Skravletråd 07.04!

Momofmany

Forumet er livet
Hvordan går det jenter? Planer for dagen?

Her laver det ned så det blir å leke i snøen med barna, måtte ut å frese idag.. Nytter ikke å holde seg til de "normale" årstidene lenger! Noen som bor lengre sør som merker det samme eller er det annerledes?

Ser de første mai-babyene har kommet nå!! Tenk så det nermer seg!! Blir helt ør av å snike på disse andre forumene :p

Wow.. og April har født 50 babyer allerede!! Vi er da umulig så mange?? ååee.. Liker ikke at alle er på fb jeg nå :(

I dag skal vi på kjøre tur med noken av mine søsken og tantungar + en bestefar! Skal sta og bade :-D er så lenge sida sist, og eg gleda meg skikkelig kjenne eg :-D Heihei

Wow, 50 babya til no?? Er jo berre 7. April! Søskenbarnet til kjæresten fekk ei lita jente i går, en måned før tida!

I dag skal jeg vaske masse klær! Det hoper seg opp etter ei uke :P Også skal jeg prøve for ente gang og rydde på "rote/lagerrommet" i kjellern :P Ellers så titter sola litt fram her i oppland og det ser ut som det blir en fin dag :)

Markus og jeg har vært våkne siden åtte og sambo sover enda.. vi har spist frokost så da får han ordne seg selv! Hehe

Her skinner solen, så vi skal på sykkeltur i finværet, kanskje grille litt i skogen med noen venner! Største bror skal til en kompis, så det blir bare meg og nest minsten på tur!!

Driv å ordner litt klesvask.. Hadde barnebursdag i går, med aking og grilling , kake og gele.. Kommer noe familie etterpå på kaker.. Denne 4 års dagen blir feriet på en litt enklere måte enn de andre

Sitter og leser elevtekster, nå er det tentamenstid på ungdomskolen!

Sol og nysnø her, kunne veeldig gjerne tenkt meg vår nå.. Gutta her sitter på stua og leser donald, blir aldri nok til mini "les en til da! og en til og en til!!" :D

Resten av dagen blir det kaker og ballonger! Mini skal på bursdag til ei i bhagen og etterpå blir det rett på bestefars bursdag! Hurra for en sunn søndag vi får!

(enig ... kjedelig om alt blir flytta til fb..)

Sitter og slapper av. Har forberedt søndagsmiddagen, og nå krangler bekkenet. Skit!

I dag blir det rydding og vasking. Ellers håper jeg på å komme meg ut i sola og gå tur :) Trenger å bevege på meg.

Har nettopp stått opp etter nattevakt og fått dusjet og spist frokost. Nå skal jeg slappe ligt av før dagen starter hehe. Skal bort til min bror og ffamilien kl 17 for min niese har blitt 5år. Så det blir nok litt kake i dag :$ selv om jeg ikke bør hehe. Må vel lage noe middag før vi reiser også slik at småen kan legge seg kl 19 når vi kommer hjem. Helgens siste nattevakt starter kl 21.45 :)

Nå trøbler bekkenet mitt og.. Fikk knapt puste i sta. La meg med varmeflaske og greidde heldigvis å gå ned i kjelleren på søndagsmiddag til svigers :p Hehe.. invalid og 17 uker!! Jesss...

Idag har jeg og sambo sett film(hatt barnefri) nå har vi hentet barna o er i selskap hos søstra til sambo :) etterpå skal vi til svigers entur :)

Jeg har nettop kommer hjem fra hyttetur, var så koselig! Prøvde meg så vidt på ski i går, det var en skikkelig dårlig ide. Kom meg 150 meter før bekkenet sa stopp, og har vært vondt siden :(

Ble en roligere dag enn forventet. Besøkte svigeforeldre og planla romløsning i huset. Nå blir det rolig kveld med film. Tenker på å se life happens :)

Ble en 'grønn' ettermiddag på familieselskap. Kvalmen blir bare værre og værre :( mn trivelig var det likevel :)

Back
Topp