Skravletråd 1 Juni!

~Cissi~

Forumet er livet
Jaja, da var kl passert 03...hadde så j**lig vondt i den ene siden, altså den ene rompe-ballen og videre ned i foten, så det ble ikke mye søvn på meg. Fant ut at det var like greit å stå opp litt.

Skal heldigvis til behandling i dag pga bekkenløsning.

Skal dere noe spesielt i dag da?

I dag bli det utedag!! Solen skinner og jeg ser ikke en eneste sky[:D][:D]

I går var en merkelig dag! Jeg skrev ikke et eneste innlegg på bv, første gang på aldri så lenge[:D] Selvfølgelig blir det ikke lange stunden på bv nå, heller, skal ut på tur med ei venninne som har mammaperm. Vi snakkes!

Hvordan har dagen deres vært i dag da?? [:D] selv har jegvært hjemme fra jobb.. ryggen min som ikke vil å kiropraktoren syntes jeg skulle slappe av litt i dag.. [&:] litt greit og da egentlig for blir så utrolig mye jobb å får ingenting ut av dagen når jeg har den teite arbeidstida fra 1 til 5 hver dag. men må jo ha peng så er bedre enn ingenting.. [:D] 

Deilig dag m is x 2 og deilig vær! Egentlig bare innom for å si hei og hopp! Må nok ut å nyte solen igjen! Heldigvis har det sluttet å blåse nordavind[:D]

Heihei!!
Dagen har vært bra den! Jeg var med en venninne som prøvde brudekjoler og så satt vi oss på en kafe og skravla i noen timer..:) Veldig koselig! Så var jeg hjemme og ni-ryddet fordi forloveden min måtte på skolen på møte og vi fikk akkurat vite at noen ville se leiligheten (vi flytter så vi hadde ting over alt!!!).. De tok den, så det var kjempedeilig!!! Da sparer vi en gode 5.000 kr:D Nå mangler vi bare å selge møblene våre.. Fikk faktisk vondt i hoftene og bekkenet etter at jeg gikk i hele dag og livmoren ble sikkelig stram ett par ganger... Tenker det sikkert var kynner som "alle" snakker om her inne:D Lille babyen har det bra i magen da, driver å dytter og sparker og står på.. Fryktelig aktiv til tider!!! Kjempekoselig!!

Ha en nydelig dag alle sammen!

Klem, Lene

Gøy med venninner som skal gifte seg!! Bestevenninnen min skal til pers (riktignok ikke før i august neste år) og jeg skal være forlover[:D] Gleder oss masse til å komme igang med kjoleprøving og planlegging[:D]

Åh det er så gøy med bryllup.. [:D] pyntet til søsteren min sitt bryllup i august i fjord.. var utrolig kjekt, å fikk mye "skrøyd" for blomstene, og buketten jeg laget. tihi.. (litt stolt) [;)] 
 Sitter nå å planlegger farger til vi skal flytte å male.. gleder meg så masse. [:D]

Jeg har malt andre strøk på garasjen i dag!!!

Er drit sliten , men veeedlig stolt over meg selv!!!!!

Back
Topp