Skravletråd 30.04-01.05

katrinec

Blir kjent med forumet
Hei jenter! Hvordan går det med dere? Det slo meg plutselig at dette er mnd vår-og det er nå det skal skje....... Gått fort for meg,men nå kom plutselig tankene. Er jeg klar nå liksom[:(]???
Jeg gleder meg masse,men men men....
Du`a?

ORIGINAL: katrinec

Hei jenter! Hvordan går det med dere? Det slo meg plutselig at dette er mnd vår-og det er nå det skal skje....... Gått fort for meg,men nå kom plutselig tankene. Er jeg klar nå liksom[:(]???
Jeg gleder meg masse,men men men....
Du`a?

...hi hi...Hadde liksom sett for meg å sitte oppe å skravle litt,men nå er jeg så trøtt at jeg gir meg. Vel!-lykke til til de som skulle føde i kveld og ha en god natt til dere andre...zzzzzzzzzz

ORIGINAL: xcrazyx

kan si jeg føler d litt som deg...endelig er vi her i vår måned og nå er d vår tur[:D] er veldig klar for å få jenta mi nå..
håper hun vil komme før 17 mai da, så vi kan ut å trille med kjæresten som har bursdag den dagen...

Hei[:)] Trodde ingen var skravlelysten jeg.... Må holde oppe øynene litt til da he he...

ORIGINAL: xcrazyx

nei nå ble jeg skuffet ja....hadde håpet at noen ville sitte å skravle med meg....er ensom....[:(]
HOLD DERE VÅKNE JENTER!!!!!

Stakkar da, jeg er våken, ihvertfall bittelitt til, virker ikke som mannen min har tenkt til å legge seg!

xcrazyx, mannen min syns magen din er så lik magen min på bildet ditt. Litt lik klesstil kanskje. Veldig fin mage ihvertfall[:)]

Nå bare venter jeg på at jeg er innenfor de tre magiske ukene-termin tiden,så skal jeg gjøre alt for og få det til å gå fort. Synest det skal bli godt å få kroppen tilbake.... Nå gjør det vondt altså!!!

Pc min er så ufattelig treig så det tar jo en evighet. Har hatt en del problem med å få lagt inn bilder-de må jo vere så små!?! Eller har jeg bare ikke skjønt det? Noen råd?

hmm...er det bilder i innleggene her, eller på hjemmesiden din du mener?
Bildene her trenger ikke å være spesielt små ihvertfall, bare hvis du skal lage bilde til avataren din.

ORIGINAL: Dråpe

hmm...er det bilder i innleggene her, eller på hjemmesiden din du mener?
Bildene her trenger ikke å være spesielt små ihvertfall, bare hvis du skal lage bilde til avataren din.

-Nei jeg prøver og laste fra "mine bilder" men alle de er over 10 kB som er max på avatar bilde. Må vel bare ta noen nye...

jeg pleier å forminske de litt i paint bare jeg til de blir passe store

-Ah ha...må prøve. Hadde vert gøy og vist magen litt før jeg skal føde[:D]

si meg!-er det fire av oss som har født de siste 24 timene nå??? Wow...gleder meg til jeg er en av de. Noen som venter nr 2 her?

ORIGINAL: katrinec

-Ah ha...må prøve. Hadde vert gøy og vist magen litt før jeg skal føde[:D]

[:)][:D]
(jeg pleier å bruke "strekk\forskyv" knappen under "bilde", og forminske bildet noen % hver vei. just so you know[;)])

Nei! Nå tar jeg med meg Raggsokken min og går å legger meg! Ellers sovner jeg i stolen her tror jeg...zzz...Håper Maja`n min er snill i natt.
Nattinatt alle Maidamer! Lykke til alle som får babyen sin i natt.

*Nattaklemmer*

Back
Topp