Skravletråd 20. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Jeg rakk det før Suki[:D] Nå bærer det snart avgårde på messe, venter bare på at ei venninne skal komme å hente meg... Dette blir kanskje i overkant personlig, men jeg må høre om noen har samme problemet:

I natt, så , kjempekoselig! Det er ikke så ofte lysten melder seg nemlig... Problemet var bare det at etter vi var ferdige fikk jeg vondt nederst i magen... Noen som har opplevd det samme! Bør jeg vente med videre kos til jeg har vært hos jordmor??

Kjenner til den med vondt i magen etter .. men peier ofte gi seg etter en liten stund.. kjenner jo at det er liv inni magen etterpå da.. heh.. [8D]
når det gjelder flat mage på morgenen så er det likt for meg.. men er jo ofte sånn at du er mer oppblåst på kveldene da.. så er vel normalt det da.. min mage ser nesten ikke gravid ut en gang på morgenen men har kul på kvelden.. [;)] 
føler dere at buksene strammer for di om buksa egentlig ikke er stram??

[:D] hørtes godt ut med druer nå.. fikk også kick av det en stund, å appelsin. alt mulig frukt, men jeg har jo det problemet med løs mage 2 timer etterpå.. så må vite at jeg skal være hjemme den kvelden jeg spiser det.. hehe.. [8D] Du må kose deg med druene, spise noen for meg også. hehe. [;)] 

Gleder meg til all deilig sommerfrukt!!! Jeg har heldigvis jordbær i kjøleskapet[:)]

De er ikke på langt nær like gode som trøndelagsbæra! Og de er nesten verdt å vente på!!!

Jeg holder en knapp på jordbær! Det er en av de bedre tingene med ferie i Trøndelag! Håper det er noe bær innen ferien vår er over nest siste uka i juli...

Nå tror jeg faktisk jeg skal ned til jordbæra mi[:)] Snakkes siden!!

Takk!

Back
Topp