Skravletråd 28.06.06

linitus

Betatt av forumet
God morgen alle sammen [:D]
Koselig å se at flere å flere har fått nurka sine nå, nå håper jeg det snart er min tur... er 40 uker på vei idag, men fortsatt ingen tegn på at noe skal skje.

God morgen!!!

Er vel ikke mange igjen nå...?

Hipp hurra for meg som har termin i dag!!!! Klarte virkelig å snike masser i køen...[8D]

Her er lite med folk her om dagen nå.. nesten ikke noe vits å ha opprop engang, er jo så stille at!
Kjedelig for oss som er igjen at det blir så lite skravling her [:-]

Eg synes det er utrolig godt å ha disse BV-sidene[:)]
Tar alltid det som en del av frokosten, en koselig stund å drømme seg bort på.
Se hvem som har fått nurkene sine, å hvem som har havnet på føden, hvem som kjenner forandringer osv... Det har vært så fint å hatt noen å sammenligne seg med, selv om eg ikkje har vært av de største skravlebøttene her inne, så har jeg lest ALT[:D][:D][:D]
De har vært til stor hjelp når man har lurt på noe, alle har vært så snille å svare
Så er dere kjempesnill dere som enda stikker innom her selv om dere har født, det er i allfall med på å holde mitt mot oppe, når eg får lese om hvordan tida dokkers er nu[:)]
Vær så snill å ikkje slutt å meld dokker, det e jo så spennende å følge med om det skjer noe.
Er selv 6 daga på overtid idag, er faktisk ve bedre mot nå, enn den dagen eg hadde termin... Da gikk eg heile tida å forventa at noe skulle skje... Nu kommer det når det kommer.
Var på kontroll igår, å der strippa de meg(igjen), eg hadde 3 cm åpning, å jordmorda tok på hodet til gullet vårt.[:D][:D][:D]
Eg e sååå spent på om det kommer til å skje noe snart...[8|][8|][8|][:D]

Ups- det blei langt, men måtte bare få ut litt tanker[:)]

Ha en fin dag alle sammen!!

Enig med deg sommerbaby:-) det har vært godt å ha bv i vente tiden.. jeg har heller ikke vært av de ivrigste til å skrive her i begynnelsen, men har tatt meg opp nå i det siste da.
Er glad for alle som stikker innom jeg også, å syns det er moro å følge med på hvem som har fått å hvem som er kommet på føden + +, men jeg syns folk er litt sløve til å melde seg for tiden...
Det er en del av de som står på opprops lista som ikke har meldt seg på noen dager.....

ORIGINAL: Irene30

God morgen!!!

Er vel ikke mange igjen nå...?

Hipp hurra for meg som har termin i dag!!!! Klarte virkelig å snike masser i køen...[8D]

ja du sneik litt i køen der ja[:D]jeg har også termin i dag(eller i går,ble aldrig helt bestemt[:D])så jeg sneik jo litt i køen jeg også...[:)]

i dag får jeg hjemme besøk av helsekontoret så jeg må bare få i meg maten å hoppe i dysjen.må jo se litt representabel ut[8D]

Jeg bare må ha BV innimellom alt matmaset, bleieskiftet og selvsagt kosen!!!
Nå har jeg lagt Benjamin ute i vogn for første gang... Har ikke turt tidligere for han har vært veldig dårlig til å holde på temperaturen sin som prematur. Men nå har han vært fin over en lengre periode.[:D]

Må få litt søvn selv nå.. sover ikke mer enn stykkvise oppdelte timer som blir maks 4 tilsammen om natta.

ORIGINAL: snartmamma82

Hei, på dere!!

Nå, endelig, er det min tur! Skal settes i gang i morgen tidlig.....

Lykke til da!! [:D]

Lykke til i morgen da snartmamma82 [:)]
Heldiggris som vet at du snart har nurket ditt nå.... jeg er så lei av å vente nå å jeg er ikke nådd termin dagen min engang, må vel smøre meg med tålmodighet, men det er søren ikke lett.. det er igrunn lettere når man har kommet over den dumme termin daton, da tenker man liksom at den kommer når den kommer..pytt pytt liksom, d er mye greier å vente etter den daton..husker hvertfall jeg syns det sist gang, da gikk jeg 8 dager over!

Nå har vi spist middag, taco idag, med massse hvitløk(har hørt at sterk mat kan hjelpe å få igang fødselen)

Så kom akkurat svigermor å henta minste mann å tok han med seg på tur, å typen er å fikser noe på bilen, så her sitter jeg å bare slapper av å nyter stilheten [:D]

ORIGINAL: Monicus

Hei, på dere!!

Signerer

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Monicus

Hei, på dere!!

Signerer

Er med og signerer denne.

Hei jenter,

Her ser det ut til at gutten min skal komme hver dag, men så ombestemmer han seg hele tiden. Han stortrives tydligvis, så vi bare venter og venter. Jeg havner vel i juli-klubben til slutt....[:D] 

Kjempekos å se deg her da, Monicus.[;)]

Må fortelle at jeg var skikkelig deppa da jeg stod opp uten baby nok en dag. Samboer tok med med på shopping, og siden jeg har vært så trist og lei den siste tiden, mente han vi burde kjøpe noe jeg hadde veldig lyst på. Så da kjøpte jeg en vibrerende vippestol (fra fisher-price) til gutten vår. Kanskje han får mer lyst til å komme ut nå? [8D] 

Irene; misunner den trilleturen din skikkelig...regner med det var kos.[:)]  

Takk, takk Haldis. Må følge med på hvordan det går med dere vettu.
Hver morgen nå så venter jeg i spenning.
Håper gutten deres skjønner at det er mye mer spennende på utsiden snart[;)]

Ja, en tøff vippestol med vibrasjon og musikk må jo gjøre susen. Kunne tenkt meg en selv, kanskje jeg hadde sovet bedre.[;)]

Har igangsettings-dato den 3.juli, men hadde håpet at han ville ut før den tid. Samboer tipper at han kommer i natt, og jeg håper han har rett i det. Jeg gleder meg sånn til å se han. Har heldigvis gullene deres å titte på i mellomtiden. Blir ikke akkurat mindre baby-syk av å se dem.[:D]

Takk, for alle tillykkeønskingene!! Jeg får vel legge meg nå slik at jeg uthvilt til i morgen..

God natt, alle sammen!!

Håper alle dere som ikke har født enda snart kommer i gang også... Ingen vet hva natten bringer med seg....

Back
Topp