Skravletråd 18 juni

BIBBI3

Forumet er livet
Hei alle født i mai-damer!

Tenkte at om man laget et skravletråd hver dag så ble det mer oversiktlig og bedre å følge med på dagens diskusjoner.

Hvordan er dagen deres med et lite nurk da?
Sover de mye forresten?
Benjamin er mer og mer oppvakt etter mat of stell enn tidligere. Litt moro!

heihei. sover ikke så mye på dagen lengre, men tidligere så sov ho nesten døgnet rundt, unntatt når ho va sulten selvfølgelig.. ho begynne å følg me mer å mer rundt sæ, snur sæ etter lyda å sånn. arti å følg me utviklinga hennes.

Vesla mi er våken fra 10-11 om kvelden til 2-3 hver natt, men i natt så var hun bare våken fra 12 til 1:30 og sov resten av natta untatt 3 matinger da. Må si at jeg er litt uthvilt idag...

Er det bare meg eller har dere besøk hver eneste dag?

har hatt mye besøk vi å, men ser ut t at d har roet seg litt nå.

Er litt mer våken på dagtid her i dag.. jeg har henta vippestolen og satt den på bordet. Liggende seff..
Fulgte med ivrig på ting rundt seg et lite kvarter før tommel'n kom i munnen og nå sover han.

e litt usikker på når æ kan begynn å bruk vippestolen æ,, kan æ bare prøv den no å sjå kordan d går? kan no legg den ned da...

Vesla mi finner ikke tommelen men hun prøver på hele handa inni munnen hehe

ORIGINAL: sommerbaby

e litt usikker på når æ kan begynn å bruk vippestolen æ,, kan æ bare prøv den no å sjå kordan d går? kan no legg den ned da...

Kan den legges helt ned er det vel ikke noe problem...?
Jeg tok den frem først i da, men det ser veldig ok ut. Han sover i den nå...

ORIGINAL: malla28

Vesla mi finner ikke tommelen men hun prøver på hele handa inni munnen hehe

Hihi.. Morsomt! Det kommer nok med tid..

Irene, gutten din er bare en dag eldre enn jenta mi, han er nydelig...

Takk. [:)]
Nyyydelig jente du har!

Morsomt da! Kjekt man kan ta med de små på ting.[:)]

Selv skulle jeg ha blitt med i bursdagsselskap i dag, men orka ikke på grunn av manglende overskudd etter lite nattesøvn.
Burde tatt en lur nå som Benjamin sover, for det kommer besøk for å hilse på han om ikke så lenge.

prøvde vippestolen nå æ, ho likt den kjempe godt, men torde ikke la ho sov i den, la ho tilbake i vogna si når ho sovna. hadd håpet at ho skull vær våken ei stund t sånn at ho ble skikkelig trøtt t kvelds, men får prøv me ett bad å masse mat når vi ska legg oss igjen..

Er ikke lenge om gangen Benjamin er våken her.. han sover veldig mye enda. Litt oppvakt etter stell, men sovner raskt uansett om han er lagt eller ikke. Men regner med at vippestolen blir god å ha etter hvert.

Her også.. på ettermiddagen.[:D]

Jeg synes han er litt bedre, men han presser fortsatt en del... Håper det løsner helt snart.[8|]

har gitt sukkervann i kveld æ å, ho søv godt no, så æ må vel legg mæ æ å snart. håpe d går bedre i natt enn forrige natt iallefall.

nei d e itj æ heller nei... kan godt sov lengre får min del... 

Gruer meg til natta her også... Er så innmari kjipt med små våkninger gjennom hele natta.

ORIGINAL: *Christine

Vi har vært på bilcross i dag vi[:D]
mia sov i vogna si i tre timer, og så gikk jeg i bilen med
henne når hun skulle ha mat[:)] Var litt sutr og kaldt å ha henne
ute på fanget mitt - men i vogna kosa hun seg..
Brydde seg ikke om de høye lydene en gang[:D]

vi har også vært på bilcross i helga:)
er stort sett rundt på det hele sommeren vi da.. sånn det er med dere og?

Back
Topp