skravletråd 30 mai 2006

schnuppa

Forumet er livet
Endelig fikk jeg starte denne tråden.. [:)]

God morgen alle dere julidamer.. [;)]

Hvordan er formen og skjer det noe i dag??

Klem

ORIGINAL: chello

Hei hei og gooo morgen[:D][;)]

I dag skal jeg først på foreldre samtale i barnehagen. Det er første gang.. kan si jeg gleder meg! Håper de sier masse fint om han Lucassen da[;)]

Ellers så skal jeg til jordmor. Greit å få unna gjort det og. Lenge siden jeg har vært der nå som det ikke er så mange kontroller.

Og så er jeg NØDT til å lese til xsamen. Har 9 kapitler å lese i dag.. for i morgen må jeg begynne å titte på noen gamle xsamensoppgaver. Uff.. for et slit altså...[:'(]

Ja han er sikkert en kjempe snill liten rakker så det går nok så bra så.. [;)]

Jordmor , å det er så koselig.. Gleder meg til neste gang jeg skal dit..

Eksamen, æsjamei skjønner det er noe dritt, glad det ikke er meg.Men vit jeg føler med deg[:o][:o]

Du har jo en spennende dag foran deg du.. Sitter nå her på jobb å kjeder meg bittelitt nå[:'(].. Var på jobb 06:45 i dag og har gjort det meste jeg skule gjøre, så nå må jeg vente en stund før neste oppdrag kan gjøres[:-]..

Good morning

Møkk at det er overskyet i dag!

Jeg skal også til jordmor i dag. Har aldri vært det før, bortsett fra på sykehuset. Så det blir spennende! Har litt spørsmål og sånn.. han har blitt så vanvittig rolig inni der[8|]men det er vel trangt.
Så etter jordmor skal jeg til fysioterapauten, deilig!

I dag skal jeg holde meg hjemme fra jobb og bare kose meg!
Også kommer min kjære hjem kl 1400, viiipppiii.

[:D][:D]God morgen god mogen![:D][:D]

Godt med en dujsj om morgenen,og en god frukost[8D] ÆÆÆÆÆ idag er siste dagen før eksamen.................[:(]
(syns synd i meg og chello!)
men fra imorgen kl 15.00 er det SOMMERFERIE!!

dere får ha en fin fin dag, og kose dere med jordmora,,så må vi få høre hvordan det gikk,,,mål, leie å sånn!![;)]
Og om lucas er snill i barnehagen[;)]

klem...

ORIGINAL: Monicus

Good morning

Møkk at det er overskyet i dag!

Jeg skal også til jordmor i dag. Har aldri vært det før, bortsett fra på sykehuset. Så det blir spennende! Har litt spørsmål og sånn.. han har blitt så vanvittig rolig inni der[8|]men det er vel trangt.
Så etter jordmor skal jeg til fysioterapauten, deilig!

I dag skal jeg holde meg hjemme fra jobb og bare kose meg!
Også kommer min kjære hjem kl 1400, viiipppiii.

Det er spennedne å koselig å gå til jordmor.. Gi meg full rapport når du har vært der.. [;)]

Er stille til tider hos meg også, men noen dager tar det helt av.. Begynner nok å bli litt trangt der inne for den lille ja.. [:)][:)]

KLem

God morgen ja.. ( formiddag kansje ) [:D]

Nå er jeg nettopp kommet hjem fra kontroll hos legen.. (egen tråd)
Ellers så skjer det ikke stort her i dag..Bare litt klesvask som skal bli tatt..

Håper alle får en fin dag. [:)]

Gjeeesp! Goood morgen! B menneske jeg..hehe! Klarer såvidt ha øynene oppe her nå men kan jo ikke ligge lenger. Usj, ikke sol jo..hmm...

Hm..jeg hører knas fra stua,,,,,klunk klunk....ahh..samboer spiser..MAAAAAAAT...

KJEM TILBAKS

JAFS!

hei og god morgen til dere alle[:)]
formen er grei, men har jo så sinnsykt vondt i ryggen...uff...var hos fysio i går og skal i morgen... i dag skal jeg prøve å vaske litt her hjemme. det ser ut som et bomba horehus her...[8|]kan jo snart strikke bamser av hybelkaninene....
så har vi visst ganske greit vær her så blir vel pauser på terrassen[:)][:)]
ha en fin dag[:D]

Back
Topp