Skravletråd 8. desember

feb10&aug13

Forelsket i forumet
Hei hei :)
Hva har dere gjort idag jenter?

Vi skulle egentlig vært hos min svigerinne, svoger og vår niese idag på juleverksted og julemiddag... men skatten vår våknet med feber.. så da har jeg blitt hjemme med han.
Min kjære har hjulpet foreldrene sine med sofa og bokhylle kjøp idag.

Snart blir det hjemmelaget pizza, etter ønske fra sjuklingen vår <3

1 uke siden jeg fikk første positive test <3

Idag har vi handlet inn resten av julegavene vi hadde igjen :-) godt å gjøre noe fornuftig, nå er det bare et par gaver igjen som jeg skal hekle :-)
i morgen er jeg 6 uker! :-) og har vist om graviditeten i 2 uker i dag. Tiden går jo selv om jeg til tider syns den går sakte.

Vi handlet nesten alle julegavene forrige lørdag, hadde barnevakt til poden så vi fikk unna mange gaver :-)

Har igjen til broren min og min kjære mann <3

Godt å slippe handling mot slutten :-) liker godt å være ferdig :) håper du har en fin kveld :-)

Har vært i byen, så på besøk hos min søster før vi tok turen innom mine foreldre. Endelig hjemme igjen så pregzilla kan slappe av. Merker at hormonene herjer for alt irriterer meg.

I dag har jeg visst om graviditeten i 10 dager :)

Vært å shoppet julebordsklær t min tanteunge... Smile Åsså vært en tur hos hesten min.... Har vist at jeg er gravid i 19 daga xsmile3 wow xsmile9

I deg har vi vært hos ei venninne å spist lunsj og leka litt,også har vi vært hjemme å slappa av...er så sinnsykt kvalm,sliten og trøtt.så orker ikke gjøre for mye om dagen!

Har visst at jeg er gravid i 1 uke(i morra søndag).

i dag har jeg jobbet. er klar for natta! jobber i morgen også :) Gleder meg til å se gullet mitt i morgen. " Sove mormor ikke reise hjem" ringte han meg og sa. . dermed fikk han viljen sin :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Back
Topp