Skravletråd 02.01.2007

mamma bente

Elsker forumet
hmm ingen som har starta en skravletråd idag?? Ja da prøver jeg..
Ja jenter da er vi inne i et nytt år med masse nye muligheter [:D]

Inatt har vi sovet bra etter masse strev med å få lilemann til å sove... Huff det er såå vanskelig å legge han. Hyler bare han ser rommet [:-][&o]
Men idag er han i storform.. Å han er 6 mng idag. Huff som tiden flyr..

Idag skal vi ikke gjøre noe annent enn å slappe av.. Ute regner og blåser det og da er det ikke noe koselig å ut å trille..

Jula tenkte jeg skulle få være til fredag, men da skal den ut..[8|][;)]
Dere får ha en strålende dag alle sammen

Overskyet, men ok temp. her i drammen, må vel ut å trille en liten tur... i alle fall til butikken[:D]

Uff, synes det er så mange som sliter med søvn om dagen.... har bestemt oss for ferbermetoden til helgen, gleder meg ikke... Iben sover jo så godt i vår seng, jeg blir uthvilt og hun slipper å gråte seg selv i søvn.... ikke lett å vite hva en skal gjøre.... Noe må gjøres, for hun legger seg ikke før jeg legger meg og det e r slitsomt...
Lykke til alle som sliter[;)]

I dag er det slutt på godterispising, og klart for hardtrening frem mot bryllupet... nå skal kiloene av

Jula er over for meg nå, så begynner å fjerne pynten i kveld...

God morgen julisnupper[:)]

Inatt har kåre sovet som bare det, la han kl.19.00 i går å våknet ikke før 09.30 å slik har jula vert for oss....helt kanon deiligt[:D] Han er vist blitt et sovedyr[:D]

Ellers så blir det en slapp inne dag i dag, må rydde litt hus å vaske klær, blitt litt liggende nå i juletida.

ha en flotters dag jenter

God morgen/ettermiddag....

Så heldig du er da susidusi... det må være en drøm!!!

Ida er fortsatt syk. Host og hark + tett nese, uff synes syndt på henne. Skal til legen i morgen da for å sjekke henne... Så soving er luksus her i huset. Ida ligger å jamrer deg og små griner hele natten. Så jeg har sånn 10 min intervall på sovingen. Etter å ha fått litt mat kl.6.30 idag så sovnet hun ganske bra, men da begynte Andreas i 9 tiden å mase om å stå opp... Åååå da kunne jeg ønske b.hagen hadde åpent i dag....

Dagen idag blir vel å være inne og prøve å holde Ida i sjakk... Hun er blitt veldig mamma jente de siste dagene så jeg blir litt låst kan man si. Men er hun syk så skal hun få ha mamman sin også da.... Det kan jo bli interessant når hun blir frisk igjen... spennende å se om hun blir like mammadalt da....

Ha en fin dag alle sammen!!

God dag jenter.

Ja, da er alt som minner om jula borte fra leiligheten. Pakket vekk alt i går kveld. Deilig!

Kian har prøvd å bæsje i hele dag, ikke lett det her. Tar tid før tarmene venner seg til denne maten tydligvis.

Nå skal vi ta en tur med vogna ut å handle litt matvarer.

Mammadalt er Iben også.... uff, ikke så greit. Skulle på fest på fredag, men måtte reise hjem etter to timer! Hun bare gråt og gråt... så fort jeg kom hjem var smilet tilbake på plass. Har latt sambo"få slippe litt lett unna" i forhold til bleieskift og bading etc., hun kjenner jo nesten ikke pappan sin[&o]
Dette endres fra i dag!

Ikke så lett for disse små å venne seg til fast føde nei, men det kommer vel etterhvert... Press på du, Kian![:D]

Iben har blitt så flink til å sove på dag og kveldstid, sovner i vogna på en, to, tre... heller vanskelig om kvelden.....[:@]

ORIGINAL: prinsesseiben

Mammadalt er Iben også.... uff, ikke så greit. Skulle på fest på fredag, men måtte reise hjem etter to timer! Hun bare gråt og gråt... så fort jeg kom hjem var smilet tilbake på plass. Har latt sambo"få slippe litt lett unna" i forhold til bleieskift og bading etc., hun kjenner jo nesten ikke pappan sin[&o]
Dette endres fra i dag!

Ikke så lett for disse små å venne seg til fast føde nei, men det kommer vel etterhvert... Press på du, Kian![:D]

Iben har blitt så flink til å sove på dag og kveldstid, sovner i vogna på en, to, tre... heller vanskelig om kvelden.....[:@]

Ida sovner også fint i vognen om dagen... ikke en lyd. Men om kvelden i sengen sin da lager hun leven! [:@][:@] 

Vi merket også godt at samboer ikke var like populær i helgen... Ida roet seg ikke hos han gitt... med en gang hun kom til meg var alt OK! Synes syndt på samboer jeg da! Han har tatt mye av stellet på Ida han, men nå var han ikke god nok!!! Kjedelig å måtte dra hjem da, når man har tenkt seg litt fri - jeg "frykter" at Ida også kan kommet til en sånn periode nå...

Ikke så lett å vite hva en skal gjøre bestandig. For sambo ble det en oppvekker; han skjønner nå at han må gjøre en innsats...
Har nå bestil The No-Cry Sleep Solution hos bokklubben. Har valgt å lese bokden og prøve denne metoden før jeg begynner på ferbersmetode.... Orker ikke tanken på at hun skal gråte seg i søvn.

Back
Topp