vel så jeg får se det endag:)

Sambo sier så mye rart :-P nå nettopp var han på tur ut i fjøsen til hønene, og så sier han "jeg går ut til McNuggetsene" :-P

Sambo sier så mye rart :-P nå nettopp var han på tur ut i fjøsen til hønene, og så sier han "jeg går ut til McNuggetsene" :-P

Hahahahahah!!! *LerHøyt*

Ser det for meg, bare sånn løssluppen kommentar på vei ut døra liksom. Guuud. :p

Back
Topp