skravletråd 11.10

Ventejente

Glad i forumet
Hva driver dere på med i kveld da?? Jeg fikk endelig en kveld for meg selv, så nå laster jeg ned nyeste frustrerte fruer og gossip girl, har tent maaaaasse stearinlys, guttungen er i seng, jeg skal lage meg en kopp god te å nyyyyyte kvelden i fred å ro!! DEEEEILIIIIG!!! 

Ikke stort, er sliten etter jobb. Gullet har lagt seg, og jeg sitter i pysjamas under dyna i sofaen med pcen på fanget 

Sambo spiller Fifa og prøver å fordøye nyheten vi fikk idag. Han skal nemlig bli storebror i mai og pappa i juni

Jeg vasker klær og surfer på nettet innimellom

Ventejente85 skrev:
OJ!!!! Det var litt av en nyhet ja!!  så moro!!

Det var det virkelig! Vi hadde jo på en måte håpt at minstesøsteren hans ikke skulle vokse opp som "alenebarn", men vi visste ingenting om at de hadde planer om flere. De har vel nesten sagt det motsatte hehe.

I tillegg så fikk vi vite det gjennom den andre søsteren til sambo, så de vet ikke at vi vet, og de vet ikke at vi skal ha barn i juni. Blir litt av en samtale det etterhvert ja

sitter i sofaen under pleddet:) kjenner på symptomer og lurer på hva som er ekte og hva jeg bare innbiller meg ;)

sambo ser fotball og eg ligger under teppe og leser på nettet. kjeeeeedelig

har sotte bolle til førstegangs heving

lage skillings boller i kveld +me får besøk kooooselig

Hei jenter!
Jeg har limt inn bilder i album, har en haug med bilder som skal limes inn.
Etter dette albumet skal jeg slutte å lime inn bilder, meen må vel lage et

slikt album til spiren i magen også.
Men nå har jeg tatt en pause, og ser film og surfer nettet.

skillingsboller hørtes godt ut!!  Her kom mannen nettopp hjem og kokte seg egg.... humm... den lukta var ikke god!! Spiste også bacon i dag, og syntes det smakte helt rart!! Det var heeelt vanlig bacon!! tror smaksløkene mine er litt på tur...

Back
Topp