Miss Independent
Elsker forumet
Hvordan går det, jenter?
Gjør på ikveld da?
Gjør på ikveld da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjeder meg òg litt..!
Er egentlig veldig trøtt, så vurderer å legge meg snart. Håper på en god natt søvn![]()
Noe symptomer, Lykkeliten?
Hali skrev:Kjeder meg òg litt..!
Er egentlig veldig trøtt, så vurderer å legge meg snart. Håper på en god natt søvn
Noe symptomer, Lykkeliten?
Min andre ordentlige kvalme-dag, så idag har jeg vært ute og kjøpt meg kvelme-bånd til håndleddene. Det funker veldig bra. Også har jeg begynt å spise til den store gullmedalje... Ligger rett ut på sofaen, både jeg og mannen.#2 skrev:
Jeg skal også vaske huset. Har hatt det så travelt i januar at deler av julen er fremme ennå! Må få alt bort vaske og så skal jeg ut å kjøpe blomser med litt friske og glade farger
![]()
Lykkeliten_84 skrev:
Min andre ordentlige kvalme-dag, så idag har jeg vært ute og kjøpt meg kvelme-bånd til håndleddene. Det funker veldig bra. Også har jeg begynt å spise til den store gullmedalje... Ligger rett ut på sofaen, både jeg og mannen.#2 skrev:
Det har jeg aldri hørt om før, hvordan hjelper de? Og hvor får man kjøpt slike?
Prøver jo ikke å tenke på det, men ikke så lett å overse murringene.. Det går jo som det går uansett, men likevel.Turid-Laila skrev: