Skravletråd 5. Mars

Belissima

Glad i forumet
Her kan vi skravle om løst og fast. Kanskje vi blir bedre i skravlekonkurransen da, hvis man ikke vil starte en ny tråd hver gang man har noe på hjertet :-)

I dag skal vi ha barnevakt.. Jippiiii. Vet ikke helt hva vi skal finne på da, men siden vi bruker ekstern barnevakt så må vi ha med jevne mellomrom slik at Daniel ikke glemmer henne. Har ingen familie i nærheten som kan stille opp, så at vi fant henne er gull verdt :-) tror kanskje vi drar på kino eller ut og spiser..

Hva er deres planer for dagen?:-)

Vi har øvelsesuke på skolen, så jeg skal tilbringe dagen på Linderud gård og beskjære epletrær :) Etterpå skal jeg hente jentungen hos faren hennes, DET gleder jeg meg til, har ikke sett henne siden fredag..

Ha en strålende dag alle sammen :D

Så deilig med litt alene tid:) i dag er vi i Oslo hos mamma. Frøkna har ørebetennelse så hun er med! Ellers har vi ikke de helt store planene. Kose oss litt ekstra:)

Mine planer var å få mini i barnehagen nå snart. Så få noen esker og tråkutver ned i kjelleren, og rydde å småpusle litt rundt i huset. Meeen hodepne når jeg åpnet øya så har fortsatt ikke kommet meg ut av senga. Håper det gir seg fort :)

pusler rundt i huset fra morgenen av, så en tur til mamma for å skrive ut et eksamenspapir.. kjøpe jord, og så litt frø, gleeder meg så innmari på vår nå!!!

har hanglet litt de siste dagene, men vurderer en tur på jobb i morgen :)

så skal jeg muligens prøve meg på chili con carne, hjemmelaget sådan, til middag ;P

Jeg skal til tannlegen og gruer meg veldig. Rotfylling står på planen :(

Sitter på Gardermoen og venter på venninne/kollega.
Reiser på 6 dager ferie&kongress i Wien. Blir rart å være borte fra mann og kommende storebror så lenge..

Skal lese gjennom noen skoleoppgaver og fikse litt på de. Sjekke leksene til gutten vår når han har komt hjem fra skole og fått unnagjort dem. Sette på middag - hente minstejenta i b.hagen. Får så å dra på barnedans med henne. Etterpå dansen drar vi og besøker min søster og barn. Hjem og legge minstejenta først, så storebror. Vente til at samboer kommer hjem fra senvakt - så er det avgårde på forever living party til ei venninne =)

Akkurat kommet hjem fra jobb:) så nå er det en liten cowboy strekk på sofaen før henting i bhg, middag osv:) kanskje en tur til mamma og pappa i ettermiddag:)

Off.. Internett har vært borte fra jobb hele dagen, merker at jeg blir litt hjelpesløs.. får ikke sjekka babyverden heller.. det er nesten mest krise :P

Etter jobb i dag dro jeg på butikken og kjøpte en god loff, aioli, bringebær og boller med sjokolade i :)
Jeg synes det er kjempegodt å spise fersk loff med aioli :) . Bringebærene var søte og gode så nå skal slappe av i sofaen og spise resten av pakken :)

Idag har jeg hatt sen vakt, siden graviditeten ble skrevet om i månedsbrevet til foreldrene har mange kommet og sagt gratulerer til meg :-) :-)

Hodepina ga seg først i 3 tiden i dag. Men fikk da gjort halvparten av hva jeg hadde planer om i dag da ;) nå venter jeg på at gubben skal komme hjem fra røde kors møte så vi får sett greys før det er senga ;)

Ser dere er fler som sliter med hodepine :/ kjedelig da. Åssen er formen ellers da? :)

Ser dere er fler som sliter med hodepine :/ kjedelig da. Åssen er formen ellers da? :)

Ikke så verst i grunn! Bekkenet sier i fra litt innimellom, og det er slitsomt å være tissetrengt hele tiden :P Men resten av plagene er i grunn småplager som dukker opp i blant bare...

Back
Topp