Skravletråd 10. mars

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Opp og hopp, stå opp, bli med opp og hopp!!

Iver sov nesten hele natta i egen seng. Våkna 6.00 og det er bare et kvarter før klokka på rommet hans viser morgen. Da hadde han vondt i magen, men det hjalp når han tissa :)

Så etter litt netflix i senga på iPaden, sitter vi nå i sofaen og ser barneTV. Det blir mye TV i helgene altså, men vanskelig å si nei.. Vi har spist havregrøt til frokost og sola titter inn vinduet her!

Vi hadde tenkt oss på barnas Hollmennkolldag, men siden han ikke har gått noe særlig på ski og at formen min ble så dårlig av anstrengelse i går, blir vi hjemme. Mannen min skal ut med han etter han står opp og lage flaskeløp i hagen. Det blir nok veldig gøy!

Jeg må nok rette litt mens de er ute, har altfor mye jobb akkurat nå. Men på tirsdag når det er skidag har jeg fått innviglet rettedag på jobb, det er lite vits i å ha meg ute en hel dag med bekkenet mitt!

Ellers har vi ingen planer i dag, hva skal dere gjøre i dag?

Jeg må ut med ungene så se får kosa seg ute i fin været i dag.Jeg får trosse mine syke kropp og en grusom hoste.
Men ut må vi iallefall etter dagen i går så vil jeg ha denne mest mulig på skinner ;)

Lurer på om jeg skal gå igjennom noe baby tøy og sortere etter str.og legge til vask men det er bare noe jeg lurer på :)Så har jeg lovet en veninne at jeg skal prøve å komme bortom en tur og hjelpe henne med et skap som skal flyttes :)

Her har mannen stått opp med junior for 20 min siden. Det skal han ha, han står opp med han hver helg uten å klage på at det er hans tur til å sove lenge en helg. Det hender selvfølgelig han spør,og da sier jeg jo ja. Men som hovedregel er det han som står opp. Jeg trenger den søvnen jeg kan få for å fungere siden jeg ofte sover dårlig,og det vet han. Han er også vant til å stå opp tidlig pga jobb i uka så han klarer ikke sove lenge uansett.

Vi får vel kanskje komme oss ut en tur etterhvert,får se hva denne kroppen orker. Jeg trenger ikke drikke alkohol,bare jeg legger meg seint nok så får jeg samme slitne følelsen i kroppen dagen derpå. Våkna kl.6 og har ligget i senga og prøvd å sove igjen,men har ikke fått det til. Nå er jeg sulten så nå må jeg stå opp og få meg litt mat.

God morgen!
Våkna med vond rygg. Samboer sover og kommer nok til å gjøre det de neste 4-5 timene med mindre jeg vekker han. Pleier å slippe inn en katt til han litt utpå dagen :p
I dag skal vi i bursdag til en niese som blir to år. Da blir det smørbrød og kaker på oss :)
Ellers er været aldeles nydelig så kanskje jeg går en tur i solskinnet.

God morgen, nå er det barnetv og snart frokost. Strålende sol her idag, men kaldt. To bursdager står på menyen idag, en barnebursdag og en voksen.

God morgen! Her er det kaldt. Det var -16 grader når samno og påsan sto opp kl 8.30... Brrrrrrrr
Nå holder de på å lage frokost til meg. :)
planene for i dag er: vi får se hva som skjer... Deilig:)

God morgen:) jeg våknet kl 7 i dag, snuppa kom like etterpå;) vi la oss i senga og leste litt før vi sto opp.. nå er det snart jobb på meg.. Snuppa og gubben skulle visst på skauen å grille pølser i dag.. :) får se om jeg får lurt med meg en bruker ut i dag jeg også:) ha en fin dag;) (jeg titter helt sikkert innom iløpet av dagen)

Jeg var ikke hjemme før 4 inatt. Så lenge har jeg ikke vært våken på så lenge jrg kan huske. Og likevel våkner jeg NÅ!? Vell, ser ut som sola skinner ute idag da. Jeg har vondt i hue, og er kvalm. Skulle tro jeg var fyllesjuk! Haha.

Jeg var ikke hjemme før 4 inatt. Så lenge har jeg ikke vært våken på så lenge jrg kan huske. Og likevel våkner jeg NÅ!? Vell, ser ut som sola skinner ute idag da. Jeg har vondt i hue, og er kvalm. Skulle tro jeg var fyllesjuk! Haha.

Kroppen min føles også som den var på fest i går. Var i 85 års lag i går og la meg halv 1 tror jeg.

God måren:) i dag har jeg bursdag:) så jeg ig ungene har laget kake:) mamma og de kommer vel snart opp fra båten, de skal reise hjem i dag:) sambo lsget frokost til oss:)

Grattis med dagen rutla! Håper dagen blir super!

Idag aner jeg ikke hva jeg skal finne på, vurderer og bake noe. :) vurderer..!

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg ligger i senga.. har vært våken i noen timer, vært oppe og tissa også, men det å stå opp ble ikke aktuelt.. nå er sambo endelig igang med å fyre i ovnen og koke egg, så da ser jeg snart muligheten til å stå opp på en litt mer bedagelig måte :-P

God morgen folkens =)
Nå har jeg fått sendt gutta ut av huset og fått sofa'n og tv'n for meg selv =)
Samboer'n har hatt kompisbesøk i natt! De pleier å ha guttekvelder egentlig annenhver fredag, men han kompissen ble pappa i september, så i det siste har det ikke vært så ofte. Han bor i Oslo, så de ser ikke hverandre så mye utenom disse kveldene. Samboer'n har laget seg "gutterom" i kjeller'n.. Der satt de å spilte playstation og drakk øl til langt på natt =) I dagtidlig fikk jeg servert ostesmørbrød av gutta før jeg sendte de ut =P
Etterpå skal vi på middag hos bestemora til samboer'n.. Så blir det nok rolig etter det, tipper gubben er passe kjei da =)

God ettermiddag. Her er jeg bare så trøtt etter i går. Å feire en 6åring er ikke bare bare :P Etter bursdagen hadde vi fortsatt besøk av broren mi, og han dro ikke før kvart på 12. Jeg og kjenner at jeg ikke er helt i stand til å sitte så lenge oppe lenger :P I dag skal vi da til bror min for å feire bursdagen hans, og han hadde sin på onsdag. Litt av en bursdags helg gitt....får håpe det blir mer avslapning i kveld :)

Daer jeg våken her. fikk sove lenge i dag, men Lyst til å gå i senga igjen.

Bekkenet er et helvete siden i går, var en sinnsykt dårlig dag, kommer til å lage tråd om det snart.

Idag skal jeg bruke dagen på å grue meg til i morgen :P !
Ble hjemme på fredag, skulle egentlig ha foredrag, men jeg klarte ikke.

Skriveren er herpa, så fikk ikke skrevet ut notater, og jeg hadde vondt i magen og bekkenet :(

Nei, får vel prøve å slappe av og finne på noe, men jeg kjenner at den gruingen sitter i bakhodet uansett idag altså.. :)

Jeg har lyst til å strikke videre på den buksa jeg har holdt på med, men er fri for det hvite garnet.. må vente helt til lørdag før jeg får tak i mer.. blæ! :-)

Back
Topp