Skravletråd°

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Tenker vi trenger en skravletråd hvor vi bare kan skravle ivei :thefinger Jeg har også lagt til noen leker inne på våre leker, så bare å hive seg på. Jeg ønsker hvertfall å få opp innlegg sånn at vi kan få privat gruppe, slik at vi kan være mer åpne for hverandre uten at enhver person kan følge med :Heartpink
 
Det er så rart å være gravid igjen allerede nå. Under ett år siden forrige fødsel, og med nummer 4. Kjenner jeg gruer meg litt til å dele med andre, da jeg opplever at mange mener det er nok med 2 og at man hvertfall bør stoppe etter nummer 3.. Sååe vurderer å være i denne bobla alene med mannen så lenge som mulig. Andre? :bag:
 
Det er så rart å være gravid igjen allerede nå. Under ett år siden forrige fødsel, og med nummer 4. Kjenner jeg gruer meg litt til å dele med andre, da jeg opplever at mange mener det er nok med 2 og at man hvertfall bør stoppe etter nummer 3.. Sååe vurderer å være i denne bobla alene med mannen så lenge som mulig. Andre? :bag:
Ikke tenk så mye på hva alle kan mene (selv om det er lettere sagt enn gjort :rolleyes:). Jeg har selv fire søsken og er kjempeglad for å være en stor gjeng! Tenk så mye glede de får av hverandre når de er tette i alder! :happy: Men det er jo en fin ting å holde hemmelig en god stund, om dere føler for det.
 
Det er så rart å være gravid igjen allerede nå. Under ett år siden forrige fødsel, og med nummer 4. Kjenner jeg gruer meg litt til å dele med andre, da jeg opplever at mange mener det er nok med 2 og at man hvertfall bør stoppe etter nummer 3.. Sååe vurderer å være i denne bobla alene med mannen så lenge som mulig. Andre? :bag:
Jepp kjenne på den. Å nu kommer nr 6. veldig forståelig at du vil være i bobla aleine med mannen din ❤️ e mange som føle de skal ha nåkka å si i kor mange barn en skal få.
 
Back
Topp