Skravletråd 07.06.

lenemor

Forumet er livet
God morgen mine kjære venner!! Så er nok en dag igang, en dag nærmere eksamen, men også en dag nærmere helg og ferie.

Sitter her og hører på fuglesang og ser ut over fjord og fjell (og den enorme bjørka til naboen som tar mesteparten av utsikten min), spiser frokost og venter på ei klassevenninne som skal komme og lese med meg i dag...

I ettermiddag er det siste vanngymnastikk-time, og det er litt trist, men jeg får holde ut - forhåpentligvis starter det på igjen i august, og da får jeg vel med meg noen timer tenker jeg.

Ønsker dere en strålende dag, og spesielt sender jeg noen lykkeønskninger til Gullungen i magen som har eksamen i dag!!

Nydelig vær?? Er det sånt noe i Rogaland altså?? Her er det helt grått, og det har regnet..

Skulle gjerne gjort det snuppå, for jeg synes Stavanger er en veldig hyggelig by (har bare vært der på to korte besøk, men likte meg godt) - men jeg reiser til Oslo neste uke.. [:D]

fra torsdag til onsdag bare - må jo ned og hilse på mamma og pappa, søsken og venner... men jeg orker bare å reise fra G en uke... (og 23-25 juni skal vi på skipsdåp i Molde... den må jeg få med meg)

Ønsker deg lykke til med lesing til eksamen da, lenemor! Koselig at du har noen å lese med også da!!

Jeg skal være på jobben i dag, og så er planen å slappe av. Er litt sliten, så jeg trenger en sofadag...har altfor mange planer om dagen....

Ha en topp dag, jenter!!

Klem, M

Når skal du til Oslo? kanskje Lillemor82 og jeg kunne ha møtt deg om du vil?

Vi prøver å være sosiale når vi ikke har for mye å gjøre[:D]

M

Så koselig monicabebe! Har så smått avtalt med lillemor at vi skal møtes når jeg kommer innover, så vi har utvekslet telefonnummer og greier - hadde vært topp om du også vil være med (jo flere vi er sammen [:D]). Jeg reiser nedover på torsdag (15. juni) og drar oppover igjen onsdagen etter....

Så moro!! Da vil jeg gjerne være med på det dere avatler...jeg kan melde litt med Lilelmor82 også...vi har jevnlig kontakt!

Gleder meg til å treffe deg! Håper på bra vær sånn at vi kan kose oss ute eller noe!

Klem, M

åja, tenk å kunne sette seg og dingle med bena på aker brygge og spise iskrem!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!! Jeg elsker Oslo om sommeren jeg!! Og en av mne favoritt-ting å gjøre er å ligge/sitet i Frognerparken på et pledd med noe god mat/is....

Hurra for sommeren!

M

For mange år siden var vi en gjeng som møttes i Frognerparken en gang i uken for å spille volleyball... endte alltid opp med masse pils på nærmeste pub, men vi fikk gjerne kastet denne ballen rundt en stund først... Deilig!

ja, det er virkelig innspurt for oss studenter for tiden... jeg har min eksamen på fredag.. [8|] hjelpes!

det er min ENESTE eksamen til og med... skolen min har valgt et helt idiotisk system, hvor vi har en eksamen for hele skoleåret, hvor hele årspensum er med (tverrfaglig). Vi har i tillegg mappe-eksamen da (og i år har vi hatt et prosjekt som har telt som eksamensarbeid), men jeg synes fremdeles det er dumt!

kanskje dere kan slå dere sammen med Alice Cooper - han er jo ikke helt på topp for tiden, så han trenger litt hjelp fra et par spreke damer!! [:D]

kan jeg vel - sexy lenemor i turndrakt!!! Ellers så synger jeg jo...

da begynner jeg å øve så smått jeg... eller er det noe jeg kan utsette til etter eksamen tror dere?? [8|]

Får jeg være med? Jeg kan spille blokkfløyte.

Jeg kan spille triangel jeg!! [:D] Og være sånn shubi-dua dame.. [:D]

Back
Topp