Skravletråd 5.mars

Momofmany

Forumet er livet
Hva er planene for idag jenter?

Her skal gutta i bhg så skal jeg og minsta finne på no gøy :) Mate ender kanskje og kafé :) Ja og så må jeg lese litt siden det er studiedag ;8

Jeg har ingen planer idag annet enn å få tatt meg en dusj:-) også hente Trym i bhg før kl 16:-)

Jeg skal sløve hjemme en stund til, og så skal jeg dra nedover på jobb en tur for å levere sykmelding, prate litt med folk og sånt. I ettermiddag får vi visst besøk av noen venner :)

Jeg tenkte meg en tur på fjellet i dag :)første fridag på lenge etter nattevaktmarraton, så den skal nytes, men først må bare denne hersens kvalmen gå over! Har ikke vært kvalm på morgenen før, og håper det ikke begynner nå i uke 11 liksom!

Jeg har sikkelig sløve dag..Tenkte å ta en soltime,må hente i bhg og lage salat til middag i dag:)

Ringte helsestasjon og bestilt jordmor time selv ja:)

Eg skal på jobb klokka 15 og i før det skal eg prøve og gjere noke vetigt i heimen :p

Til dokke som er hos jordmor, har dokke bestilt timee sjølv eller har dokke berre fått? av faste legen eller? :p

Sist jeg gikk gravid ringte jeg til jordmor selv :) Det anbefales, skikkelig koslig :)

Hva skjer hos jordmor i forhold til legen?

Det skjer nok mye av det samme. Hb, blodtrykk, urinprøve, vekt, sf-måling og høre hjertelyd :) Men min erfaring er at Jordmødre har bedre tid til å høre om hvordan det går med DEG. Hvordan du har det fysisk og psykisk. Jordmødre sitter på mye erfaring i forhold til fødsel (hvis det er noe man lurer på).

Jeg tror jeg kommer til å ringe til jordmor å bestille time når jeg har vært på ul i uke 12.
Fikk telefonnummer av legen på første kontroll, men tenkte at det ikke va nødvendig.

Levert gutta på skole og bhg. Innom jobb for litt papirarbeid og planlegging av jobbing/sykemelding fremover. Innom helsestasjon og bestille time hos jordmor. Hente på skolen. Lekser, middagslaging. Hente i bhg. Spise. Reise på teater med gutta og en vennefamilie. Heldigvis var mannen hjemme fra jobb og tok kveldsstellet når vi kom hjem :) Nå er det sofakoping!
I morgen er det UL, grugleder meg...

Back
Topp