Skravletråd 15 mars

Sambo ser på top gear... det er ikke såååå spennende..

Snuppa er hjemme i dag også, så vi sitter på scrapperomme:) jeg jobber med gravid albumet og hun med glitter:) er glitter overalt:) ellers har vi ingen planer:)

Brann er jeg også livredd for, sikkert litt over snittet redd.. :p

Sjokolade er best i kjøleskapet.. og nå ble jeg faktisk litt fristet, mulig mannen må kjøpe det i dag. Sjeldent jeg gidder kjøpe sjokolade.. :)

Idag skal jeg ikke gjøre en ting før klokka fire. Jeg kommer ikke ut med bilen pga snø, så får ikke henta barna i bhg. Så da må jeg vente til mannen kommer med de. Han rekker fint å hente de etter.jobb altså, men jeg synes dagen blir litt lang for de så bruker hente de litt tidligere..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Hva skal dere i dag da jenter?

Her skal jeg rydde:p og sove:p så kommer bestevenninna mi på besøk for helga, så det blir gøy:)

Taco, film, kosekroken til sambo! Støvsuging og rydding frem til helg! Akkurat nå sitter jeg vond og støl i sofaen etter time hos kiropraktor... :/

Hvor ble våren av? Kjøpte joggesko til gutta for to dager siden.. :p

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1363359348847.jpg
    uploadfromtaptalk1363359348847.jpg
    42 KB · Visninger: 10
oi, det var litt snø og det:/
Det var bart igår for å si det sånn.. så nå er mannen avgårde for å låne traktor sv broren sin. :)

Kjøpte en 6 pack med kvikklønsj til 20 kr på rimi i sta som kooooooser seg i kjøleskapet ;)

Åsså sitter jeg å venter på at kællen skal komme hjem om noen timer.
Vesla er godt plassert oppe på holter hos sin tante og onkel

Så her skal jeg bare slappe av resten av kvelden :D

Kjøpte en 6 pack med kvikklønsj til 20 kr på rimi i sta som kooooooser seg i kjøleskapet ;)

deilig med litt barnefri da, man trenger det innimellom, :) fikk mannen til å kjøpe stratos i stad jeg, men den er nesten tom nå gitt.Lærer aldri heller da, tok den frem mens barna var våkne, så da får man spisehjelp.. :p

Å!
Jeg skal på rimi i morgen!!
Må bytte noen truser jeg kjøpte i dag også. Har de samme fra før fra h&m,men glemte at de var rare i str så kjøpte alt for små. Kjøpte 2 pakker så da får jeg bytte den ene hvertfall.
Nå skal jeg snart sove. Ligger allerede i senga og ser på netflix på paden, så da er det bare å lempe den på gulvet når jeg er ferdig. Deilig

Back
Topp