Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kontraster hver dag her. Blir en del av hverdagen men ikke alle dager som er like lett. Jeg er livredd for ul i morgen, tenk hvis babyen er død og jeg må gravlegge enda et barn!!! Får vondt inn i hjerteroten!Oi, kontraster i hverdagen.. Fint å stelle fint med gravplassen <3 lykke til i morgen
Uff så grusomt.. Krysser alt..! Det går nok helst bra!Er kontraster hver dag her. Blir en del av hverdagen men ikke alle dager som er like lett. Jeg er livredd for ul i morgen, tenk hvis babyen er død og jeg må gravlegge enda et barn!!! Får vondt inn i hjerteroten!
Det er bare å håpe på det beste. Er utenfor min kontroll uansett. Men jeg er så redd...Uff så grusomt.. Krysser alt..! Det går nok helst bra!
Er kontraster hver dag her. Blir en del av hverdagen men ikke alle dager som er like lett. Jeg er livredd for ul i morgen, tenk hvis babyen er død og jeg må gravlegge enda et barn!!! Får vondt inn i hjerteroten!
Tusen takk. Skal oppdatere i morgen om hvordan det ligger an med lillestikker i hjerte av å lese det!! Kan ikke forestille mg hvordan du har det.. Tenker på dg, og håper og krysser fingre for positive meldinger i morgen <3
Takk ilike så >3Lykke til imorra angelica2010!! Krysser fingrene for deg oul på meg også imorra
Har vert ute og handla litt bursdagsgava og hos frisøren og skjert øyenbryna
No har eg veldig lyst på noke godt! Men ana ikkje ka
Skjørt lyenbryna? Hvordan funker det?