Skravletråd 12. juni

Jeg vil også lage hjemmeside. Er det noe jeg kan laste ned også?
Er det vanskelig???

Ang vann i kroppen, blir stiv i leddene jo..
Ubehagelig å skrive dette tilogmed[8|]

Ja, ja.. godt at det forsvinner raskt i alle fall!!

ORIGINAL: Monicus

Oj, du har litt å gjøre i denne varmen Hege77.
Gleder meg til treff i morgen!

Chello, det er bare 2 uker igjen.. Whatdaf@ck!!
Jeg vil oooogsåååå[:(]

Jeg er jo så utrolig dum også da for hver dag lager jeg meg sånne lange lister og de kommer jeg jo skjelden i mål med... Orker jo ingen ting når det er så varmt... Så det ser jo ut som jeg er deeeen flinke pliktoppfyllende mammaen, men nei der lurer jeg vist dere alle sammen [:o] Samboeren forstår ikke hvorfor jeg lager disse listene, han synes jeg bare skal slappe av han da. Kanskje det ikke er så dumt... [8|]

Det jeg har gjort til nå er jo å spise et brødmåltid, må spise mer for jeg er grusom sulten, jeg har satt på en maskin med babyklær, så har jeg spilt ku-spilledåsa for lillemor i magen, så har jeg sittet i mange timer her inne på BV og på MSN, hentet posten og skadet venstre hæl fordi jeg ikke er liks rask på foten lengre (Jeg lukket igjen døra før foten var innenfor og det var veeeeldig vondt. Måtte ringe samboeren å få litt trøst)
Det er alt, har ikke gjort mer.... Jeg er jo så dum når jeg prøver å gjøre meg mer sprek og energisk enn det jeg er [&:]

Er det vanskelig???

Hjemmeside ja..gud jeg sliter litt her...driver tester ut..tester og tester...og så litt pauser her..hihi...jeg har fått høre att Front Page ikke er så ille..så kan jo teste det ut litt først så kan jeg si fra hva jeg synes.
Apropos vann og stivhet...hører sammen ja. Om morran klarer jeg nesten ikke bøye fingra..hvis jeg tar skikkelig i knaker det. Er en morra klarte jeg ikke ta klypetak i dyna for å få den av meg... når du sier så hvis jeg bøyer fingra nå er jeg stiv selv.

Har også merket noe annet knaking...ekkelt ass....når jeg skal snu meg fra side til side i senga om natten prøver jeg jo holde beina mest mulig samlet pga ryggvondt..men klarer jo det ikke helt så må lissom ta litt sats med ett ben førsT..MEN DET SOM SKJER DA ATT DET KNAKER I SCENEN SOM GÅR UT FRA MUSA OG UTOVER BEINA...EKKELT ASS! VRÆL!

Knakeguri

ORIGINAL: Hege77

Oj, du har litt å gjøre i denne varmen Hege77.
Gleder meg til treff i morgen!

Chello, det er bare 2 uker igjen.. Whatdaf@ck!!
Jeg vil oooogsåååå[:(]

Jeg er jo så utrolig dum også da for hver dag lager jeg meg sånne lange lister og de kommer jeg jo skjelden i mål med... Orker jo ingen ting når det er så varmt... Så det ser jo ut som jeg er deeeen flinke pliktoppfyllende mammaen, men nei der lurer jeg vist dere alle sammen [:o] Samboeren forstår ikke hvorfor jeg lager disse listene, han synes jeg bare skal slappe av han da. Kanskje det ikke er så dumt... [8|]

Det jeg har gjort til nå er jo å spise et brødmåltid, må spise mer for jeg er grusom sulten, jeg har satt på en maskin med babyklær, så har jeg spilt ku-spilledåsa for lillemor i magen, så har jeg sittet i mange timer her inne på BV og på MSN, hentet posten og skadet venstre hæl fordi jeg ikke er liks rask på foten lengre (Jeg lukket igjen døra før foten var innenfor og det var veeeeldig vondt. Måtte ringe samboeren å få litt trøst)
Det er alt, har ikke gjort mer.... Jeg er jo så dum når jeg prøver å gjøre meg mer sprek og energisk enn det jeg er [&:]

Hahaha.. beklager at jeg ler, men du er søt og da[;)]
Satt nemlig å lurte på om jeg skulle lage slike lister, men la det fra meg nå.
*blåser på foten til Hege77*

Hvis mine dumheter kan være til litt fornuftig hjelp for andre så blir jeg bare glad [:)] Selv om jeg denne gangen laget en litt mer overkommelig liste, så var den vist ikke så overkommelig forstår jeg nå. Samboeren bare rister på hode av meg [:D]

Den blåsen hjalp veldig skal jeg fortelle, så tusen takk Monicus [:)]

Hei hei!

I dag har jeg vært og kjøpt uteplanter, så nå er det jaggu pent rundt huset her! [:D] Og varmt, ja det er det!! Måtte hente en sånn diger vifte som blåser fra side til side... makter ikke dette jeg! Helt klam over hele meg [&:]

Har pakket opp dynetrekka jeg kjøpte på IKEA. De passer jo selvfølgelig ikke den dyne jeg kjøpte da (ikke på IKEA), så i morgen bærer det avsted til mamman min slik at hun kan sy de om. Snill mamma ja [:)]
Skal forresten til IKEA å kjøpe seng til bebisen dersom de har også i morgen. Og badebalje...og kurver... Tjohei som jeg skal shoppe [;)]

Har dere hatt en fin dag da?

PS: Kos dere på treff i morgen!!  [:D][:D]

ORIGINAL: FirstTime

Er det vanskelig???

Hjemmeside ja..gud jeg sliter litt her...driver tester ut..tester og tester...og så litt pauser her..hihi...jeg har fått høre att Front Page ikke er så ille..så kan jo teste det ut litt først så kan jeg si fra hva jeg synes.
Apropos vann og stivhet...hører sammen ja. Om morran klarer jeg nesten ikke bøye fingra..hvis jeg tar skikkelig i knaker det. Er en morra klarte jeg ikke ta klypetak i dyna for å få den av meg... når du sier så hvis jeg bøyer fingra nå er jeg stiv selv.

Har også merket noe annet knaking...ekkelt ass....når jeg skal snu meg fra side til side i senga om natten prøver jeg jo holde beina mest mulig samlet pga ryggvondt..men klarer jo det ikke helt så må lissom ta litt sats med ett ben førsT..MEN DET SOM SKJER DA ATT DET KNAKER I SCENEN SOM GÅR UT FRA MUSA OG UTOVER BEINA...EKKELT ASS! VRÆL!

Knakeguri

Nå skal du høre her frøken.

De senene som går fra innside lår som du sier du hører knakelyd fra.
Samme her.. Fysioterapauten som jeg går til var helt forskrekka fordi de var like stramme som en fiolinstreng sa hun. IKKE BRA og fyfy.. sa hun.
Det hun gjorde for å hjelpe litt på var å trille inn en diger maskin og dro av noe som lignet en kjempe vibrator.. ååhh.. som den vibrerte[;)]
ØLitt for nærme... hehe.. musekusa, så jeg ble litt satt ut kan du si..[&:]

Det hjelper da.. Viktig å slappe av i senene og musklene på innside lår.
De med bekkenløsning/symfyseløsning har en rar tendens til å anstrenge disse uten grunn og gjør alt vondt værre!!!!

MOnicus: NÅ lo jeg høyt her...herrgud hørtes jo nesten for godt ut til å få en sånn vibreneringsmaskin så nærmere da...men hos fysioen da! nei nei nei! Ikke noe særlig :)
Håper den knakingen går over etter fødsel.

Fy fan jeg skrek i sta..har ikke voksa dunbarten min (ja har en liten en..hihi) på lenge..og fyttihelvetet så ekstra følsom jeg er nå! Vræl! Håper huden roer seg til imorgen da når vi skal møtes. Sliter jo med dissa dumme pigmentene der og jeg da..så ser jo egentlig ut som jeg har bart uansett. Takk for foundation :)

Å nå roper gutten min det er mat. Det betyr att baguettene er ferdig stekt! Råsulten..ikke spist skikkelig idag!

Pis ut!

Back
Topp