Skravletråd 23. juni 2006

(snart)mamma82

Flørter med forumet
Hei og god morgen, allesammen!!

Ingen som har startet dagens skravletråd, så da gjør jeg det... (For første gang..)

Det er vel fortsatt noen som ikke har født og er i samme ventesituasjon som meg... Misunner alle som har fått nurket sitt i armene.....

Natten har forløpet seg med masse kynnere og mensmurrringer, men ikke noe effektive greier...

Veldig stille her i dag.. Kanskje ikke annet å forvente når det lakker og lir mot julimåned og de fleste junmammaer har født... Skravler litt med meg selv, da..

Her er St.Hansværet ikke noe særlig. Overskyet og det ser ut til å komme regn.. Blir nok ingen stor feiring her.. Dessuten skulle jeg så gjerne ligget på føden i stedet for å måtte se på St.Hansværet...

Tror jeg legger meg igjen, jeg.. Sovet lite i natt. Måtte opp til kl 09 for å ringe legen min for å få en ø-hjelpstime. (Eneste mulighet for å få time på kort varsel...) Må sjekke blodtrykket og urinen for proteiner. Har fått time kl 12.35. Spennede og se hva som skjer der... Hadde ikke gjort om jeg ble innlagt på føden for igangsettelse, men det er vel å være litt for optimistisk.......

Ja, da har termindatoen endelig kommet, men det kjennes ikke ut som det blir noen baby i dag heller. Prøver å å holde humøret oppe og venter tålmodig, men det er ikke alltid like lett.

Skal på kontroll til legen i dag, håper han kan komme med noen positive ord.

Ha en fin dag alle sammen[;)]

Gratulerer med termindatoen! Du har i hvertfall større sjanse for å føde i dag enn du hadde i går... Kjedelig å vente sånn, ja!!!!!!!!!

Stadig en dag nærmere for hver dag som går ja. Tenker for meg selv at kanskje er dette siste dagen i mitt liv at jeg er gravid, og da er det ikke så ille likevel, har det liksom ikke så travelt lenger da.
Her gjelder det å holde humøret oppe[;)]

grattis med termin dagen chris24.kansje babyen bestemmer seg for å komme i dag på selveste st.hans.[:D]

håper det lykke til.

veldig stille her ja.di som har født er travelt opptatt og di som ikke har fått er så leie eller fulle av plager at di ikke orker å sitte foran pc en.[:D]

det gjevner seg sikkert ut i juli når alle har fått.og vi kan skravle på født i juni[;)]

Man prøver så godt man kan å holde humøret oppe, men de rundt meg har nok merket at jeg gjerne vil ha ungen ut NÅ...

ja det sjønner jeg.men det som er så rart at plutselig er det i gang.[;)]

Hei juni jentene.
Har et lite spørsmål jeg..
Hvor lenge har dere hatt mensensmerter?
Er det sånn at de kommer daglig i flere uker før termin (for de av dere som har hatt mensmurringer).

hei alle sammen!
Jeg har akkurat kommet hjem fra jordmor... hodet er festa å ligger godt ned i bekkene sier hun, håper det er et bra tegn å at bebin kommer snart da... er jo en uke igjen til termin, men håper han kommer før det.. sjekka papirene fra mitt første svangerskap å der hadde ikke hode festa seg 2 dager før jeg fødte.. så det kan vel være et bra tegn på at han begynner å bli klar til å komme ut... håper hvertfall veldig.. er så sliten å lei nå!!!!!!!!!! [:o]

ORIGINAL: Monicus

Hei juni jentene.
Er det sånn at de kommer daglig i flere uker før termin (for de av dere som har hatt mensmurringer).

Jeg har ikke hatt det før de siste par dagene, men de kommer og går. De kommer helst på natterstid.. har ikke termin før om en uke..

ORIGINAL: linda83

hei alle sammen!
Jeg har akkurat kommet hjem fra jordmor... hodet er festa å ligger godt ned i bekkene sier hun, håper det er et bra tegn å at bebin kommer snart da... er jo en uke igjen til termin, men håper han kommer før det.. sjekka papirene fra mitt første svangerskap å der hadde ikke hode festa seg 2 dager før jeg fødte.. så det kan vel være et bra tegn på at han begynner å bli klar til å komme ut... håper hvertfall veldig.. er så sliten å lei nå!!!!!!!!!! [:o]

Så bra at hodet har festet seg. Hodet hadde festet seg når jeg var hos jordmor på tirsdag så jeg lever i forventning...  Nå er vi nok grådig lei alle i hop...

ORIGINAL: snartmamma82

ORIGINAL: Monicus

Hei juni jentene.

Jeg har ikke hatt det før de siste par dagene, men de kommer og går. De kommer helst på natterstid.. har ikke termin før om en uke..

Hmm.. oki.
Kanskje jeg er heldig da og før litt før termin (har hatt kjempe vonde mensensmerter i 3 dager nå). Det er lov å håpe,men også bare tull.. Sååå slitsomt å ikke vite når det skjer!
*smøresegmedtålmodighet*

Først og fremst må junimammaene få nurka sine, før jeg syter noe mer[;)]

Takk for svar!

Heisan hoppsan!

Drittvær på St.hans... igjen! Kjipt[:'(]
Lurer fælt på hva jeg skal gjøre på i dag... plana var å trille inn til sentrum, men det er uaktuelt nå som det regner og blåser.[>:]
Hadde også tenkt meg en tur å besøke jobben, men er litt usikker. Skal ihvertfall ta kontakt med vikaren og høre om de fleste er inne i dag slik at det ikke blir bomtur når man skal hilse på. Tar en halvtime å kjøre dit sjø..

Ellers så håper jeg de fleste her inne er ved godt mot.. Sender masse fødestøv til dere alle!
Noen som har fått fødetryne????
LilleoMy sa jo her en dag at hun hadde fått det, og hvor er hun nå.... ?[8D]

Fødetryne?.. Vet ikke helt hva det vil si, men skulle ønske jeg hadde fått det.. Takk for fødestøvet,Irene,  det trengs!  Kjedelig med dårlig vær.. Får mindre tiltakslyst da... Her har det lysna og sola skinner.... Kanskje det blir et greit St. Hansvær allikevel.....

Hei!
Er noen dager siden jeg har skravlet her inne!! Det er litt mer å henge fingrene i nå som lillegutt er utenfor magen!! Jeg sliter en del med amminga, og er sinnsykt sår på brystvortene!! Det er en lidelse når babyen tar de første takene. Det blir nok bedre etterhvert, får jeg håpe.

Så spennende med Lille0My!! Det skal nok bli godt å avslutte svangerskapet! Jeg synes det er deilig å slippe den tunge magen! Men jeg har veldig vondt i ryggen pga. epiduralbedøvelsen. Skal skrive om fødselen når jeg føler meg klar for det. Orker ikke ennå.

Ha en god St. Hans, alle sammen!![:D][:D]

ORIGINAL: snart3barnsmamma!!

Hei!
Er noen dager siden jeg har skravlet her inne!! Det er litt mer å henge fingrene i nå som lillegutt er utenfor magen!! Jeg sliter en del med amminga, og er sinnsykt sår på brystvortene!! Det er en lidelse når babyen tar de første takene. Det blir nok bedre etterhvert, får jeg håpe.

Så spennende med Lille0My!! Det skal nok bli godt å avslutte svangerskapet! Jeg synes det er deilig å slippe den tunge magen! Men jeg har veldig vondt i ryggen pga. epiduralbedøvelsen. Skal skrive om fødselen når jeg føler meg klar for det. Orker ikke ennå.

Ha en god St. Hans, alle sammen!![:D][:D]

Velkommen tilbake!!

Back
Topp