Skravletråd 10. mai

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Rappa denne ideen fra andre klubber... Her kan vi vel egentlig bare skavle om hva som måtte falle oss inn i løpet av dagen[:)]

Jeg for min del har tenkt å nyte solen i dag også, men trenger korte pauser inne og da hadde det jo vært artig å ha noen å skravle med[:D]

Vi snakkes vel i løpet av dagen[:)]

Hei...jeg sitter på jobben da i det flotte været...ufff
Er innom BV rett som det er så jeg henger med på skravletråden så ofte som jeg kan...[:D]
Skulle gjerne sittet litt i solen nå.....[&o]

Jeg har sittet og solt meg nå noen dager, og det endte med bronkitt....

Luften er så "skarp" enda, så husk på det når dere tror det er full sommer ute...

*host*hark*

Ikke helt store arbeidslyst på meg heller....jeg ønsker også skifte arbeidsplass når jeg er ferdig med permisjonen, ikke at jeg trives på jobb,  men min reisevei blir da håpløs...rekker liksom ikke frem og tilbake i en 100% stilling når jeg blir stående i den forb...[:@] køen om morgenen....blæ
Men det er jo selvfølgelig en god stund til...[:D]

Jeg jobber i Oslo og bor i Lier så ikke akkurat den beste reisevei...[:@]
Det er vel kanskje ikke så dumt å bli i den jobben "Suki" hvis planene er og få nr.2 ganske kjapt, da har du iallefall en arbeidsplass... Vet ikke helt hvis du nå hadde fått ny jobb også går du kanskje ikke ut prøvetiden før du blir gravid hva de sier til det...har ikke så mye erfaring med det. Jeg tenkte vel egentlig på det selv når jeg fikk min første at det var greit å bli der, nå er jo hun 7 år og mye har skjedd siden det..[:D]   

Nei det er ikke lett å finne ut av hva man skal..enten så får man ta en sjans og heller da vente litt med nr.2 slik at du har jobbet der en stund..)
Eller som meg som har vært trofast her i snart 16 år... hjelpes meg..[8|]..høres jo helt vanvittig ut synes jeg, skulle ha skiftet for lenge siden vettu..) Passe inngrodd her jeg nå altså..hi hi

Pause fra solen[:)] Jeg hadde akkurat rukket å bytte jobb når jeg ble gravid, jeg... Litt flaut, men heldigvis var det en kjent arbeidsgiver og en super sjef[:D]

Nå skal jeg en snartur på Oasen og bruke masse penger[:D][:D][:D] 

Suki: kommer du en tur på fredag, eller?

PS! Tror det er flere som trives i solen[:)] Det er masse liv i magen[:D]

Så heldig du var da som fikk en så flott sjef..[:D]
Skulle vært og handlet blomster selv, må ha det litt koselig  til 17 mai ihvertfall...Søndag da jeg kjørte forbi plantasjen hadde jo alle dratt dit, p-plassen var stapp full så det droppet jeg...[:'(]

Uff, blir varm av å ligge i solen så jeg måtte inn å kjøle meg ned litt. Benytte kjangsen nå når jenten min sover litt til å gå inn her på bv[:D]

Skal snart få vann i bassenget til ungene, så de får bade litt i fin-været, kommer sikkert til å slenge meg selv oppi og[:D]

Suki: Så bra at du fikk det til!!! Ser på nettet at det er meldt litt begge deler, så jeg håper på sol og lette klær[:)] Jeg er ikke kjent på Aker Brygge, så noen andre må avgjøre sted[8|]

Jeg har da vært og svidd av 650 kroner på Oasen. Og jeg har nesten ikke kjøpt noenting til kasser og krukker ennå Men moro er det[:D][:D][:D]

Får vel ned å fikse middag[:-] Kjedelig!!!

Ha en fin kveld alle sammen!!!

Back
Topp