Skravletråd 31juli

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
God morgon snupper[:D] Kva skjer her i dag?

Eg vente på mammo mi, kose meg med magen min (den vokser[:D]) og veit at eg skal bort til tantungene mine seinare[:)][:)]

i dag skal jeg få besøk av krander også skal hun prøve brude kjolen jeg skal selge [:)]

også skal jeg forberede hustet på stor innrykk til i morgen, for da blir 35 års lag med familie og venner,men broren min og dama hans med den lille babyen dems kommer til oss i kveld [:)] så må vaske og ordne litt i dag selv om meste parten ble tatt i går[:)]

Knallbra[:D] Får håpa kjolen faller i smak[:)]   Ooooh baby[:D]  Ja greit å ha reint hus då, så lenge det varer[8D]

Kos deg masse med magen og med tantunger.. Det blir en flott dag skjønner jeg!!

Jeg skal kose meg hjemme med kjæresten og lage pizza. Det har han mast om en stund nå;)
Så skal jeg bake og pynte kake som jeg skal ta med i et bryllup i morgen.
Teste ut hårfrisyre til i morgen og lakke neglene og ta på litt mer selvbruningskrem (har ikke orket å sole meg i sommer, slått ut når det har vært mer enn 25 grader!)

Lykke til med brudekjole prøving Krander og Serene!

Vi har megler her hjemme nå... Hans leilighet.
Og holder på å by på ei leilighet. Budet vårt gikk ut akkurat nå, så venter på tlf fra anna megler.
Han ringte nå og de andre har trekt seg..... Så vi får se[:)]

ORIGINAL: siljegulli

Vi har megler her hjemme nå... Hans leilighet.
Og holder på å by på ei leilighet. Budet vårt gikk ut akkurat nå, så venter på tlf fra anna megler.
Han ringte nå og de andre har trekt seg..... Så vi får se[:)]

Spennende

DA BLE DET LEILIGHET!!!!

Gratulerer med Ny leilighet

jeg skal kjøre storebror til ferja, han skal til stavanger på weekend alene... så da blir det bare jeg og lillebror hjemme i helga!
Min storebror kommer hjem i dag så da skal vi nok bort til mamma å hilse på

E ti uka på vei i dag. :-) E dessuten ferdig med den første av tre uker ferie. Nyter ferien sammen med samboeren og svigerfamilien. Samboeren fridde for to dager siden, så æ e kjempeglad for tiden. :-) Ska slappe av det meste av dagen. Så ska vi reise på besøk til venner i helga. Det blir koselig. :-)

Skal gjøre den siste pakkingen og vaskingen før vi drar til Tyrkia i morgen[:D]

TAKK!!!

Overtakelse 24. aug[&:] De var skikkelig vanskelige... Er ett dødsbo, så de vil vel bare bli kvitt det. Sære folk. Ville gi det til en som bydde 10 000 mindre (under prisantydning) bare for at han kunne ta over 9 dager før....
Da mener jeg det blir litt sært[&:]
Så vi må ta over rett etter vi kommer hjem fra ferie.
Må pusse opp litt etc, og selge hans leilighet. Men hittill har alt gått på skinner, så da satser vi på at det fortsetter sånn[:)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: siljegulli

TAKK!!!

Overtakelse 24. aug[&:] De var skikkelig vanskelige... Er ett dødsbo, så de vil vel bare bli kvitt det. Sære folk. Ville gi det til en som bydde 10 000 mindre (under prisantydning) bare for at han kunne ta over 9 dager før....
Da mener jeg det blir litt sært[&:]
Så vi må ta over rett etter vi kommer hjem fra ferie.
Må pusse opp litt etc, og selge hans leilighet. Men hittill har alt gått på skinner, så da satser vi på at det fortsetter sånn[:)]

gratulerer med leilighet [:)]

det kan jo være at de som har solgt leiligheten vil ha det unna fortest mulig,det er nok sårt for dem.
husker selv når de skulle selge leil til morfar det er godt å bli ferdig med det,det ligger så mange minner i en slik leilighet....
man trenger å komme seg videre i sorgprosessen og da kan slike ting være godt å bli ferdig med..[:)]

Jo. skjønner den. Men de sa nei til bud rett under prisantydning, så vet ikke helt jeg.... De er jo ikke der selv eller noe sånt. Og den har ligget for salg i over en mnd.
Uansett så må den VASKES! Veggene og taket er helt grå etter røyk[&:] Håper lukta forsvinner fort....

Men klart, skjønner det godt om de sliter med minner, hvis det er derfor. Men de visste ingenting om leiligheta (det stod i prospektet at det var med garasje, noe det ikke var...). Drøyt og få takst med garasje, selge den til takst også er det ikke garasje. Og de fant det ut denne uka...

Gammel, innestengt sneip/røyklukt er grusomt!!
Men tror det finnes middel mot det, håper jeg..... Får høre med vaskefirma-opplegg eller noe. De må jo vite litt [:)]

Tror nok de ville bli kvitt det ja, lite som tyder på annet.

Back
Topp