Skravletråd 24. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet

Vart du skræmt, no??

God morgen alle sammen!!! Fine dag? Her skinner solen endelig igjen, så det blir vel muligens litt hagearbeid i dag! Vi har sinnsykt mye snegler i hagen, og giften vi kjøpte funker bare på de uten hus... Men de er eklest å plikke også da[:-] Som dere ser under tickeren min, skal vi på ultralyd i dag! Gleder oss masse! Fikk så uklare bilder sist og de fikk ikke undersøkt hjertet godt nok... Alt så bra ut, så dette er vel egentlig bare en bonus

God morgen!!

Her er det opplett i dag så skal ikke klage...
Får kanskje klipt plenen i dag, så jeg slepp å skjemmes for den er helt gjenn grodd....

Heldig du som skal på ul igjen, synest nesten vi skulle ha fått gått ca en gang hver 2 mnd jeg [:)]

3 timer på jobb senere så har jeg laaaang fri til mandag !!

herlig!!!![:D][:)]

Fortjener litt sol vi også, vel[:D] Har ikke hatt sol siden 12/5[8|] Og det er veldig kjedelig når du går hjemme[:-][:-] Skal sende noen solstråler opp til deg, jeg, Yakine[;)]

Du får kose deg på jobb, nymams! Jeg må jobbe på fredag... Syns liksom ikke jeg kunne si nei når jeg har vært borte i 4 uker... Kjedelig, men sånn er det... Kanskje gubben overrasker meg med shina hus??? Eller ikke[:-][:-][:-][:D][:D][:D]

Er du 100%, Yakine?

Kjedelig! Håper jeg i det minste kan fortsett med 60% sm. Nå skal jeg ut! Snakkes!!!

Takk!!! Gleder meg nå! Skal hoppe i dusjen så er jeg klar[:D][:D]

Back
Topp