Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har jeg bretta en haug med klær, ryddet på kjøkkenet, vasket badet og satt på en maskin med klær formen er ikke så verst i dag, litt dårlig matlyst for tiden, og sliter med å få i meg nok mat
Formen er grei i dag skal jeg til svigerinna mi og lære henne å lage vårruller.
Ellers så er det lite som skjer.
Åå vil også lære!Formen er grei i dag skal jeg til svigerinna mi og lære henne å lage vårruller.
Ligger under dyna med migrene måtte få mormor til å hente mini for mg i bhagen - greier ikke kjøre bil (ser ikke klart) når jg har migrene..
åååå det vil jeg også lære, kan du komme med oppskriften her?
Formen er grei i dag skal jeg til svigerinna mi og lære henne å lage vårruller.
Namnam! Sett flere som har pinnekjøtt nå for tia, er det en greie??Fått tatt litt klesvask ellers har jeg hentet sønnen min fra bhg som spydde Så har jeg fått satt på lapskaus, med pinnefett. Lukter nydelig her. Nå skal de få kose aeg noen timer. Gjett om jeg gleder meg til middag:-D
Namnam! Sett flere som har pinnekjøtt nå for tia, er det en greie??
Åoo Ja påsken hadde ikke vi så da leter jeg etter en unnskyldning å ha det nåJeg har ikke hatt pinnekjøtt nå. Jeg har fryst ned kraften fra pinnekjøttet så bruker jeg det som kraft i lapskaus. Er jo helt nydelig vettu Men begynner å bli en greie å ha pinnekjøtt i påsken da
Åoo Ja påsken hadde ikke vi så da leter jeg etter en unnskyldning å ha det nå
JA! Nettopp!Er jo fantastisk godt da du kan jo bruke det at det er billigere nå etter påsken