Skravletråd 4. mars :)

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Tenkte vi kunne snakke litt løst å fast på denne tråden i dag :) Inspirerer kanskje noen til å slenge inn noen tanker rundt svangerskapet, familie osv :)

Lurt! :)

Jeg kan kanskje spør om noen vet hvordan det fungerer med sånn babyshower? Jeg skulle så gjerne hatt det (er jo mer vanlig nå etterhvert), men man arrangerer vel ikke dette selv?
Jeg har liksom ikke noe bestevenninne som naturlig ville tatt det for meg.. :(

BV-app!

skal i babyshower til lørdagen faktisk :) jeg arrangerte et for en venninne rett før jul.. og jentene arrangerte for meg.. så er vel mest vanlig at noen arrangerer og overasker deg? men har man ingen som arrangerer så kan man vel gjøre det selv?? :)

Lurt! :)

Jeg kan kanskje spør om noen vet hvordan det fungerer med sånn babyshower? Jeg skulle så gjerne hatt det (er jo mer vanlig nå etterhvert), men man arrangerer vel ikke dette selv?
Jeg har liksom ikke noe bestevenninne som naturlig ville tatt det for meg.. :(

BV-app!

Du har ikke en kollega, søster eller en annen venninne du kan lufte det for at du ønsker deg babyshower? ;) Trenger ikke alltid være bestevenninnen som arrangerer. :)

Har aldri hatt det jeg heller... Og kommer nok ikke til å oppleve det. Bor i ei lita trønderbygd, spørs om babyshower faktisk blir litt for moderne her ;) hehe... Hadde såklart blitt veldig glad om noen hadde fiksa det for meg :D

Jeg har heller aldri hatt babyshower, men hadde jo vært gøy å hatt det :) Er dette blitt vanlig mange plasser i Norge nå?

Er ikke vanlig med babyshower her jeg bor. Komme ikke til å be noen holde for meg heller, tenker at det kanskje blir for "gi meg gave". Synes at det blir flaut siden ingen andre jeg kjenner har hatt det.

Er ikke vanlig med babyshower her jeg bor. Komme ikke til å be noen holde for meg heller, tenker at det kanskje blir for "gi meg gave". Synes at det blir flaut siden ingen andre jeg kjenner har hatt det.
Det er akkurat derfor jeg ikke føler jeg kan spør noen om å ha for meg, eller invitere selv. Det blir for dumt. Men håper kanskje noen vil holde for meg :)

BV-app!

Hører om babyshower inn i mellom men tror ikke det er så veldig vanlig her.... Men beste venninnen min ble veldig gira når jeg fortalti hun at jeg er gravid og sa at hun skulle ordne babyshower for meg..... Så vi får se... Det er nok veldig koselig men synes ikke en kan be om det, føler at det er litt sånn jeg vil ha gaver greia...

Ei veninne av meg gjorde det selv, så derfor tenkte jeg også at jeg skulle gjøre det :)
Tenkte å ha en runde med familie, og en med venner :)
Jeg syntes ikke det gjør noe å lage deg selv

jøss hvor bor dere? :P hehe.. her er det veldig vanlig :) er faktisk veldig koselig og :D

Her og er det veldig vanlig :) Til og med mannfolk laga det for kverandre her :) http://www.firda.no/nyhende/article6519557.ece
Eg håpar noken vil lage for meg :D Eg har laga for søstra mi ifjord :)

Forresten, har dokke sett vi ligge sist på termingruppe krigen ? :P Vi var jo veldig flinke første gangen! Men detta gjelde vell derre dei som har meldt seg på då :P

har ikke meldt meg på denne gangen... har ikke fått det med meg :/

Håper noen arrangerer for meg:) går i klasse med en som skal ha i mai, og hun har ikke noen nære venner her, hun kommer fra en annen kant av landet, så vi i klassen skal arrangere, og hun vet ingenting! Gleder meg til å overraske hun!:):)

Her og er det veldig vanlig :) Til og med mannfolk laga det for kverandre her :) http://www.firda.no/nyhende/article6519557.ece
Eg håpar noken vil lage for meg :D Eg har laga for søstra mi ifjord :)

Forresten, har dokke sett vi ligge sist på termingruppe krigen ? :P Vi var jo veldig flinke første gangen! Men detta gjelde vell derre dei som har meldt seg på då :P
De fleste er vel på den andre gruppa, er jo merkbart mindre aktivitet her :(

BV-app!

Jeg har meld meg på, men er for lite aktivitet her :( Blir litt som at jeg snakker med meg selv.
Tenkte at det var så bra med denne skravletråden men 17 innlegg på 7 timer blir litt treg skravling.

Jeg har også meldt meg på, og vil gjerne skravle mer! ;) Vi får prøve å hive oss rundt vi som er med, så kanskje vi kan klatre litt på lista!

Back
Topp