Skravletråd 14 okt

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Hva skal dere i dag jenter? I dag er jeg 6 uker på vei og dagen er full av ting son skal skje. Skal kjøre minsten til mamma så han skal være der , mens jeg og storesøster skal på lekeland i bursdagsselskap:) så bærer det å hente han og så kjøre videre til ett nytt bursdagsselskap:) så i dag skal jeg kose meg med kake:p

Her blir det en rolig dag. Er hjemme alene med vesla og etter alt for mye farting i  går (barnebursdag og oslo-tur til en vennine) blir vi nok inne til etter at A. har sovet, og drar en tur til tante/fetterne til snuppa senere! 

Ønsker alle en herlig søndag 

Foreløbige planer er å være hjemme å bare slappe av. Snøen daler ned for første gang i år, så må vel ta med barna ut en tur å kjenne på den ihvertfall. :)

sånn kjedeligsøndag her i dag, bare hjemme, ingenting som skjer og ingen er hjemme... så jeg vet ikke helt hva det blir til i dag.

Gutten vår på 2 år har vært hos svigers i natt da vi var på fest i går. Vi skal derfor opp å hente han snart (bor 5 min unna) og spise søndagsmiddag der.

Tror det er en av de første gangene vi har hatt barnevakt borte og at vi har kunne sove lenge - DET var ganske deilig ;) Hehe

Jeg sykla bort til broren min med tre åringen for et par timer siden, slik at jeg skulle få lest litt.. Men har ikke lest så veeeldig mye... Men slappet av da!

Jeg er deltidsstudent ved siden av full jobb... Hektisk!

Har vært ute i superfint vær! om en times tid blir det elggryte til middag før vi skal treffe noen venner som nettopp har fått baby <3 Jippi!

Har vært ute i superfint vær! om en times tid blir det elggryte til middag før vi skal treffe noen venner som nettopp har fått baby <3 Jippi!

Jeg har sovet etter nattevakt, skal på nattevakt i natt også.

Holder nå på å bake muslirundstykker. (står til heving nå)  Ellers er det sofasløvings resten av dagen til jeg skal på jobb. 

Vært på jobb idag jeg, men endelig hjemme hos mine små kjære...
Men orka ikke lage noe middag, er kjempe sulten men uansett hva jeg tenker og lage så blir jeg kvalm... 

Men ble stekte egg ;) Her har det snødd litt så må nok legge om til vinterdekk i morra....blææææ hater og legge om dekk...

Nå gleder jeg meg bare til di små har lagt seg så jeg kan legge meg selv, ny arbeidsdag i morra.

Kjenner jeg begynner og bli skikkelig trøtt og sliten av og jobbe så mye...4 dager til med tidlig vakter så er det lang helg...Skal ikke bli vondt kjenner jeg...

Back
Topp