Skravletråd 06.06.06

monicabebe

Forumet er livet
Har dere sett at det er en litt "skummel" dato i dag? leste i avisa at det hadde vært vakter på en del kirker rundt omkring fordi de var redde for kirkebranner....kunne jo være en del satanister som tenkte at dette var en spesiell dag å brenne en kirke på.

Hva skal dere i dag da jenter?

Jeg er på jobben til 16.00, så rekker jeg så vidt hjemom før det er band-øvelse hele kvelden! Må øve oss til Norwegian wood!

Ønsker dere alle en super dag...lykke til med jobb, eksamen, lesing osv som dere skal gjøre da!

Klem, M

I dag skal vi på skoleavslutningen til eldstedatteren vår kl 16.30.
Kan ikke si jeg gleder meg... I fjor da vi var der, var det så varmt at jeg holdt på å smelte bort.
Og denne gangen skal vi jo i tillegg ha med en liten apekatt på nesten 18 mnd. som ikke klarer å
sitte i ro lengre enn 2 minutter. Men vi skal da overleve[:D].
Ellers blir det en nokså vanlig dag for oss.

jeg har vært hos jordmor, og så har jeg og ei klassevenninne sitti her hjemme og jobbet (og skravlet, og logget oss på classfronter hvert kvarter for å se om vi har fått karakter på mappe-eksamen... og blitt like skuffet hver gang [:@]).

Alt gikk bra hos jordmor forresten.. .nå var hjerterytmen gått ned fra 150 pr/min til 136.. godt jeg ikke tror på denne hjerterytme=kjønn-teorien, ikke sant [;)] [&:]

Nå har jeg ingen planer - jeg skal sitte her med dere til G kommer hjem fra jobb... og så skal jeg lage og spise middag, se tv og sløve tror jeg

Skal ikke gjøre noe spennende i dag heller jeg.

Nå har sola endelig kommet tilbake til oss, så det blir vel å sitte ute å slappe av.

Har ingen formening om at denne datoen skal volde mer djevelskap enn noen andre dager..! Skjer visst nok av onde ting i verden på andre datoer og..
Men for å være litt positiv igjen da.. [:D] Jeg skal snart hoppe i dusjen, shave bein og lekre meg litt opp idag tenkte jeg.. Kanskje få rydda litt og.. Utsetter kanskje det til i morra da..
"Gjør ikke i dag det du kan utsette til i morgen!" [8D][:D]

Har vært på jobb i dag, sluttet litt før og det var godt.

Det er dessuten kjempe fint vær her i dag, hurra. Det blir derfor noe så enkelt som pølse med brød til middag. Ellers har jeg alt spist is, dessert på forskudd er tingen

Back
Topp