Skravletråd 30. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Hei alle sammen!
Ikke at det ser ut til å være så mange, da...

Alt bra? Er det ikke typisk at når man først er sykemeldt, så er det fint vær de dagene man er på jobb?? I dag ligger det et lett skydekke over oss, og i går skinte sola! Vedder på at den skinner igjen i morra, for da er det jobb igjen[&:] Tenkte meg ut en liten tur allikevel... Deilig med litt luft... Håper alle får en fin dag! Snakkes!

Flink du er! Satser på stolte bestemødre, jeg (fordelen med skilte foreldre... Flere stolte besteforeldre[:)]) Veit ikke hva jeg kjenner om natta, jeg, men kan ikke snu meg uten at ene hofta sier ifra[8|] Nå skal jeg ut en tur... Bare så innmari vanskelig å gi slipp på bv...

HJELP!!!!!!!!

Så stille og kjedelig det er her i dag!!! Tenkte jeg bare skulle informere om at skylaget virker tynnere! Kanskje er det håp!! Jeg blødde forresten neseblod for første gang i hele mitt liv i går! Og jeg har vært håndballkeeper og fått noen baller midt i fleisen... Skjønner at det skjer noe med kroppen[:)]

Måtte bare stikke innom en tur, skal egentlig ut å male  garasjen...[:'(]

Eller så har jeg valget med å vaske hus, siden mamma kommer på besøk til helgen....

bedre å være her inne!!![:D]

Stakkars deg! Jeg tror jeg hadde blitt rasende selv! Men kanskje han har planlagt surprise for deg??

Heisann!![:D]

Nei, her var det ikke mange skravlebøtter.. Jaja.. Jeg kjeder meg.. Har litt vondt i ryggen for at jeg har sittet for lenge med dataen på fanget. hehe![&:]

Tenkte jeg skulle vaske litt.. Var på kid i går og handlet litt duker på salg. (ta 3 betal for 2) Kjøpte 2 lilla løpere, 1 lilla 90x90-duk, en olivengrønn stor duk til å ha på spisebordet og 4 lille runde brikker til spisebordet! Kommer til å bli knallstilig!![:D]

Skulle ønske det ble litt mere sol så jeg kunne fått brunet leggene mine. Vil jo gå i skjørt, men IKKE hvis det er helseskadelig for andre![:D]

Virkelig stille i dag, ja! Skulle tro det var søndag! Dusjen roper etter en dag foran pc'en!

håper det går bra med svigerinna di da tesa..
Er også litt sint i dag jeg.. har blitt lovet lønn så mangen ganger nå, men den kommer jo ALDI.. å jeg har ikke fått skikkelig lønn di siste 2 månedene.. [:@] hadde vært fint å begynne å handle litt ting nå.. [8D] åh, var godt å få sakt det.. hehe.. [:D] 

Back
Topp