Skravletråd 10.april

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Er dere ikke i skravlehumør idag jenter?? Får starte jeg da:
Idag var første skoledag etter ferien....gurimalla å tungt det var å dra denne store kroppen opp av senga, etter å ha stilt klokka frem en halvtime ekstra... Da jeg endelig kom meg opp oppdaget jeg at jeg var kvalm fordi jeg var trøtt, og tenkte usj for en dag... Sto i dusjen i en halvtime, slang på meg noen plagg og litt sminke, spiste og kjørte til skolen. Der blir jeg møtt av smilende ansikter som tydeligvis var gla for å se hverandre igjen etter ferien og humøret ble flott med en gang. Godt å se glade ansikter når man er så mye alene!! Så sier læreren min at vi har funnet ut hvordan jeg kan gjøre det med permisjon/studietiden som er igjen dette semestert: jeg ska skrive en oppg som de andre har i praksis, og da har jeg opparbeidet meg retten til å ta eksamen denne våren eller høsten. Med andre ord: jeg har da kun praksis å tenke på neste vår!! Jeg er sååå lykkelig!! I tillegg har jeg ordnet avdragsfrihet på et av boliglånene våre, slik at det ikke kniper fullstendig i to mnd... Dagen kunne ikke blitt bedre!

Hva gjør eller ska dere idag da??

Jeg skal nok bare sitte her og kjede meg igjen... Men håpte på å få ryddet litt, får se det ann på bekkenet.. Og sitter og krysser alle fingrer for at gubben får den faste jobben han søkte på..Mye bedre betalt og mye bedre arbeids tider... Jaja... det er iallefall det jeg skal idag...

God formiddag!
Vi har vært på helsestasjonen og veid og målt Heine-Tobias i dag.
Kan jo ikke bare føge med på magen...[:D]
Nå skal vi bare slappe av hjemme, og glede oss over siste dagen med fri,
før tre ukers innspurt med jobbing starter imorgen...

Det hørtes jo ut som en herlig dag da Bøllefrøet [:)]
Dagen min har vært ganske avslappende til nå...endelig en dag hvor jeg ikke måtte opp før kl 6 (jobbet heeele påsken!!!) Men skal snart på jobb da....så da blir kvelden ganske slapp når jeg kommer hjem...er som regel utslitt jeg da, etter en dag på jobb....så det skal godt å få fri snart [:)]

Å, så deilig det må være å få alt i boks sånn!! Bra det ikke ble mye ekstrajobb for deg når du kommer tilbake etter permisjonen[:D]

Jeg skal INGENTING i dag jeg (slik har det vært de siste ukene)
Får jo ikke lov å anstrenge meg pga kort livmorhals..

Men deilig at det var barnehagedag i dag da! Sambo leverte i barnehagen før han selv dro på jobb. Så jeg lå leeeenge i dag, og sto opp og var helt alene og kosa meg med frokost, en god kopp te og skikkelig søppel-tv[:D]

Jeg syns det er godt at påsken er over. Syns fridagene gikk sakte. Er vel blitt litt rastløs. Syns hverdagen går fortere. Det er jo også ganske kjedelig å bare sitte inne og vente. Formen tilsier at å gjøre noe, orker den ikke.  Så nå går dagene med på pc, tv og vente på at samboer skal komme hjem fra jobb.

Jeg har hatt besøk av mamma som har vært til veterinæren med hunden vår. Hun er visst full av kreft nå.. Kjente på henne i går, masse kuler. Har kommet fort, så det var litt av et sjokk.. Pussig hvor glad man blir i dyra sine... Så nå har hun vel ikke lenge igjen![:(] 

Ellers hadde jeg store planer for kjøkkenskapvask, men ser ut til at  jeg må utsette dette igjen, er så full av vann i fingre og beina i dag! Skikkelig prikking!! Ekkelt! Skal dra på jobb i morgen og ta BT og urinprøve, for å utelukke svangerskapsforgiftning! Litt greit å følge med litt.. Oi, her ble det bare negativt i dag gitt...[:o]

Så kjip start på dagen da Catrine2!! Ja, jeg ville blitt knust hvis noe feilte katten min, for jeg er utrolig knyttet til henne! Hu fotfølger meg rundt om i huset, så det blir til at hun alltid er der... Nå ser det muligens ut til at det blir kattebebiser også, for jeg synes å legge merke til at pattene hennes er rundere,noe større og litt rødligere enn vanlig... Krysser fingrene, for jeg vil ha!!!

god dag jenter..

i dag skal jeg skrue sammen de nye ikea møblene til miniene.. har kjøpt mammut serien til begge.. en rosa og en lyse blå.. syns de er kanon herlige.. gleder meg til å se resultatet[:D]

Ååå...mammut har jeg kikket på også, den er råsøt!!! Ska inn på Ikea en dag å kikke på serien vi, for det er sååå nydelig!

ja, sant :-)

er en ulempe.... den er BLYTUNG!!!!  jeg har aldri kjent noen så tunge møbler i mitt liv..[:D]

Jeg og Brage Elias er hjemme i dag, koser oss og skal bake kanelboller. Gubben har bilen på jobb, og det er ikke noe snop i huset. Er bra desp=) Ellers har jeg gjort klart til å damppresse det kjempesøte strikkesettet jeg har kjøpt! Bitte liten jakke, lue og sokker i mørk gul, har kjøpt brun bukse og brune silkesløyfer jeg skal sette i.  Kjempesøtt!

Tihi... Ante jeg ikke, for det ser ut som serien er laget av plastikk....[:D] Godt jeg ikke ska bære den alene.... Pass på ryggen din nå og ikke minst magen[;)]

ORIGINAL: Lene83

Jeg og Brage Elias er hjemme i dag, koser oss og skal bake kanelboller. Gubben har bilen på jobb, og det er ikke noe snop i huset. Er bra desp=) Ellers har jeg gjort klart til å damppresse det kjempesøte strikkesettet jeg har kjøpt! Bitte liten jakke, lue og sokker i mørk gul, har kjøpt brun bukse og brune silkesløyfer jeg skal sette i.  Kjempesøtt!

Ååååå, fikk ikke bare LITT lyst på det jeg nå da!!!!!!![:D]

Har du ei god oppskrift?   vil-ha-vil-ha-vil-ha

mm.. kanelboller.. det hørtes jo ikkje det spor godt ud.. eh..

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Så kjip start på dagen da Catrine2!! Ja, jeg ville blitt knust hvis noe feilte katten min, for jeg er utrolig knyttet til henne! Hu fotfølger meg rundt om i huset, så det blir til at hun alltid er der... Nå ser det muligens ut til at det blir kattebebiser også, for jeg synes å legge merke til at pattene hennes er rundere,noe større og litt rødligere enn vanlig... Krysser fingrene, for jeg vil ha!!!

Ja, ganske kjipt. [:o] Men sånn er livet, vi er her bare på lånt tid, og hundenes tid er ikke så lang..

Krysser fingrene for at du ikke er den eneste gravide i familien, da!!

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Tihi... Ante jeg ikke, for det ser ut som serien er laget av plastikk....[:D] Godt jeg ikke ska bære den alene.... Pass på ryggen din nå og ikke minst magen[;)]

ja, den ser litt plastikk ut egentlig.. mannen har bært de inn på de rommene de skal være, så jeg slipper bæringen [:)] 

Back
Topp