Skravletråd 16. oktober

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Hva gjør dere i dag da jenter? Jeg er hjemme å venter på at en elektriker skal bli ferdig her så skal jeg sove ZzZzZ er så trøtt!!!!

Jeg rydder i babyting og planlegger innkjøp fremover :)

vært i banken, fysioterapaut og butikken ;) Ellers er jeg godt plantet foran tv/ data nå :) Nyter 1 uke med ferie ;)

Har vært med min søster og kjørt flyttelass, og vært innom jobben og signert noen papirer. Snart kommer kjæresten hjem med NY BIL!!!! Også skal vi på Ikea, på en flis butikk og på Rema 1000 å gjøre ukeshandel. Litt trøtt nå kjenner jeg, for jeg våkna kl 06.00 og fikk ikke sove igjen. Har fri denna uka jeg, så det er deilig:)

Har klart å pådra meg litt sykdom. Slapp og lite energi i hele dag. Nå skal jeg snart avgårde på bassengtrening, så håper jeg orker å gjennomføre det. Godt å komme seg litt ut når jeg først har fått meg barnevakt også. Dager som dette med bekkenløsning, sykdom og barn hjemme alene er ikke bare bare:p blir godt å få mannen hjem fra jobb i morgen. Håper han synes litt synd på meg:p Ellers i dag har jeg bakt brød:) håper det smaker!

Side skrev:
Har klart å pådra meg litt sykdom. Slapp og lite energi i hele dag. Nå skal jeg snart avgårde på bassengtrening, så håper jeg orker å gjennomføre det. Godt å komme seg litt ut når jeg først har fått meg barnevakt også. Dager som dette med bekkenløsning, sykdom og barn hjemme alene er ikke bare bare:p blir godt å få mannen hjem fra jobb i morgen. Håper han synes litt synd på meg:p Ellers i dag har jeg bakt brød:) håper det smaker!

Klem til deg og god bedring:)

Jeg har vært på jobb nr. 1 fra 07-15, hjem og spise middag før jobb nr. 2 fra 18.00-21. Nok å henge fingrene i. Har heldigvis kveldsvakt i morgen så kan sove leeeeenge:)

Back
Topp