Skravletråd 14. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Hello!!
God søndag alle sammen!!! Mange som har tatt helg ser jeg[:)] Deilig det!! Mannen min blir forresten superoppgitt over alle de timene jeg kan sitte her så jeg prøver å begrense meg når han er hjemme[:)] Er jo litt koselig å gjøre ting sammen også[;)] Men noen minutter klarer jeg å snike meg til[;)][;)] Lurer på om jeg kanskje skal tusle meg en liten tur, jeg... Før det skyer helt over...??? Men jeg får se om jeg gidder å være sprek[&:]

Snakkes vel mer i løpet av dagen? [:)]

Gratulerer så mye med dagen Yakine!!![:D]

Yakine   
               Håpe du får en super fin dag

Idag har æ faktisk funne fram vaskebøtta  med full jobb og barn med aktiviteter uka igjennom så rekker man ikke mye
 Været e kjæmpe dålig å....3 grader, sludd og sur vind  Fyrer faktisk i peisen...[&:]
Va å kjøpt planta igår som skulle ut i krukker og potter idag... tror æ får revudere det... Håper bare at været blir bedre til uka så vi rekker å bli færdi til 17.
Skal titte innom hær imellom støvtørking og gulvvask [:)]

Da har æ sendt ut gubben og barna for å rydde opp i plankerester etter bygging i vinter, greit å få huset for sæ sjøl når moppevalsen e igang [;)]
Må bare sitte hær å nyte stillheta nånn minutta først...

Når æ driver å vasker og rydder sånn så får æ tankan i sving, og kom til å tenke på hvor flink æ egentlig e... For no har æ vært RØYKFRI SIA JAN-06 [:D]
Æ har røkt sia æ va 16 år og har aldri vært motivert til å slutte, enda når æ gikk med de 2 første, små røkte æ igjennom svagerskapet...
 Og æ veit med mæ sjøl at hvis æ tar en trekk røyk så sprekk æ, så æ hold mæ unna [:)] Har bestemt mæ at æ aldri mer ska røyk nånn gang... merke det utrolig godt på økonomien også [8D] 

Heihei..så arti med en oktoberklubb. Har nettopp funnet ut at den finnes. Får kanskje presentere meg litt nærmere. Bor i Tromsø, 28år og samboer..gravid for første gang. Livredd og kjempeglad samtidig...uansett har vært kjempeheldig og vært frisk og rask helt til nå. Skal på ultralyd neste uke...spennende greier. Bruker helga på å pusse opp et kommende barnerom/ gjesterom...dvs. min samboer gjør det meste av jobben. Er visst ikke så bra med maling for gravide...

Velkommen "tjukka"! Og GRATULERER med dagen, Yakine 
Og Annic73: Hurra for oss som har stumpa røyken

Men jenter...!!! Er det egentlig nødvendig å gi meg darlig samvittighet for å ha brukt dagen på sofaen???[;)] Veldig så mange flinke og aktive oktobermødre to be her i dag, altså!!! Eneste jeg kan skryte av er brødene som snart settes i ovnen... Og de er lagd med ferdig melblanding og bare fordi eltemaskinen allikevel sto fremme etter pizzadeigen... Men i går... Da var jeg litt mer aktiv, da[;)] Var på Jysk og kjøpte madrasser (til oss) og gjett hvilken butikk som ligger ved siden av Jysk! Yes! Babyshop[:)][:)] Artig liten time der inne... Kom ut totalt forvirra  og er lykkelig  over at det er mange måneder til alt skal være klart[&:] 

ORIGINAL: Suki

Velkommen hit tjukka!!! [:D] Skal også til ul neste uke (tirsdag) og er veldig spent og litt nervøs samtidig.

Gled deg masse!!! Lykke til! Men vi snakkes vel før det, tenker jeg...

Men markedet er vanskelig å bli klok på[:D]  Blir pizza på oss etterhvert også, må bare ha ferdig brødene først... Min hjemmelagde pizza er ikke noe å få vann i munnen av[:D] Det er bare deig med spaghettisausrester med ost på toppen... men det er helt greit...

Litt artig med sånn skravletråd...

Snickgrl: Du har vel ikke hatt flere blødninger??

Pizzakveld er artig! Her begynner det å lukte brød!!! Og hva er vel bedre enn nybakt, varmt brød med smør og syltetøy *sikle-sikle* 

Nå ble jeg glad, og ikke så rent lite stolt!!! Lo litt ondskapsfullt for meg selv også[:D][:D][:D][:D] Tenk at vi klarte å friste den største fristerinnen i oktoberklubben[:D][:D][:D][:D][:D] Nå ble jeg GLAD

PS! De fleste som kjenner meg sier jeg er god på bunn...[;)]

Ja, forresten!!! Det glemte jeg i min skadefryd... Men nå må jeg gå ned og se til brødene mine, og fikse pizzaen[:D][:D][:D]

Og kanskje jeg rett og slett skal ta meg en is mens jeg venter[;)]

Du vinner!!! Jeg måtte sende ut gubben etter smoothies *rødme*

Nå er det BB-tid!!

Noen andre som følger med??

Nå er det natta her i gården! Snakkes i morra!

Back
Topp