Skravletråd 26 Juni

~Cissi~

Forumet er livet
Ja, da var kl 03.og jeg er LYS våken[:@] 
Fikk fanken meg ikke sove, bare lå å vrei meg i sengen(ikke første gangen dette skjer) Så dette kommer jo til å bli en strålende dag...NOT!!
Ungene våkner om 5 timer og her sitter jeg[&o] 

Andre som sliter med nattesøvnen??

Hva synes dere om min nye avatar????[:D][:D][:D]
Sebastian elsker Heffalomp, så jeg måtte jo bare ha den!!!!!!
VARMT å drive med husarbeid...

Jauda....

Da sitter jeg her igjen å stapper i meg sjokoladekake som svigermor har bakt til meg, fordi jeg hadde så lyst på ....[:D]  *snillesen*

Sambo er sykemeldt , går på krykker, får ikke vite noe før torsdag om det er noe gale, redd for de har røke et kors bånd eller noe...

Så nå er det meg som løper føttene av meg for å hjelpe han, selv om jeg sliter med bekkenet og verker som faen!!! Det kom jævlig ubelielig!!!![:@]

Jaja, bare 14 dager å møte opp på jobb før ferie..... sukk....[8|]

De siste nettene har det vært lite med søvn, ja... I tillegg til tett nese og bekken, har jamen tissefrekvensen økt også[:@] Og varmt er det!!!

Grattis med nye sandaler, Suki! Godt i denne varmen!!!

Var innpå i stad, men fikk ikke svart på et eneste innlegg... Maskinen var supertreig, og sånt er så j****g kjedelig!! Men jeg ser jo at det ikke har skjedd så mye siden sist[:D] Håper sambo'n din blir bedre, så du slipper å slite deg helt ut, nymams!

Og sorry... Liker ikke Ole Brum... Misliker faktisk veldig sterkt... Men flink som har avatar, har ikke kommet så langt, jeg... Men dere veit jo åssen jeg er med bilder og sånn...[;)]

Back
Topp