Skravletråd 28. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
God søndag, alle sammen
Det er så stille her i helgene! Flere som med kanskje som nyter helgene med gubben? Og mest av alt for å vise han at "babyverden? Hva er det?? Bare innom litt sånn innimellom, jeg... Klarer meg fint uten[&:]" Noen som kjenner seg igjen? Men i dag har jeg vært supereffektiv så jeg setter meg ned med god samvittighet (les: gubben ligger nede og sover[:D]). Har gått gjennom flere års oppsamlig av rot som har samlet seg opp i et skatthol i en bitteliten bod! Kastet masse!!! Kjempestolt!! Alltid morsomt å gå gjennom gamle ting: Gamle brev fra tidligere beilere, brev fra venninner i en tid der vi ikke helt var på nett([:D]), gamle bilder (fra 80-tallet[:D][:D]), nye bilder (var jeg virkelig så slank????), gamle skoledagbøker og sist, men ikke minst... 6-siders brev om den kjekke mannen min (brev til meg fra et familiemedlem lenge før jeg ble sammen med han, hun stormforelsket[:D][:D]) Masse artig lesing, mao[:D]

Kos deg i hagen! Nå begynner det tynne skylaget å forsvinne her også, så kanskje det blir en tur ut etter lunsj[:)] 

Det vil jeg tro! Alltid (i hvert fall i mitt voksne liv) ønsket meg en tur til Island! Det blir vel forhåpentligvis noe av etterhvert[:)]

Man kan vel ikke få i pose og sekk[:)] Får ta været som det er! Er vel en del av opplevelsene!

Nå må jeg gå å spise lunsj!! Er så sulten!!

Hei dere...
Æ sitt faktisk inne forran pc'n og sola skinner ute... huff litt sløv idag!
Sov længe... sto opp i 13 tia [&:] læng sia æ har sove så længe, e helt ødelagt i kroppen vettu... MEN grunnen e vel at vi va i bryllup igår, en lang dag + at vi kom hjæm seint... Æ kjeda mæ litt, for når man sitter i lystig lag og ikke drikker eller røyker så blir man litt utafor etterhvert som timene snegler sæ avsted... men det va et kost bryllup læll da, og brudeparet va så fint... [8|]lure på når det blir min tur [:D] 
Skal ut om litt, gubben ska på RBK kamp idag, også har han rotabort lommeboka si, å dær ligg sessonkortet [;)] så han ska ned å hent det nye han har bestilt, og æ e hannes privatsjåfør fortia for førerkortet hans ligg også i lommeboka [&:] Lure på om det bare e mannen min som e litt "fjern"? 2 gang på 1 år at han har forlagt lommeboka si... og mobilen!!! JA den må vi ring til hvær dag for å finne... ROTEKOPP [8|]

Disse mannfolka!!! Hva skulle vi gjort uten dem?? God trening for det som kommer i oktober[:D]

Lystige lag er slettes ikke like lystige når en selv er klinke edru[:-] Jeg har i løpet av svangerskapet fått konstatert at det IKKE er like moro med brus...[&:] Skal på 10-årsjubileum etter ungdomskolen om 3 uker... Tror jeg kommer til å savne "få-i-gang-skravla"drinken[&:][:D]

Jælva mann, jeg har[:@][:(] Nå går jeg og legger meg og står ikke opp før i morgen som er en ny dag! Heldigvis!

Back
Topp