Skravletråd 11. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Hei igjen!!
Satser på gjentakelse av gårsdagens suksess, jeg...[:)] Det er så deilig å stå opp å se at solen fortsatt skinner!! Ulempen er selvfølgelig at innvendig ser det helt bomba ut[:-] Får vel kanskje ofre litt sol så jeg får rydda litt... Verdens kjedeligste greie Håper alle får en knæsj dag!! Snakkes!!! [:D]

Har dere fått kjøpt møbler ennå?

Jeg våkna med krampe i leggen i natt! Har kjent tilløp til det en stund... Gjett om jeg er støl i leggen!!!

Kan noen kaste meg ut fra dataen, så får jeg tatt en liten opprydding før solen kommer på forsiden?[:D]

Har du fri i dag Snickgrl?

Deilig!! Det er ikke den verste tiden å være sykemeldt på[;)]

Like greit med den fabelaktige arbeidsplassen din[:)] Nå roper stua etter litt opprydding! Snakkes seinere!!

Ja, her var det ikke mye sol å skryte av i dag  Så da blir det nok husarbeid på meg ARG!!!

Nå ser det i hvert fall litt bedre ut[:D] Fått flytta litt rot fra stua og spredd det rundt på andre rom[;)] Nå er det sviing av hud som står for tur

Thihi! Nå har'n våkna etter et par timers ro[:D] Hvis h*n skal sprelle sånn resten av svangerskapet tror jeg det blir vonde ribbein og ufrivillig vannlating[;)]

Tror jeg trenger et spark i ræva for å komme meg i gang...Tror jeg sitter fast i stolen og pcen har limt seg fast i lårene...

Det er gjerne sånn med pc'en syns jeg! Den fanger deg!

*Tupp i ræva*

Kan virke sånn!! Nå SKAL jeg ut i sola!!!

ORIGINAL: Snickgrl

lurer på om de sprøyter pcen med noe sånn att man ikke klarer gå fra den... hihi

Ja, det virker slik

Lykke til!!

Frappe hørtes i grunn veldig godt ut!!! Til nå har jeg nesten ikke drukket kaffe... Syns det smaker superbeskt[:'(] Tror det muligens er i ferd med å gå over litt[:)] Jeg har så lyst på kaffe!!!!!!!!!!! I morgen skal jeg jamen kjøpe en frappe[:D] Takk for tipset!

Det ser ut som om det blir fint vær i morgen også[:D][:D][:D][:D]

Prøvde å laste inn bilde i stad så dere skulle kjenne meg igjen, men bildet var for stort... Ja ja... Det kan da ikke være så mange som står utenfor Fridays med søkende blikk i øynene[:D]

Jeg skal ha ola-pirat og ??-topp...

Back
Topp