Skravletråd 20.mars

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
God morgen jenter.
Hva gjør/skal dere i dag?

Jeg har levert junior i bhg og vært i butikken og småhandla litt.
Skulle være flink og handle en gang i uka,men jeg orker ikke å tenke så langt nå. Har vært flink da,bare kjøpt det jeg skal når jeg er i butikken. Må en tur til etterpå for å handle til middag,orka ikke det nå.
Jammen meg glad jeg allerede har sagt fra at jeg ikke kommer på jobb i dag.
Jeg har lyst til å komme meg en tur ut i dag hvis det blir litt varmere,men ikke med det energinivået jeg har nå gitt. Satse på at et par timer på sofaen gjør susen ;)

Uff kjenner meg igjen i butikk situasjonen ja:p jeg har brett sammen masse klær nå. Så nå må eg bare kvinne meg opp til å legge alt på plass:p

Jeg må prøve å få gjesterommet i stand, får besøk i påsken.. sambo har lovt å hjelpe meg med støvsuging og shaining ellers i huset, så det er vel stort sett å få de nye madrassene på plass i senga (madrassene er bittelitt for store.. gammel seng med rare mål.. blir spennende) og re opp.. hvorfor er det så tiltak alt?? :P

Uff kjenner meg igjen i butikk situasjonen ja:p jeg har brett sammen masse klær nå. Så nå må eg bare kvinne meg opp til å legge alt på plass:p

Kjenner til det der ja. Pleier å ta med meg hele balja med klær i stua og så bretter jeg klær mens jeg ser på tv ;)
Men så var det det å legge på plass da,æsj:p
Nå minna du meg forresten på at jeg har satt på en maskin. Får se å få de ferdig vaskede klærne over i tørketrommel så jeg kan sette på en vask til.,

I dag er det sofa tjeneste på meg:) jeg har vært på påskefrokost på skolen på morgen:) vaskemaskin suser og går, men noe særlig mer enn det har jeg ikke tenkt til å gjøre i dag:) late dager er jammen godt:)

Back
Topp