Skravletråd 14 juni

gakka

Forumet er livet
I går var jeg ikke på BV i det hele tatt.  På mandag så jeg en stor edderkopp her på kontoret mitt og turte ikke åpne døra en gang i går. Nå har jeg stappet buksa i sokkene og har trang t-skjorte på så hvis den prøver seg så kommer den ikke inn under klærne ihvertfall.
I stedet fikk jeg jo vasket på soverommet vårt og skiftet på senga og sånt.

I dag har jeg skiftet gardiner der inne også. Nå har jeg ikke lov til å gjøre noe mer fysisk i dag tror jeg. Skal egentlig ikke gjøre noen ting men det er sannelig ikke lett.

Hvordan står det til med dere da damer?

Jeg sitter nå her og pløyer gjennom de vanlige internettsidene jeg er gjennom hver dag.. Skal snart gå i dusjen.. [:D] 
Var lite på BV i går jeg og.. Var ute med min far, og så kioskvakt i idrettshallen.. Skal være det hver dag denne uka!

ORIGINAL: Actrine

Flinke damer altså! hehe

I dag vasker jeg klær! og hadde store planer om baby-stæsj-shopping (som er blitt utsatt utallige ganger..[:@]) men man skal ikke si sånt for høyt! gjett hvem som jobber overtid? joda det er O. det ja! hmm..

resten av dagen skal jeg pakke og ordne ting til jeg reiser i morgen på festival!!! jippi! skal bli kjekt.. bortsett fra at jeg reiser fra O. da.. blir stadig vanskeligere det ja! hm

Ha en flott tur på festivalen da!!!

I dag skal har jeg ikke gjort så mye. Eldstejenta er ferdig med skolen for i år, så hun er hjemme.
Har spilt litt spill med henne, også skal vi snart lage litt Ravioli med spinat&ricotto-ost inni...
Ellers er det forferdelig varmt her, og jeg sitter inne og slapper av med airconditionen.
Er jeg ute, blir jeg bare helt satt ut etter en kort stund.
Må også prøve å gjøre så lite som mulig i dag, da jeg hadde svært sterke kynnere i går ettermiddag/ kveld + en ekkel urolighet i hele kroppen (Hadde denne uroligheten i meg kvelden før lille-Bella ble født).
Så det gjelder å prøve å slappe av og ikke gjøre så mye for min del...

Ellers må jeg innrømme at jeg har vært dårlig å være inne på forumet i det siste[8|].
Er så mye som skal gjøres, også har vi endel besøk fra Norge innimellom. Og da flyger tiden avsted.
Får også besøk i morgen, som skal være her i 4 dager...
MEN.. når jeg ikke er her inne, savner jeg alle dere jenter som bruker forumet aktivt!!![:)]

Åssen festival er det du skal på? [8|][:D]

Tusen takk Lehcar!!! det beste blir å treffe venner som jeg ikke har sett på leenge!! og så får jeg heller bare ringe ekstra ganger hjem! hehe[;)]

Tror du kommer til å få det utrolig kjekt jeg da...
Også viktig å ha andre ting å tenke på når man venter på at magen skal vokse,
eller kan tiden virke ueeeeeeendelig lang!

Du må iallefall kose deg masse!! [:D] Blir sikkert knallkjekt det..!

ORIGINAL: Lehcar

I dag skal har jeg ikke gjort så mye. Eldstejenta er ferdig med skolen for i år, så hun er hjemme.
Har spilt litt spill med henne, også skal vi snart lage litt Ravioli med spinat&ricotto-ost inni...
Ellers er det forferdelig varmt her, og jeg sitter inne og slapper av med airconditionen.
Er jeg ute, blir jeg bare helt satt ut etter en kort stund.
Må også prøve å gjøre så lite som mulig i dag, da jeg hadde svært sterke kynnere i går ettermiddag/ kveld + en ekkel urolighet i hele kroppen (Hadde denne uroligheten i meg kvelden før lille-Bella ble født).
Så det gjelder å prøve å slappe av og ikke gjøre så mye for min del...

Ellers må jeg innrømme at jeg har vært dårlig å være inne på forumet i det siste[8|].
Er så mye som skal gjøres, også har vi endel besøk fra Norge innimellom. Og da flyger tiden avsted.
Får også besøk i morgen, som skal være her i 4 dager...
MEN.. når jeg ikke er her inne, savner jeg alle dere jenter som bruker forumet aktivt!!![:)]

Uff ja. Jeg er også så urolig for tiden, får helt fnatt! Det kribler uti fingertuppene.

hei alle sammen[:)]
idag har jeg vært i byen å avbestilt vogn,seng osv...hadde lagt av alt på samme butikk men me fant ut d va mye penger å spare på å reise en tur til sverige å kjøpe dei samme tinga så da skal me til sverige i slutten av juli[:)]d blir gøy!!! og så har jeg fått lønn så da shoppa jeg masse mammaklær idag[:D]gjett om d var gøy hehe...tok jo helt av...og så kjøpte jeg et fleecepledd til lillegutt i lyseblått,d var så fint...første tingen jeg har kjøpt til babyen...

spennende malrodien! hvilken bokklubb er du medlem i??

hmm..ikke helt sikker jeg.. cappelen eller noe sånt. et eller annet med barnas bok klubb i alle fall.[8D]

ja me spare noen tusen på d tror jeg...for mamma og de skal kjøre for de har stor bil..så da spanderer de litt på turen hihi...må være litt utspekulert[:D]
vogna og utstyr til senga er mye dyrere her og så er d såå dårlig utvalg...ikke så mange butikker her i Haugesund[:'(]

ja alltid gøy md nye klær...og trengte d sårt nå..har vokst ut av alt d gamle jeg har...kjøpte mg en fiiin kjole,sånn sommerkjole...den gleder jeg mg til å bruke[:)]

i dag har jeg vasket kontoret, støvsugd rommet mitt, vasket klær, begynt å pakke (jeg reiser til Oslo i morgen), og spilt sims... Skulle egentlig vasket mer, men så fort jeg reiser meg opp om dagen så hovner føttene mine opp... jeg overdriver ikke engang når jeg kjente føttene mine disse når jeg gikk tidligere i dag...

Hva jeg har gjort i dag? Tja, jeg var hjemme fra jobb fram til lunsj. Da rydda jeg på kjøkkenet og så litt tv. Etter lunsj var jeg sensor på et par bachelor oppgaver, veldig spennende :) Ellers har min kjære og jeg vært ute og spist i dag. Jeg var fryktelig usunn, spiste kylling kebab i pitabrød. Kan ikke huske at jeg har sett så mye dressing på noe mat jeg har fått før, men godt var det.

I kveld skal min mann og jeg på besøk til et vennepar og spille Buzz, det er ganske moro til tross for at musikk kunnskapene mine stinker [:D]

ORIGINAL: Tixxxy

Nå leste jeg resten av innleggene...[;)]

Jeg fikk pluselig en pakke fra babyglede men ett leketeppe, en tøy bok, abc bok for spebarnsforeldre, en slik bok som en kan skrive litt dagbok i. alt fra første tann til førstehårlokk og div og en bok til som het noe med spebarns liv. og en regning på 79 kroner..vet ikke helt hvorfor de sender med den pakken.. må lese brevet litt etterpå.. jeg kan ikke huske å mldt meg inn selv.. har ikke åpnet noe enda..Masse gøyt.. ellers har jeg vært å henta den startpakken på apoteket.. masse artig oppi der og.. tannbørste og bitering feks[;)]

JA det var sånn pakke jeg også fikk. med regning på 79 kroner.. det var et greit innhold i den pakken. var med en bok som hetta spebarnsliv eller noe sånt. (gidder ikke gå å se hihi) den var litt fin

Back
Topp