Skravletråd 10.04

Momofmany

Forumet er livet
HORDAN GÅRE!
Nå har jeg lest i 3-4 timer, GIDDERIKKE MER. Første eksamen gjort i dag, håper det gikk greit! Neste på fredag :( Men først OUL imorga!! WEEE :)

Skjer i dag hos dere da jenter?

I dag har jeg fri fra jobb, så er hjemme og slapper av. Senere så er det et lite møte med sjefen om hvordan det blir fremover og et personalmøte. Ellers så blir det mer avslapping :)

I kveld skal meg og mamma på et kurs om gravpynting og gravplanting i regi av landsforening for uventet barnedød. Vil gjerne lære meg noen triks slik at englegutt min får en fin hage <3 Oul på oss også i morgen.... Spent!

Oi, kontraster i hverdagen.. Fint å stelle fint med gravplassen <3 lykke til i morgen :)

Har vært på kjøretur med sambo, vi har gjort oss litt kjent i fjellet her, i tilfelle vi skal kjøpe hytte etterhvert. Ellers har jeg støvsuget litt i dag også, hentet junior i barnehagen, laget middag, og nå ser vi på tv :)

Oi, kontraster i hverdagen.. Fint å stelle fint med gravplassen <3 lykke til i morgen :)
Er kontraster hver dag her. Blir en del av hverdagen men ikke alle dager som er like lett. Jeg er livredd for ul i morgen, tenk hvis babyen er død og jeg må gravlegge enda et barn!!! Får vondt inn i hjerteroten!

ja det får man si.. kontraster.. Kjenner flere med englebarn nå, men det er fortsatt helt uvirkelig :/ Så vondt det må være...

Er kontraster hver dag her. Blir en del av hverdagen men ikke alle dager som er like lett. Jeg er livredd for ul i morgen, tenk hvis babyen er død og jeg må gravlegge enda et barn!!! Får vondt inn i hjerteroten!
Uff så grusomt.. Krysser alt..! Det går nok helst bra!

Uff så grusomt.. Krysser alt..! Det går nok helst bra!
Det er bare å håpe på det beste. Er utenfor min kontroll uansett. Men jeg er så redd...

:( stikker i hjerte av å lese det!! Kan ikke forestille mg hvordan du har det.. Tenker på dg, og håper og krysser fingre for positive meldinger i morgen <3

:( stikker i hjerte av å lese det!! Kan ikke forestille mg hvordan du har det.. Tenker på dg, og håper og krysser fingre for positive meldinger i morgen <3
Tusen takk. Skal oppdatere i morgen om hvordan det ligger an med lille

Jeg har vært på kartleggingsmøte med jobben, malt litt i leiligheten, og nå har jeg sovet to timer ettermiddagshvil :p har blitt skikkelig sovedyr etter jeg ble gravid, helt sykt!

Idag har jeg vært sikkelig flink husmor. Har vasket gulve, støvsugd, vasket masse klær, tørket støv og gjort leiligheten fin :D Er ikke hverdag jeg er i form til å gjøre alt dette, så det var godt å få gjort :)
Nå skal jeg og gubbefanten min på peppes og kose oss litt <3 Han har jobbet seint i mange dager nå, så jeg har ikke sett han så mye, Godt og kose seg litt da <3

Her har jeg hatt hjemmekontor i dag, bekkenet valgte å ta en dårlig dag :( Må dra meg i gelenderet opp trapper :P
Ellers har jeg fått vasket noen maskiner, laget middag og hjulpet storesøster med engelsk leksene (det siste tok noen timer for å si det slik), uendelig med lekser de har i 6.klasse :O
Nå har jeg ligget strekk ut en stund, rastløs men hjelpeløs :P

Jeg har hatt lunsj besøk av en gravid venninne :) så vi har kun sittet å pratet i hele dag :p plutslig var klokken blitt hentetid i bhg ;) så har jeg laget middag og lakt ungen, nå er de tv som står for tur :)

Back
Topp