SKRAVLETRÅD UKE HMM... 30 ?

Monsoon

Elsker forumet
Oi. caps lock. ja ja...

Nå er det lørdag, ungene leker seg, jeg sitter og oppdaterer meg på nyheter og diverse. Synes fremdeles det er så fælt med alt som har skjedd i oslo. Regner med å dra på minnegudstjeneste i morgen, har ikke deltatt på noe annet enn lystenning på hotellet vårt i kr.sand, siden vi har vært på reisefot. Sabeltannforestillingene gikk heldigvis likevel, og den var veldig bra.

Nå holder  vi på å pusse opp rommet til Raphael, ut med alt det "barnslige", og inn med Rock  n' roll rom... og litt transformers da...;) Han ville ha rødt og blått rom, men det blir hvitt og grått da...(er veldig lite rom, så ville ha virket enda mindre med de fargene)

Jaja, ellers går dagene med til å være allergisk og hoste (astma), men regner med sesongen snart er på hell for dette.

Snart er det forresten valgkamp , det gleder jeg meg til, og jeg håper at alle bruker stemmeretten sin i år:)

Håper alt  er bra med dere alle:)
 
hei ja..

her har vi akkurat kommet inn fra solen.. skal vel snart bevege oss ut på butikken.. må få kjøpt inn litt mat.. men........... jeg finnes ikke sulten................ blir ikke det i denne varmen her.. men deilig er det at vi omsider fikk sommer.. har jo ikke akkurat sett det lyset på himmelen så altfor mye denne sommeren.. :)

I dag har vi vært ute å lekt med bertine og familien hele dagen.. deilig.. så jeg er blitt solbrent.. herlig!! :) godt å kjenne på den at jeg faktisk får farge her hjemme også.. og ikke MÅ til syden.. :P

ellers skjer det lite her gitt....... hverdagen er tilbake for fullt.. og dagene flyr unna her.. :)

Ha en fin dag alle sammen!
 
Her er det så syyyykt varmt!!! Og ja; jeg er av av de som klager i varmen emoticon
Jeg blir dårlig både fysisk og psykisk når det er så varmt....og jeg hater det!!!
Men jeg vet jo at de dagene kommer når det er sommer, men jeg er jo glad når det ikke er for mange av de
Idag var vi invitert til et vennepar på camping, men jeg måtte si nei. Det er levende musikk der idag og vi skulle bare kose oss. Men jeg klarer det ikke i varmen, og jeg klarer heller ikke ligge i ei campingvogn nå. Så jeg og Linnea koser oss hjemme aleine for vi sendte gubben avgårde dit
Og etter ho har lagt seg, så skal mor kooooose seg med krabbeklør og loff. Yammiyammi
Imårra skal vi ned å prøve oss i elva. Har ikke fått gjort det enda pga. regn, aaaaltfor mye vann og sterk strøm. Det er enda mye vann, men vi må jo gjøre NOE for å kjøle oss ned  Så jeg håper tempen er ok, for jeg eeeelsker å bade, og Linnea har blitt utrolig tøff i basseng, så håper ho er sånn i vann generelt nå. Var så pinglete i fjor.

Kos dere alle sammen, og så håper jeg Nina og mannen stoooorkoser seg og har en perfekt dag idag emoticon
 
I går var vi i Stavanger og så på båtene i tall ships race! Jeg har en kompis som jobber på Sørlandet og vi fikk omvisning der før de åpnet båten for publikum! Knallkjekt! Det ble også dansing foran scenen i byen. Solveig syns dette var helt topp!  Vi spiste på Egon før vi kjørte hjem.

I dag var vi ved Tungenes fyr for å få med oss når båtene gikk forbi! Majestetisk!

Ellers har uken gått til å male huset... vente på at været er ok nok til å male huset... Nå ser det ut til at sommeren har kommet hit også.
 
I går var vi i Stavanger og så på båtene i tall ships race! Jeg har en kompis som jobber på Sørlandet og vi fikk omvisning der før de åpnet båten for publikum! Knallkjekt! Det ble også dansing foran scenen i byen. Solveig syns dette var helt topp!  Vi spiste på Egon før vi kjørte hjem.

I dag var vi ved Tungenes fyr for å få med oss når båtene gikk forbi! Majestetisk!

Ellers har uken gått til å male huset... vente på at været er ok nok til å male huset... Nå ser det ut til at sommeren har kommet hit også.
 
Back
Topp