Skravletråd 10 mai

Nå kom sambo hjem fra sykkeltur med et nett full av tåteflasker i alle slags varianter. Vært innom lillesøster si vel å merke.. [:D]
 
ORIGINAL: lalina



kjemegreier, eller at vi bare legge ut det bilde sol hadde lenger oppe
for eg må si eg kjenner meg i grunne litt igjen i det

 
 
ORIGINAL: lalina

de lager barneluer, ol slike som de selger på barnebutikker. har vist noe bodyer og slike ting også. en venninde av meg var der å kjøpte tre eller var det fire luer til lille jenta si. skal vist være en del billigere enn å gå å kjøpe i butikken. men eg har ikkje peiling på pris, kvalitet utseende eller noe. har bare hørt om denne fabrikken. men tenkte eg skulle ta meg en tur nå en dag

 
hmm. spennende. Hvor ligger den, da?
 
 
Gåseid? gamle lerstadveien trur eg, du skal få rapport når eg har funnet ut meir
 
ORIGINAL: lalina

Gåseid? gamle lerstadveien trur eg, du skal få rapport når eg har funnet ut meir

 
Flotte greier! må pröve å få kommet meg dit en dag jeg også.
 
ORIGINAL: Flori

Nei jenter, nå kom Knut hjem. Så nå skal jeg slenge meg i dusjen, sa jeg skulle dusje til han kom hjem, men ble jo opptatt her jeg [8D]. Natta jenter, snakkes imorra [;)]

 
Takk for laget!
Snakkes i morga, ja.  skal stikke snart jeg også[:)]
 
skal si dere har kost dere her i dag[:D]
 
så fin magen din er blitt irene[:)]
 
ORIGINAL: Stardust

skal si dere har kost dere her i dag[:D]

så fin magen din er blitt irene[:)]

og i morgen da skal vi kose oss enda mere, for da skal vi bade og spise jordbær
 
ORIGINAL: lalina

ORIGINAL: Stardust

skal si dere har kost dere her i dag[:D]

så fin magen din er blitt irene[:)]

og i morgen da skal vi kose oss enda mere, for da skal vi bade og spise jordbær

 
oooh,hvor når hvem??jeg vil også bli med[:)]
 
ORIGINAL: Flori

Nei jenter, nå kom Knut hjem. Så nå skal jeg slenge meg i dusjen, sa jeg skulle dusje til han kom hjem, men ble jo opptatt her jeg [8D]. Natta jenter, snakkes imorra [;)]

 
Det gjør vi. Drøm søtt Flori!!
 
ORIGINAL: Stardust

skal si dere har kost dere her i dag[:D]

så fin magen din er blitt irene[:)]

 
Tusen takk! Veks se bra t når man kose se ...[;)]
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Stardust

skal si dere har kost dere her i dag[:D]

så fin magen din er blitt irene[:)]


Tusen takk! Veks se bra t når man kose se ...[;)]

 
ja det er godt[;)]
 
natta flori[:)]
 
hos Flori, den som vil kan komme å bade,(har du ikkje sett bilde av bassenget vi skal bruke da?) må  kansje belage seg på å bære litt vann for det er ikkje sikker knut gidder å bære vann heile dagen, men vi deler på det å bære.
 
Snekkeren ringte og sa han kommer i morgen tidlig kl 9, så kanksje han får gjort det meste som står igjen i morgen... *Håpe-håpe*
 
ORIGINAL: lalina

hos Flori, den som vil kan komme å bade,(har du ikkje sett bilde av bassenget vi skal bruke da?) må  kansje belage seg på å bære litt vann for det er ikkje sikker knut gidder å bære vann heile dagen, men vi deler på det å bære.

 
Poolparty i Benjamins plaskebasseng.. Masse jordbær og lite vann!!! [:)][8D]
 
håpe håpe irene krysser fingrene, det er så kjedeligt å gå å vente på disse fagfolka, husker korleis det var når vi holdt på med badet, trudde eg skulle bli gal! i mitt hode skulle rørleggeren og elektrikeren stå parat, klar til å hjelpe oss når vi trengte dem. men vi er vel ikkje den eneste i verden som trengte hjelp.
 
ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: lalina

hos Flori, den som vil kan komme å bade,(har du ikkje sett bilde av bassenget vi skal bruke da?) må  kansje belage seg på å bære litt vann for det er ikkje sikker knut gidder å bære vann heile dagen, men vi deler på det å bære.


Poolparty i Benjamins plaskebasseng.. Masse jordbær og lite vann!!! [:)][8D]


ååå kor vi skal kose oss, skal vi ta med oss badeskum?
eg skal værtfall ha med meg den gule bade anda mi også dei oppblåsbare flyte ringene som eg skal ha på hendene,kan aldri være forsiktig nok nå i disse tider, eller synes dere eg heller skal ta redningsvæsten min?
 
ORIGINAL: Flori

Grattis til Snart3barnsmamma med 33 uker, Sommerbaby og Katrine35+ med 34 uker, Sol77 med 36 uker og Anita20 med 2600 innlegg[;)]

Signerer.[:)]
 
Og til deg Lalina, leste kordan du har hatt det på jobb i dag. Det går ikkje an! Du må kreve reine kontordager og kun et par uteoppdrag, hvis ikkje de vil gi deg det så må du sykemeldes fullt. Kan ikkje drive rovdrift på folk på den måten, hvertfall ikkje når du er gravid![:@]
 
Men ellers høres det veldig koslig ut med poolparty hos Flori. Eg er med[:D]
 
Back
Topp