skravletråd 29 mai

Mrs b

Forumet er livet
VIP
god morgen,da får jeg starte da,selv om jeg satt å venta på carina[:D](ser hun er logga på)

skal egentlig gå å legge meg litt igjen for jeg skal på kontroll senere.måtte bare ha litt vomfyll[:D]

i dag har vi bryllups dag.......så det hadde vert en fin dato å føde på...men da må hun se å få gang på seg gitt[:D][8D]

Go morgen alle Juni-Høner!

Her på Løten skinner sola, og jeg skal til jo.m. kl 09. Sitter nå å inntar frokosten. Har sovet godt, men ikke nok. Enn dere andre? Formen fin? Planer for dagen?

Huff lille My, du sliter mye med sterke kynnere du..

god morgen dere.
Har spist frokost jeg også nå. Våknet når sambo dro på jobben, og fikk selvf ikke sove etterpå.
Skal til gynekolog på sykehuset og kontroll etterpå. Men det er ikke før 11, så kanskje jeg burde prøve en time på sofaen!

Sol her også i dag Carina, men ingen sommervarme nei.
Lille0My unner deg ikke å ha så vonde kynnere
gratulerer med bryllupsdag i dag Stardust

Morn morn! håper alle har sovet godt, eller tilnærmet godt. I følge sambo, som sov dårlig i natt, har jeg visstnok snorka litt i natt - hmpf. Jeg snorker da ikke!!! [:D]

Grattis STARDUST med bryllupsdag - kos deg med mannen!
Lykke til hos JM CARINA!
LILLEMY: kjipt at du skal ha så mye vonde kynnere, får håpe det hvert fall ikke skjer no før mannen din er hjemme igjen!

Jeg må være j.... effektiv i dag. Dato for innlevering av prosjektoppg nærmer seg [&:] samt at jeg skal på jobb fra 16.

tja...sikkert vanskelig å si.. får bare håpe du får en sånn slags intuisjon på at NÅ skjer`e, nå ere alvor! 

hahaha [:D] det hadde tatt seg ut. vel vel, så lenge du har skjørt på så [;)]

Driver å oppdaterer oppropliste så den er litt rotete. Blir bedre. Men må stikke til j. m. nå.

Er Junimamma og Junibaby den samma personen???

aner ikke carina....men det er to sommerbaby har jeg funnet ut!!![8|]

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: gira

aner ikke carina....men det er to sommerbaby har jeg funnet ut!!![8|]

En sommerbaby og en sommerbaby:)
Tror det er to forskjellige

ja jeg vet det[;)]
er sladrevenn til sommerbaby:) jeg........men blander de så lett 

Good morning!!

Stardust: Grattis med bryllupsdagen!!! Hvor lenge har dere vært gift?
Carina: Lykke til hos jordmor!!

Sov dårlig i natt igjen jeg.... Har så vondt under ribbeina mine [:(] Kan ikke den ungen legge seg litt lenger ned snart....

Hun liker vel bare å sparke i ribb-beina dine?!

Bank i bordet, jeg har ikke vært plaget med spark der oppe, enda så stor baby jeg har.hihihi...
Værre er det når han vrir og presser seg nedover.....hijaa..det er vondt det.......

Uff, da er det vel ikke noe bedre om hun legger seg lenger ned heller da nei.....

Å, jeg mangler bare 7 innlegg så har jeg 1000!!!

for tida er det banan, spiser det hele tiden. Nam!!!

bare 3 igjen....hjelper å være med på noen av lekene ser jeg, hehe

hvor mange søsken har du
?

bare hybelkaniner.....  De er flinke til å formere seg.... har du husdyr?

ORIGINAL: gira

hvor mange søsken har du
?

Har 2 søstre, ei yngre og ei eldre

Takk for hjelpen jenter!!!! Nå har jeg 1000 innlegg [:D] Hjelper dere meg til 2000 da? hehe

ORIGINAL: tingeling1

Takk for hjelpen jenter!!!! Nå har jeg 1000 innlegg [:D] Hjelper dere meg til 2000 da? hehe

Grattis med 1000 innlegg!!!!!!!

Takk!!!!

Lille0My, ser plutselig at du bor på Askøy.... Kjenner du noen som heter Torbjørn og Lars? De er brødre (tror de har en del andre søsken og, de har vært/er med i smiths venner...)

Back
Topp