Skravletråd☘️

Hvordan går det med folk? :happy: Jeg har vært veldig inaktiv her i forumet de siste ukene :bag:, har bare sååå lite energi for tiden! Er superglad for at kvalme etc fra første trimester er long gone, men herregud så trøtt og sliten :dead: Må virkelig velge hva jeg skal bruke energi på utenfor jobben. Må jo være skikkelig slitsomt for dere med barn fra før! Jeg kan jo bare legge meg til på sofaen hele ettermiddagen og kvelden uten "mas" fra noen :hilarious:
Jeg har det likt som deg. Har stort sett ingen «plager», annet enn at jeg innimellom blir litt kvalm. Det går fort over så det er greit. Men jeg er så trøtt og sliten. Klarer aldri å «komme meg ovenpå», og det er ikke noe bedre i helgene enn det er i ukedagene.

Føler meg som en skilpadde, alt går i slow mo og det eneste jeg vil er å sove hele dagen (men jeg får jo ikke til å sove) :hilarious:

Det er rett og slett ikke overskudd til noe som helst og det er veldig frustrerende.

Jeg har det likt som deg. Har stort sett ingen «plager», annet enn at jeg innimellom blir litt kvalm. Det går fort over så det er greit. Men jeg er så trøtt og sliten. Klarer aldri å «komme meg ovenpå», og det er ikke noe bedre i helgene enn det er i ukedagene.

Føler meg som en skilpadde, alt går i slow mo og det eneste jeg vil er å sove hele dagen (men jeg får jo ikke til å sove) :hilarious:

Det er rett og slett ikke overskudd til noe som helst og det er veldig frustrerende.
Greit å høre at jeg ikke er aleine :hilarious:

Back
Topp