Skravletråd 15. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Ny dag, nye muligheter!
Det er helt utrolig, men her skinner solen ennå[:)] Lader vel opp regnbygene itl 17. mai, tenker jeg... Er det noen som har noen morsomme planer i dag, da?

Dette tegner til å bli en kjedelig dag... Kanskje jeg skal finne frem moppen...??? Eller ikke... Skal i hvert fall ta en datapause snart kjenner jeg...

tror jeg må innta horisontalen igjen, er litt lurven pga tablettene jeg går på, fikk jo urinveisinfekjsjon igjen i går ,grrrr.

Godt å kvile se litt!!![:D]

Kjedelig!God bedring!!!

Halloen...tok en fridag i dag..har vært så trøtt i det siste. Jordmoren sier det er helt normalt og at jeg bare skal være glad for at jeg har sluppet kvalmen...Var hos jordmora for første gang forrige uke. Samboern var med, men det blir han nok ikke flere ganger. Hun var ikke direkte inkluderende kan man si...hun nærmest irettesatte han når han motet seg opp å kom med et lite spm. Har dere hatt med dere barnefar til jordmor?? Jaja det er vel mer naturlig å være med på ultralyd. Uff..både gleder og gruer meg til det. Jeg er fysioterapeut og arbeider stort sett bare med funksjonshemmende barn, så jeg tenker mye på alt som kan være galt...men får bare være positiv.

Back
Topp