Skravletråd 07.09

Momofmany

Forumet er livet
Nå er det trossalt vår måned, så syns vi skal få litt liv her igjen ;) Hva skal dere idag? Hvordan går det med alle babyene?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehe, her skal jeg bare sitte og vente på fødsel :P Får kanskje nevøen vår på 17 mnd på besøk, så blir vel ikke store planene på en lørdag :)

Nå er det trossalt vår måned, så syns vi skal få litt liv her igjen ;) Hva skal dere idag? Hvordan går det med alle babyene?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Født en baby i dag da
:-)
Ingen planer i dag... slappe av da vi va i byen i går fra mårra t sein ettermiddag.. tok på!!

Vi skal bare kose oss her hjemme og jeg skal ta det med ro.
Skal farge øyebryna og så har jeg satt en deig, skal lage klippekrans etterpå :p
Ellers blir det mest sofaen og strikketøyet tror jeg ;)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Mannen og sønnen på 3år har vært i svømmehall, og nå er de ute å leker. Jeg sitter inn og er sliten og lei, men gleder meg til ikveld for da skal vi ha barnefri til imorgen :-) Litt kvalitetstid med mannen og sove lenge imorgen skal bli godt :-)

Hmm, tror jeg prøver å sove meg frempå eller noe til mini kommer, har vært våken noen ganger i dag, men starter dagen først nå, haha :p

Forbereder litt til svigermor kommer på besøk på tirsdag. Hun flyr inn fra Brasil på tirsdag og skal bli hos oss i 1 1/2 mnd og hjelpe til med lille jenta når hun kommer... Ellers har jeg fått medisin mot svangerskapskløe som slår meg helt ut, så har sovet en del til nå i dag. :)

[quote"Mammai08, post: 16399921, member: 9628"]Har du?? Ja det får man si ;) Hehe.. Er du på fødelisten? Gi meg navn, vekt og cm :)[/quote]
Nei ikke æ. Har sladra for ThereseS :-)

Forbereder litt til svigermor kommer på besøk på tirsdag. Hun flyr inn fra Brasil på tirsdag og skal bli hos oss i 1 1/2 mnd og hjelpe til med lille jenta når hun kommer... Ellers har jeg fått medisin mot svangerskapskløe som slår meg helt ut, så har sovet en del til nå i dag. :)

Er mannen fra Brasil?? så kult :) flerspråklige barn sies å bli smarte de ;)

Her skal vi kose oss sammen hele familien. Storhandle (mat) og få tak i noen nye gensere til storesøster. Hun hadde strekt seg 3 cm i sommer og det merkes på klærne! :)
Ellers så skal vi bake boller og kose oss sammen :)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

ÅÅh så koselig :) Burde absolutt baka her og.. Sambo spiste opp barselkaka mi! Haha.. Men er så redd for leggen som sprenger på :/

Back
Topp