Skravletråd 11. Mai.

ORIGINAL: carina82

Huff. beynner espen å fyre tilbake så blir det bare grining og tårer fra min side...[8|][&:] Tåler lite til tider. Beste er å overse det, da går det mere "smertefritt" for alle. Jeg angrer som en hund, etter et utbrudd da...
hehe søte dere er[:D] hormontrollet skal snsrt dra igjen nå vettu, da kommer et sånt rart vær som heter ammetåke

Natta, Carina Sov godt.
Skal snart finne sengen jeg og...

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: carina82

Huff. beynner espen å fyre tilbake så blir det bare grining og tårer fra min side...[8|][&:] Tåler lite til tider. Beste er å overse det, da går det mere "smertefritt" for alle. Jeg angrer som en hund, etter et utbrudd da...
hehe søte dere er[:D] hormontrollet skal snsrt dra igjen nå vettu, da kommer et sånt rart vær som heter ammetåke

hehe ja ammetåken kommer (og nok et sett hormoner har jeg hørt rykte om...)[:D]

ja ammetåka ja... heldigvis mye roligere for seg... en går og suldrer i sin egen verden mer som. Det en har peil på er, beibin. Hvor mange ganger den har bæsja, gulpa, fått pupp, mange kilo den har lagt på seg, Om bebin har prompa i dag, etc.
Men vet den nybakte mor noe om hva som skjer i verden? Har 3. verdenskrig startet? Hvordan været blir i morgen? Hva som var på forsiden på VG? Svaret er: Nei!

Carina har påberopt seg ammetåke siden uke 20 hun. Hun kaller det pre-ammetåke! Jeg vet ikke hva det er jeg, men jeg tror det er sånn som kommer foran øyenene hennes og som visker ut minnet?

Det er ikke så vanskelig å overse utbruddene, For det meste bare tøyser jeg dem bort til carina begynner å le, men hvis jeg ser at det ikke funker etter ett par spøker så holder jeg munn og går på ett annet rom i ett minutt eller to. [:D]

Dessuten gjør jeg jo neeeesten aldri noe galt da, så jeg vet jo at det er hormoner og ikke meg hun er sint på. ehm.. ja. [:D]

Ammetåke fra uke 20 er normalt... eller gravidtåke kalles det vel...

Den slår spesielt inn etter man har blitt sykemeldt...[;)]

ORIGINAL: Marihøne77

Ammetåke fra uke 20 er normalt... eller gravidtåke kalles det vel...

Den slår spesielt inn etter man har blitt sykemeldt...[;)]

Det er egentlig ganske utrolig hva man kan lære seg på dette forumet, men det du sier her stemmer veldig godt med carina. [:D]

Men da sier jeg natta jeg. Må jobbe igjen imorgen jeg. Forresten så har mobilen til carina vært borte i to dager, hun har selvsagt lagt den på en lur plass her hjemme og latt den ligge der til den var tom for strøm... Og hun er langt i fra i stand til å huske hvor den er iallefall.. [:D] Men jeg har fått meg enda en jobb så da har jeg vel råd til å kjøpe ny til henne. men hysjhysj. ikke si det til henne [;)]

Back
Topp