SKRAVLETRÅD!

Stinemor

Gift med forumet
Hiv dere på i skravletråden........
 
Vell.. i dag (søndag) har vi lagt Nora i sprinkelseng for første gang=) Var på shoppingtur i går og kjøpte ny madrass til sengen! Kjøpte på ikea siden jeg har fått ikea sprinkelseng av tanta mi.. Kjøpte en sånn fjærmadrass.. Det trekket som var på kunne vaskes på 60 grader..vasket det på 40 grader siden jeg bare skulle vaske det opp før bruk.. Når jeg skulle ta den på madrassen igjen var glidelåsen ødelagt og den det hadde kommt hull i sømmen[:@]
 
Har også kjøpt ny sengebeskytter og likt dynetrekk på olsen.. Hadde sånn sengehimmel i samme mønster som vi skal inn og få oss snart.
Var merkelig og legge henne i "stor seng"! Begynner og bli stor jente!
 
Her er bilder av sengen     [link=http://prinsessenora.piczo.com/?preview=y&g=18207104&cr=4&rfm=y]http://prinsessenora.piczo.com/?preview=y&g=18207104&cr=4&rfm=y[/link] [:)]
 
Har  også fått høystolen i hus..men bruker nok vippestolen en stund til ved mating..ikke så sterk i ryggen enda...
Snart 1/2 år...utrolig hvor fort tiden går...!!!
 
I morgen skal vi i selskap..håper det blir fint vær..
 
Nå vil jeg ha sol og sommer... [:D]
 
i dag har vi stort sett bare daffet.
er noe slapp, sliten og trett.. en liten en som syns det å være våken på natten å skrike er stas.
hatt besøk av bestefarn til Jonas.. kosa seg godt da.
dattra mi kom i dag, har kosa oss sammens med henne, sett på en film og lagd hjerte og stjerne smørbrød[8D]
nå er Jonas i seng, ligger å småkjefter på bamsene.. skal snart få elste jenta i seng også.

så meg..[:D]
 
Heppsann folkens!
Først vil jeg bare si til Stinemor at Lucas har samme uro over sengen som Nora har, og bare "gled" deg til hun lærer seg at det blir lyd når man trykker på knappene, eller hun får rykninger om natta slik at hun kommer borti knappene! Med andre ord: slå den av når du legger deg selv! Vet ikke hvor mange ganger jeg har våknet sittende i senga! PUH!
 
Ellers så går dagene i det samme.
Lucas er en liten trøtting, etter ca to timer må han ha seg en liten blund, og det passer jo meg ganske bra siden jeg er en trøtting selv!
Idag kom mormor hjem, og vi greide jammen meg å sovne av! Skulle hente henne på flyplassen, men Lucas fant ut at han skulle sove i bortimot tre timer og vi våknet ti min etter flyet hadde landet!
 
 
Hi hi.. begynne og slå den av ja.. [:D] Har hatt uroen på lekegrinden til nå så har ikke brukt lyset.. Så i går var første natt i ny seng der vi kunne ha den på (gikk ikke ann og feste den på vuggen)! Så virket ikke lyset! Prøvde og skifte batteri...men ingen nytte...[:@] så tror sambo får ta seg en tur til butikken og klage! (ikke så god til slikt jeg[8D][:D])
 
 
 
 
 
Mathias var på båttur for første gang i går...det var stas det. med redningsvest og greier.så vidt vi så han igjen skvist nedi der...hehe. bølger er jammen en fin sovemedisin:)[:)]
 
Lille_blomst: Ikke tenk på fallet...skjer nok mange..og kommer nok til og skje "ulykke" her og! Men fælt er det...Gi søte Colin en goklem fra Nora[:)]
Albert åberg klær...åå..hørtes så søtt ut![:)]
 
Silona: haha... kan tenke meg at det ikke var mye Mathias igjen oppi redningsvesten
 
 
 
 
 
Hihi..ser han for meg i gresset[:D] 
 
Så fin albert buksa var.. Aldri sett klær med han på! Skikkelig stilig..Og så kul i drakta[:D]
 
I dag har vi vært i byen..spist taco til middag...Ellers ikke gjort noe spennende...
Nora våknet fra en lang lur ute i vogna ca kl 15 i dag..fikk da litt melk fra meg.. kosing og dilling med oss frem til 17.30..da ga sambo henne kveldsmat.. Så badet jeg henne i 18.30 tiden.. Fikk litt pupp på sengekanten kl 19.15 ca.. så la jeg henne... Sovnet på et blunk... Sang ikke en sang engang...! Hun pleier alltid duppe av en 1/2- 1 time mellom 15 og til hun legger seg..
Pleier sitte ca 1/2 time og synge..spille uro..stappe i tutten..før hun sovner på kvelden..så det var deilig i kveld...[:D]
 
Har også drukket av kopp alene i dag[:D]
 
Takk takk..så stolt vettu[:D] 
 
Og Colin er jo en skikkelig god gutt.. måtte vise hj.siden hans til sambo tidligere, siden han er så søt! Sambo lo godt av Colin i tubaen[:D] hihi
 
Nei..har ikke sett sånne kler her jeg heller..derfor de var så kule[;)]
 
Tenner ja... kan du kjenne noen?
 Føler ikke Nora klør enda...Men sugler godt..og biter i alt..så det kommer vell snart[:)]
 
Grattis med 1 tann til Colin[:D]
Fælt med skrikenetter...men godt og finne ut hva det er de skriker for[:)]
Må nok få dentinox i hus her..så det er klart....[:)]
 
Her har vi kjempe vær[:D] Så blir nok en god tur på oss og i dag... Sambo skal jobbe overtid[:(] så jeg og Nora får finne på noe....
 
Babysvømming ser så kjekt ut.. Vi har ikke det i denne byen[:@] 
Har vært på familiebading med henne..Men kan jo ikke dukke henne og slikt da....
 
 
 
Som dere kanskje har fått med dere på Generell, så har jeg ligget på sykehus i halvannet døgn.
Lucas har vært sammen med mormor i natt og sammen med papp resten av tiden.
Han har vært litt plaget med hard mage den siste tiden, men i går løsnet det!
Pappaen har vært så flink og kokt svisker og greier til han! [:D]
Nå ligger han og sover litt.
Jeg skal prøve å få i meg litt mat (null matlyst)!
 
Tenkt på deg Hilde Anita... Var kjempe trist...
Håper det går bra med deg...
Mangen klemmer....
 
Takk jenter!
Det går bedre for hver dag, men er fremdeles svimmel av og til. Og så kjennes det ut som om jeg har gått på ei jernstang, ganske øm nederst i magen og underlivet.
Er litt sint på meg selv, hadde mistanke om at jeg var gravid for en mnd tid siden, men slo det fra meg! Skulle tatt en test! [:@]
Hadde jeg visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke gjennomført det uansett (beklager hvis noen blir støtt av det), men da hadde vi blitt spart for alt dette. Det er noe av det værste jeg har vært med på!
Jeg husker uttrykket legen hadde da de kledde av meg og såg alt blodet, jeg var redd fra før, men det hjalp liksom ikke at han bare ble stående og se! Bamsefar klarte heller ikke å skjule redselen sin.
Og smertene var værre enn fødselen (i allefall slik jeg husker det), det var konstant smerte uten opphold!
 
Ble litt langt dette, men måtte bare få det ut.
Klem.
 
Dere er jammen meg dårlige til å skravle! [8D]
 
Idag har vi vært og sett på leilighet! DEN VIL JEG HA!!!
Ikke så alt for stor, men stor nok til oss! Mannen hadde laget loftstue utav loftet, og det var kjempebra arbeid! Blir nok tv-stue tenker jeg! (har allerede innredet leiligheta [8D])
De hadde ikke fått takst på den enda, men jobbet med saken!
Men med vår flaks så blir den vel solgt for LAAAANGT over takst! [:'(][:(]
 
Ellers så koser Lucas seg! Ruller rundt og er så fornøyd! [:D]

Kjøpte denne til han i går og han elsker å sitte i den! (får ikke sitte så lenge i gangen da, maks ti min!)
 
Lucas er søøøøøøt.[:)][:)]
 
Navnet passer kjempegodt til den skjønningen[:D]
 
Den dissen sa gøy ut!(ikke at jeg ska ha en da men...hehe, mathias[:D][:D]...)Hvor mye koster de? 
 
Det eeeer så deilig å bare slappe av foran dataen me en kopp kaffe når lillegull sover og kjøkkenet er ryddet, og bare slappe av uten å ha dårlig samvittighet for at det egentlig er noe jeg burde gjort[:)] 
 
 
 
Vi betalte 299,-
Oppdaget etterpå at den går opp til 12 kg, bare to kg igjen... [8|][&:]
 
Kjøpte denne til han i går og han elsker å sitte i den! (får ikke sitte så lenge i gangen da, maks ti min!)

 
 
ååååååååååååååååå så morsomt det så ut :)
 
Grattis med 4 tenner til colin[:D]
 
fortsatt bare to her...hun fikk masse feber samtidig som hun fikk de tennene..så håper hun ikke får det med alle....[&:]
 
Vi har bestillt prinsesse tapet til Nora sitt rom.. håper den kommer på fredag[:D] Da skal vi (eller sambo) begynne i helga[:D] Skal bli deilig og få et garderpbeskap og hylle og div... begynner og bli fullt av Noras ting og klær rundt forbi nå... skal bli deilig og få litt stystem..
 
Holder på og venne henne av med mat om natten nå.. så når det er i boks flytter kanskje Nora også inn på rommet sitt snart (etter det er ferdig da)... [:)]
 
ORIGINAL: silona

Er lukas 10 kg? Stooor gutt han;)

 
Vi som trodde det, var på kontroll idag, han er 9250g og 72cm!
 
wiii...
elias har begynt å få sin første tann i dag.. [:D]
 
Back
Topp