Skravletråd 18 juni

BIBBI3

Forumet er livet
Hei, jeg starter en tråd slik som Carina foreslo.. Håper dette vil gjøre praten her inne mer aktiv![:)]

Heia Irene. Ja da prøver vi med skravletråd. Synes det var så kjekt jeg! i stede for så mange løse tråder...
 Har dere kommet inn i en fin (mat) rytme? Her er det ingenting som ligner rytme enda... hihi..men det kommer seg nok.
Jeg hadde spist noe, antagelig sopp,som gjorde at Amalie fikk vondt i magen. herregud så dårlig samvittighet jeg hadde!
Huff for en sår gråt vesla hadde. Har nesten ikke hørt den siden hu ble født jeg...

gleder meg til å skravle her med dere[:D]
vist jeg ikke havner i juli da[8|]

hallo jenter!
nå kan jeg endelig joine dere!!! [:D]
her er full amming,men er såååå sår på puppune,fikk med meg enkrem fra sykehuset og hun viste meg en kjempe fin amme teknikk,men de er så såre for det om [:'(] noen tips??

ORIGINAL: carina82

Heia Irene. Ja da prøver vi med skravletråd. Synes det var så kjekt jeg! i stede for så mange løse tråder...
 Har dere kommet inn i en fin (mat) rytme? Her er det ingenting som ligner rytme enda... hihi..men det kommer seg nok.
Jeg hadde spist noe, antagelig sopp,som gjorde at Amalie fikk vondt i magen. herregud så dårlig samvittighet jeg hadde!
Huff for en sår gråt vesla hadde. Har nesten ikke hørt den siden hu ble født jeg...

Enig med at det er bedre med en slik tråd enn mange løse.
Vi har prøvd å få til en rytme her, men det ble helt ødelagt nå som Benjamin har mageknip. Han skriker ikke, men klynker og sutrer og presser mye. Får så vondt i meg av å høre på. Har begynt med Minifom, men ingen bedring enda.

ORIGINAL: Lisbeth83

Du havner her uansett.. basta!
Jeg skulle jo egentlig hørt til mai jeg da.............

ORIGINAL: ale82

hallo jenter!
nå kan jeg endelig joine dere!!! [:D]
her er full amming,men er såååå sår på puppune,fikk med meg enkrem fra sykehuset og hun viste meg en kjempe fin amme teknikk,men de er så såre for det om [:'(] noen tips??

Det vil jo gå over etter hvert da.. men ellers så er det jo brystskjold da. Sikkert ikke så gunstig med tanke på avvenning igjen pluss at de sluker mer luft. Benjamin hadde så liten munn iforhold til knoppen min så her er han vant til skjold.

ORIGINAL: Irene30

strenge irenemor[&:][:)]

ORIGINAL: Irene30

strenge irenemor[&:][:)]

jepp!   Knis...

her var det ikke mye liv nei...er alle ute og ammer og skifter bleier??
Tobias bader, prinsessa sover... kanskje jeg burde gjøre litt husarbeid?[:'(]

Sjekk han som koser seg med tommel'n sin da..
(Tok bildet nå nettopp..)

da er det vel best å holde seg her da eller så blir jeg vel headhunta[:D][:D][:D][:D]

så skjønn benjamin er
blir helt dårlig her jeg sitter

oi så stor han er blitt!! og så fin!!!![;)]

Huff ja. Såre brystvorter... Det vil gå seg til! Brystene er jo ikke vant til den røffe behandlinga. Er på bedringensvei eg i alle fall... Har liten tro på at kremer, skjell etc hjelper. Jeg har brukt ull-ammeinnlegg mot bryste, synes det har hjulpet.  Ikke slik engangs papir innlegg, det gjør de mere såre.

Ja lIsbeth om du får i Juli så kommer du hit. Akkurat som irene gjør! Sånn er det med den saken. Mai-Juni-Juli- Hvem bryr seg? [:D]

Noen hørt fra Lalina?

ORIGINAL: ale82

oi så stor han er blitt!! og så fin!!!![;)]

Han er over tre kg nå...[:D]

ORIGINAL: carina82

Huff ja. Såre brystvorter... Det vil gå seg til! Brystene er jo ikke vant til den røffe behandlinga. Er på bedringensvei eg i alle fall... Har liten tro på at kremer, skjell etc hjelper. Jeg har brukt ull-ammeinnlegg mot bryste, synes det har hjulpet.  Ikke slik engangs papir innlegg, det gjør de mere såre.

Ja lIsbeth om du får i Juli så kommer du hit. Akkurat som irene gjør! Sånn er det med den saken. Mai-Juni-Juli- Hvem bryr seg? [:D]

Noen hørt fra Lalina?

Nei, det har vært stilt derifra. Når var det mannen skulle komme hjem? Husker jeg rett om det var i juli...?

Jeg sendte en melding til Lalina og fikk raskt svar:
De har det bare bra! Pappaen kom heim i går så no er det berre velstand.

Men det var godt å høre! Gikk ikke som planlagt for henne... En får bestemme så lite, ang de nurkene.

*off nå må Amalie våkne, for mamma har brystspræng*

Ja, vi hadde termin samme dag. Tidlig ville de møte verden disse nurka våre..
Rekker ikke få brystspreng for han vil ha mat hver andre time her.

jeg har skjell, men synes det fungerer best med ull innlegg rett på brystet...
Brystvortene må jo "herdes". (hvis bebien ikke suger feil da)

Back
Topp