Skravletråd 12.01

Kjeder meg litt kjenner jeg. Her begynte mini å gråte i stad, jeg pleier som regel å amme han men nå skal det bli en slutt på natteammingen, så jeg satte meg ned ved siden av sengen hans og sang til hans sovnet igjen. Min nye strategi..! 

Ellers så leser jeg litt blogger og skal snart spise (igjen)..og så skal jeg stritte håret mitt og legge meg...Har ikke tid til å gjøre det imorgen 

Kjeder meg òg litt..!

Er egentlig veldig trøtt, så vurderer å legge meg snart. Håper på en god natt søvn

Noe symptomer, Lykkeliten?

Min andre ordentlige kvalme-dag, så idag har jeg vært ute og kjøpt meg kvelme-bånd til håndleddene. Det funker veldig bra. Også har jeg begynt å spise til den store gullmedalje... Ligger rett ut på sofaen, både jeg og mannen.

Hali skrev:

Kjeder meg òg litt..!

Er egentlig veldig trøtt, så vurderer å legge meg snart. Håper på en god natt søvn

Noe symptomer, Lykkeliten?

Akkurat nå har jeg bare sinnsykt vondt i korsryggen =( 
Skal legge meg snart jeg også, er trøtt kjenner jeg og har en lang dag forann meg i morgen :) 
Håper du får en god natt søvn 

#2 skrev:
Min andre ordentlige kvalme-dag, så idag har jeg vært ute og kjøpt meg kvelme-bånd til håndleddene. Det funker veldig bra. Også har jeg begynt å spise til den store gullmedalje... Ligger rett ut på sofaen, både jeg og mannen.

Det har jeg aldri hørt om før, hvordan hjelper de? Og hvor får man kjøpt slike?

Skal se film med kjæresten nå. 
Han kom nettopp med en skive med leverpostei og agurk til meg <3 
Er litt småkvalm kjenner jeg, men håper det bare blir med småkvalm og ikke skikkelig kvalme og oppkast :S

Så jenter, ha en fortsatt fin kveld <3

Nettop kommet hjem fra jobb   No er en pause før før man skal på jobb igjen i morgen tidlig   Så no er det TV tid ; )

god morgen jenter hva skal dere idag?? idag blir det og gjøre rent og ta seg en trille tur med minsten her..

Jeg skal også vaske huset. Har hatt det så travelt i januar at deler av julen er fremme ennå! Må få alt bort vaske og så skal jeg ut å kjøpe blomser med litt friske og glade farger

hørtes bra ut. går litt tregt her med meg idag. men ryddet mest alt ferdig så bare støv suge og vaske igjen

Lykkeliten_84 skrev:

#2 skrev:

Det har jeg aldri hørt om før, hvordan hjelper de? Og hvor får man kjøpt slike?

De selges på apotek og helsekost blant annet.
det ser ut som svettebånd til håndleddene, men det er en kule på innsiden av de som presser inn på et kvalme-punkt på håndleddet.

Dette blir det samme som akupunktur-punkter, og er faktisk bevist å funke for all slags kvalme, fordi det stimulerer kvalme-punktet.

Det funker også å klemme på det punktet en stund, men det blir slitsomt i lengden

Anbefaler dere å teste det, hvertfall hvis dere bare sliter med "lett" kvalme som meg.
Vær obs på å sette kula på rett punkt, ellers funker det ikke.

Hvordan går det ikveld da, jenter?

hehe, idag tenkte jeg hvor mye jeg faktisk gleder til kvalmen kommer. Tar imot alle slags symptomer med åpne armer. Opplevde SA i oktober og da forsvant alle symptomene veldig brått.

Jeg har etter legens ordre gjort minst mulig idag. Jeg ser jeg er glad for at jeg har bøker i bokhylla og strikketøy i boden å gå til angrep på. 2 dager hjemme og jeg begynner å bli ekstremt rastløs.... Nyter dagene uten kvalme da  :-)

Ganske symptomfri også, men etter ul på mandag så er jeg trygg på at ting er som det skal der inne. 

Idag har jeg vært voldsomt lat.. Sto opp med lillemann, kjørte han i barnehagen og sambo på jobb! Så slapp jeg ut hestene og dro hjem og la meg på sofaen... :p Der lå jeg i 2 timer... Så dro jeg på jobb i noen timer (vikar på SFO)! Etter det har jeg bare kost meg med prinsen her hjemme og vært en tur hos hestene :) Ingen ridning idag, men igår hang vi etter dem på ski! GØY!! :)

Orker ikke å lage en egen tråd om dette, er nok tråder om bekymringer, så jeg tar det her jeg.
Må si at jeg IKKE liker de mensmurringene jeg har hatt i hele dag :( Minner meg sterkt om det samme som jeg hadde i nov og da mistet jeg. Har tatt det med ro i hele kveld, men det har ikke avtatt noe, heller blitt verre :( Så nå venter jeg bare på at jeg skal begynne å blø. ÆSJ altså!!

Turid-Laila: Kjipt at du går rundt å bekymre deg. Kjenner selv på den bekymringen men prøver å ikke tenke på det. Prøv å ta det med ro! Vi får håpe det går bra!!

Prøver jo ikke å tenke på det, men ikke så lett å overse murringene.. Det går jo som det går uansett, men likevel.

Turid-Laila skrev:
Prøver jo ikke å tenke på det, men ikke så lett å overse murringene.. Det går jo som det går uansett, men likevel.

Vi får håpe og satse på at spirene våre klorer seg godt fast og vi får en vellykket svangerskapet, og ikke minst fødsel

Back
Topp