Skravletråd 10 mai

ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: lalina

hos Flori, den som vil kan komme å bade,(har du ikkje sett bilde av bassenget vi skal bruke da?) må  kansje belage seg på å bære litt vann for det er ikkje sikker knut gidder å bære vann heile dagen, men vi deler på det å bære.


Poolparty i Benjamins plaskebasseng.. Masse jordbær og lite vann!!! [:)][8D]


ååå kor vi skal kose oss, skal vi ta med oss badeskum?
eg skal værtfall ha med meg den gule bade anda mi også dei oppblåsbare flyte ringene som eg skal ha på hendene,kan aldri være forsiktig nok nå i disse tider, eller synes dere eg heller skal ta redningsvæsten min?


 
Badeanda mi er oppspist av hunden som elsker alle gule plastikkender han komme rover.
Må advare dere, jeg har dykkelappen, så jeg tar med snorkel og svømmeføtter!!![8D]
 
Synes redningsvest bør has med...
 
ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Flori

Grattis til Snart3barnsmamma med 33 uker, Sommerbaby og Katrine35+ med 34 uker, Sol77 med 36 uker og Anita20 med 2600 innlegg[;)]

Signerer.[:)]

Og til deg Lalina, leste kordan du har hatt det på jobb i dag. Det går ikkje an! Du må kreve reine kontordager og kun et par uteoppdrag, hvis ikkje de vil gi deg det så må du sykemeldes fullt. Kan ikkje drive rovdrift på folk på den måten, hvertfall ikkje når du er gravid![:@]
 
Men ellers høres det veldig koslig ut med poolparty hos Flori. Eg er med[:D]

 
Tar du med fløten til jordbærene...?
 
ORIGINAL: lalina

hos Flori, den som vil kan komme å bade,(har du ikkje sett bilde av bassenget vi skal bruke da?) må  kansje belage seg på å bære litt vann for det er ikkje sikker knut gidder å bære vann heile dagen, men vi deler på det å bære.

 
nei hvor er bilde??
 
 
ååååh,oppdaterte meg nettop på vektlista.når skal det stoppe??[8|]er jo nye 4-5kg hver gang jeg veier meg[:(]hvor mye kan vann veie?vann i kroppen liksom?
 
ORIGINAL: Flori

Her har vi Benjamin i bassenget sitt på verandaen idag, storkoser seg [;)] 


her er bassenget vi skal kokse oss i, i morgen.
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Marihøne77

ORIGINAL: Flori

Grattis til Snart3barnsmamma med 33 uker, Sommerbaby og Katrine35+ med 34 uker, Sol77 med 36 uker og Anita20 med 2600 innlegg[;)]

Signerer.[:)]

Og til deg Lalina, leste kordan du har hatt det på jobb i dag. Det går ikkje an! Du må kreve reine kontordager og kun et par uteoppdrag, hvis ikkje de vil gi deg det så må du sykemeldes fullt. Kan ikkje drive rovdrift på folk på den måten, hvertfall ikkje når du er gravid![:@]
 
Men ellers høres det veldig koslig ut med poolparty hos Flori. Eg er med[:D]


Tar du med fløten til jordbærene...?

 
Jepp, fløte skal bli[:D]
 
nå skal eg gå å legge meg, vi snakkes i morgen!
hopper rett i bikinien eg da i morgen så eg er klar liksom, men nå må dere vente på meg, for eg står ikkje opp så tidlig, men dere får ikkje lov til å begynne morroa uten meg. bikini, badeanda mi og redningsvest og jordbær, da har eg vel alt?
 
Har visst fått skikkelig anfall av rydde og ordnelyst i dag, har gått i ett med handling, kjøpt nye stuegardiner og hengt opp, nye duker og pynteputer. Nytt sengetøy og laken osv, vasket og hengt opp...
Lagde middag til meg og mannen...Var ganske kaputt i bekkenet her i sted, såg "fruene" og fikk slappet av litt, støvsugde etterpå. Nå datt jeg litt i do her så - passer fint å bare sitte her og skravle litt.
 
-Puh, masse å lese gjennom siden tidligere i dag....
 
ORIGINAL: lalina

nå skal eg gå å legge meg, vi snakkes i morgen!
hopper rett i bikinien eg da i morgen så eg er klar liksom, men nå må dere vente på meg, for eg står ikkje opp så tidlig, men dere får ikkje lov til å begynne morroa uten meg. bikini, badeanda mi og redningsvest og jordbær, da har eg vel alt?


 
kremt.. bikini?
jeg får dra på bestemors loft og finne noe....
 
ORIGINAL: Marihøne77

Har visst fått skikkelig anfall av rydde og ordnelyst i dag, har gått i ett med handling, kjøpt nye stuegardiner og hengt opp, nye duker og pynteputer. Nytt sengetøy og laken osv, vasket og hengt opp...
Lagde middag til meg og mannen...Var ganske kaputt i bekkenet her i sted, såg "fruene" og fikk slappet av litt, støvsugde etterpå. Nå datt jeg litt i do her så - passer fint å bare sitte her og skravle litt.
 
-Puh, masse å lese gjennom siden tidligere i dag....

 
Var det Fruer i dag likevel???? Fant bare fotball jeg.......[:(][:(]
 
Høres ut som du har full kontroll da Lalina, og ingen bading før du er der[;)]
Natta!
 
Natta Lalina!! Skal straks gå å lalle me i å...
 
jaja bikini, eg brukte bikinien min her en dag eg. ikkje akkurat et lekkert syn,men eg regner med at vi omtrent er i samme båt alle sammen, så eg kjem no som eg er eg.
 
Jepp det var frustrerte fruer i dag på tv2zebra...
 
ORIGINAL: lalina

jaja bikini, eg brukte bikinien min her en dag eg. ikkje akkurat et lekkert syn,men eg regner med at vi omtrent er i samme båt alle sammen, så eg kjem no som eg er eg.

 
det er bra Lalina! [:D][;)]
 
ORIGINAL: Marihøne77

Jepp det var frustrerte fruer i dag på tv2zebra...

 
Forventa det starter kl 2015 som vanlig jeg, men da jeg slo på var det fotball.. Gikk vel etter kampen da sikkert.
 
natta alle sammen! snakkes i morgen.. en ny dag og nye muligheter
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: lalina

jaja bikini, eg brukte bikinien min her en dag eg. ikkje akkurat et lekkert syn,men eg regner med at vi omtrent er i samme båt alle sammen, så eg kjem no som eg er eg.


det er bra Lalina! [:D][;)]

 
Min er nok altfor liten blitt, blir nok ikkje noe lekkert syn[;)]
Men det viktigste er å kose seg og bade og ...spise jordbær[:)]
 
natta lalina...jeg stiller i en altfor liten bikini i morgen.[:D][8D]
 
skal si du har stått på i dag marihøne[:)]
 
ORIGINAL: Irene29

natta alle sammen! snakkes i morgen.. en ny dag og nye muligheter

 
natta[:)]
 
Back
Topp