Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carina82
Heia Irene. Ja da prøver vi med skravletråd. Synes det var så kjekt jeg! i stede for så mange løse tråder...
Har dere kommet inn i en fin (mat) rytme? Her er det ingenting som ligner rytme enda... hihi..men det kommer seg nok.
Jeg hadde spist noe, antagelig sopp,som gjorde at Amalie fikk vondt i magen. herregud så dårlig samvittighet jeg hadde!
Huff for en sår gråt vesla hadde. Har nesten ikke hørt den siden hu ble født jeg...
ORIGINAL: ale82
hallo jenter!
nå kan jeg endelig joine dere!!! [:D]
her er full amming,men er såååå sår på puppune,fikk med meg enkrem fra sykehuset og hun viste meg en kjempe fin amme teknikk,men de er så såre for det om [:'(] noen tips??
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: Lisbeth83
gleder meg til å skravle her med dere[:D]
vist jeg ikke havner i juli da[8|]
Du havner her uansett.. basta!
Jeg skulle jo egentlig hørt til mai jeg da.............
ORIGINAL: carina82
Huff ja. Såre brystvorter... Det vil gå seg til! Brystene er jo ikke vant til den røffe behandlinga. Er på bedringensvei eg i alle fall... Har liten tro på at kremer, skjell etc hjelper. Jeg har brukt ull-ammeinnlegg mot bryste, synes det har hjulpet. Ikke slik engangs papir innlegg, det gjør de mere såre.
Ja lIsbeth om du får i Juli så kommer du hit. Akkurat som irene gjør! Sånn er det med den saken. Mai-Juni-Juli- Hvem bryr seg? [:D]
Noen hørt fra Lalina?