Skravletråd 19. juni

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Hello!
Jeg har hatt sex for føste gang på mange uker *saligglis* og jeg fikk ikke vondt[:)] 

Forsatt er ikke ting helt som de skal mellom meg og gubben, men må man, så må man... Får vel nøste opp i det litt sånn etterhvert. Hektisk helg, må jeg si... To barnebursdager (1 på lørdag og 1 på søndag) og gjenforeningsfest med ungdomskole. Tenkte at jeg ikke kom til å bli så lenge på festen, er jo tross alt ganske dårlig selskap når jeg er edru på en fylle fest, men Fy F*** så artig!!! Endelig min tur til å komme hjem sent (håper jeg vekte'n[:D]) Var vel i seng klokka 3... Gleder meg til neste gang! Da blir det noe annet enn farris og vann[:D]

Men helga har tatt på... Sinnsykt hovne bein... Eser ut av alle sko[&:]

Må bare legge til at dataen min bråker noe jævlig, så det blir nok ikke lenge jeg blir sittende her...

Jeg får skravle med meg selv, da...

Tenkte bare å ønske Suki velkommen i den trygge tiden (uke 24). Har selv bikket over til 25 (ble skrekkelig klar over det i helgen etter mange spørsmål: Det er under 3,5 mnd i gjen[&:][&:])

Og det er veldig viktig å høre hvordan det har gått på 3D, pink-girl20!!!

hei hei. [:D] så fint at du hadde det kjekt i helgen.. det fortjente du. [;)] vi har malt soverom vi. jeg er da sykmeldt så det ble til at jeg satt å så på for jeg klarte ikke gjøre noe. [:'(] i går for første gang fikk sambo kjenne den lille sparke SKIKKELIG.. hehe. spente så mye at det nesten ble plagsomt til slutt, men det er så herlig i kjenne at det er noe der. [:D] ikke lenge ijen til jeg er over i uke 24. [:D] 
i helga skal vi til haugesund med svigermor å svigerfar.. må si jeg gleder meg ikke så veldig til å reise med svigermor.. føler hu maser så på meg å dilter etter meg hele tiden, alltid det samme spørsmålet "koss går d me deg". er så lei det hver eneste gang.. er sånn person som sier ifra hvis jeg har vondt noen plass.. men hu har tydeligvis ikke forstått d.. å så, hvis jeg å sambo er oppom å henter noen deler eller hva det skulle være, så sitter jeg i bilen å venter de to minuttene, da kommer hun ut å bare står i vinduet på bilen å "henger" å sier ikke ett ord.. virker som hun tror at hun alltid må snakke med meg eller at hun alltid skal være med meg når vi er ute på ting.. [:'(] uff.. hva skal jeg gjøre?? svigermor er jo veldig grei, men kan bare bli for mye.. har ikke lyst å være frekk heller.. men hvordan sier jeg sånnt uten å være frekk??
sambo vet jo hvordan jeg har det, men han er lik meg å vil ikke være frekk..
hu kan til å med pluteslig ta meg på magen å stå å klappe på den, DET liker jeg IKKE!! det er MIN mage.. [:@]

Svigerfamilie er et kapittel for seg selv[:D] Glad min er langt unna[:D][:D][:D] 

Enig med deg i at magen min ikke er allemannseie!!! Den er min, og den eneste som har rett til å kose med den utenom meg er mannen min! Og barn, da... De skjønner liksom ikke bedre!  

Jeg skal snart på jobb igjen jeg....kjedelig å jobbe skift[:'(]

Hyggelig at du hadde fått "kost" deg da tiden flyr...[:D]

Jeg har begynt på uke 23 nå, og synest det er på tide at sambo får kjenne noen spark snart!!

Nettopp ferdig med husarbeid....og nå kjenner jeg kommer til å slite med å gå normalt[&:] Forbannade bekkenløsning!!!!

Du må vise oss leiligheten når den blir lagt ut, Suki!

Dritt med bekkenløsning... Ringte fysio idag ang. bassengtrening... Selvfølgelig siste gang i dag før sommeren. Starter igjen i august, så jeg får henge meg på da...

Jeg trodde jo egentlig ikke vi hadde noe sånt på denne lille plassen, men jeg får vel henge meg på i august. Får vel ringe legen i morra og få henvisning til fysio... Fortelle han at det ikke hjlper med det rådet han ga: Ikke ta lang skritt[:D][:D]

Nå skal jeg forlate dere for en stund, sannsynligvis for resten av kvelden... Snakkes seinere! Skal ta magemilde i kveld, altså[;)]

Back
Topp