Sandrapusen
Forelsket i forumet
Tenkte vi kunne snakke litt løst å fast på denne tråden i dag Inspirerer kanskje noen til å slenge inn noen tanker rundt svangerskapet, familie osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt!
Jeg kan kanskje spør om noen vet hvordan det fungerer med sånn babyshower? Jeg skulle så gjerne hatt det (er jo mer vanlig nå etterhvert), men man arrangerer vel ikke dette selv?
Jeg har liksom ikke noe bestevenninne som naturlig ville tatt det for meg..
BV-app!
Hehe, jeg kan jo prøve! Men er redd det blir kleint! Får prøve å nevne det naturlig etterhvertDu har ikke en kollega, søster eller en annen venninne du kan lufte det for at du ønsker deg babyshower? Trenger ikke alltid være bestevenninnen som arrangerer.
Jeg trodde det ja Har vært invitert i to selv og hørte om ei venninne som skulle i ett Så blir vel mer og mer vanligJeg har heller aldri hatt babyshower, men hadde jo vært gøy å hatt det Er dette blitt vanlig mange plasser i Norge nå?
Det er akkurat derfor jeg ikke føler jeg kan spør noen om å ha for meg, eller invitere selv. Det blir for dumt. Men håper kanskje noen vil holde for megEr ikke vanlig med babyshower her jeg bor. Komme ikke til å be noen holde for meg heller, tenker at det kanskje blir for "gi meg gave". Synes at det blir flaut siden ingen andre jeg kjenner har hatt det.
De fleste er vel på den andre gruppa, er jo merkbart mindre aktivitet herHer og er det veldig vanlig Til og med mannfolk laga det for kverandre her http://www.firda.no/nyhende/article6519557.ece
Eg håpar noken vil lage for meg Eg har laga for søstra mi ifjord
Forresten, har dokke sett vi ligge sist på termingruppe krigen ? Vi var jo veldig flinke første gangen! Men detta gjelde vell derre dei som har meldt seg på då