SKRAVLETRÅD 3 JUNI

menemenem

Gift med forumet
heihei alle i hop ... :)

Off idag e d ikkje noke fint vær ute , det pøs regna å blese [:'(] ej so hadde håpt at d sko bli litt fint vær , men neeeej då hehe :) satse på d letta utover dagen [:)]
Ka vær dokke he idag ?

Ellers so tru ej at ditta ska bli en sløve dag , sta å handle inn litt til lång helg , åsso bli d gjort minst muli på mest muli tid ette d hehe [:)] kjenne det at ej e begynt å verte sjuke... [&o]
Kor forma dokka e idag då ?

Satt å såg på ett bilde av mannen min ista , åso såg ej på ultralyd bilde ta lisje golle , trur det verte ei lita pappa jente ej hehe ... slik det såg ut på bilda no ivertfall (bilde av haude i frå sidå )... bli spennande å sjå [:D]

Ønske dokke alle en fiiiin dag [:D]

Goooood morning

Her skinner i allefall solen.

Nå skal jeg ut en tur med hunden min, en god luftetur tenkte jeg.
Senere i dag så skal jeg på festningen, det er musikkensdag og en veldig god venninne har bursdag. Så vi har som tradisjon å feire den der.
Kommer nok mange gamle kjente fjes jeg ikke har sett på lenge.
Blir nok et megakult party, jeg vagger nok av sted etter et par tre timer tenker jeg.

Nei, nå får jeg komme meg ut en tur[;)]

Hei og god morgen[:)]
Ikke noen planer for i dag heller er fortsatt syk[&:]
Ligge no her med feber, stygg hoste , hodepine og tett nese....
Ahh jeg hater å være syk.

Men alle dere andre må ha en forrykende fin dag[;)]

Usjh.. Så slitsomt! Du får ha god bedring edvine!!

Hadde planer om å gå en lengre tur med hunden min, men det ble kun 45 min. Puh.. Blir fort sliten nå.
Godt at det er såpass varmt ute for Nemo ble fryktelig pesete.

Nå venter jeg på at min kjære skal komme hjem fra jobb. Må shoppe litt klær til han så han kan føle seg vel i bursdagen..

enn meg da....[&o]

Jeg får vel labbe rundt i gammel dritt..

Og Chella bella..

Gjett om du skal ta igjen!! Når jenta er kommet itl verden så skal du gjøre byen utrygg eller noe??
Kanskje ta deg en tur til oslo å møte barnevogn mafian[;)]

Hei alle medgravide!!!
Sov faktisk til halv seks-seks i dag uten å ha vært våken i natt...ny rekord....! Men etter det var det jo stopp, for bekkenet streika...og når det gjør VONDT å sove på siden, uansett hvilken side, og man ikke har så mange andre valg, ja da sier det seg selv at resten av søvnen ble det lite av.... [>:]

Vi er godt igang med pakkingen - om 2 uker er flyttebilen på vei fra Bergen til Trondheim med tingene våre, og vi er vel ute hos svigers. Rart å skulle flytte fra den første leiligheta vår, og her som lille i magen ble laget..... [;)]  Har dessuten pusset opp alt selv, så vi har et litt ekstra forhold til denne leiligheta.....Men vi kan jo ikke bo her i evig tid, og nå er det på tide med "nye beitemarker".... [:)]  Om det var lurt å legge inn flytting og baby på samme tid, innenfor en mnd, er en annen sak. Men jeg angrer ikke - ennå. Skulle bare ønske jeg slapp å gå rundt med hovne bein og hender, og uten ryggvondt, hadde vært så mye lettere å gjøre noe da, ikke bare lige på sofaen og strikke babysokker hele dagen...... [8|] Selv om det jo er koselig det....

Har forresten alt klart til sykehusbagen - bortsett fra en del ting til meg selv. Må få tak i ammeinnlegg og slippers. Og så prøvde jeg å få tak i en nattskjorte med knapping foran, men det som finnes er jo bare for damer rundt 60....[8|].... Så jeg får finne en annen løsning. Er og litt vanskelig å vite hva man skal pakke hvor, i og med at ALT blir pakket i ett eller annet her i huset.

Var hos jm i går for å få en ekstra lyttings - har kjent litt mindre bevegelser i det siste, og bekymra meg litt. Men alt var fint, og hodet var nesten helt festa. Koselig å få lytte litt ekstra.....gleder meg til  hilse på den lille i magen!!!! [:D]

Ni, nå ble det mye fra meg, det her. Skal ha oppryddings på dataen og slette alt som er mitt. Er arbeidsgiver sin pc, så jeg må levere den inn neste uke...... [:(] Blir trist, men får nok en ny i løpet av sommeren...[:D]

Er forresten 36 uker på vei i morgen!!!! OG det er akkurat en mnd igjen til termin I MORGEN!!!! Helt sinnsykt!!! [8D]

Ha en fin dag alle sammen!!!!

God dag alle sammen!

Her er det fritt for sol, men til gjengjeld har vi masse regn [&:] Altså, ikke vær til å være ute i, med andre ord. Eller som de sier, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... Heldig for meg, så har jeg bare dårlige klær nå [;)] Ingenting som passer lenger vett. Så da sitter jeg inne i dag også og fyrer i ovnen. Blir så godt og varmt atte [:D]
Videre planer for dagen er å dra til mine foreldre å spise middag litt senere. Det ser mørkt ut for bålbrenning i dag, så det dropper vi elegant.
Sitter nå forøvrig å spiser melkesjokolade med dajmbiter. NAM! [;)]

Melkesjokolade med Daim gikk ned på høykant i går kveld [:D] Den er bare såååå god ildrii [:D]

Ser dere er oppe tidlig jenter. Jeg ligger og drar meg gjerne til 11 jeg. Merker at det ikke alltid er så godt for bekkenet, men veldig deilig generelt for meg [:D] Er så glad i å sove, men ikke i å legge meg. Det betyr sene kvelder det, ikke rart jeg sover lenge da [8D]

Bør ta en tur ut i det fine været ser jeg. Var jo så godt og varmt i går, og ser på termometeret at det er det i dag også [:D] Jiiiippiiiiiii.......

I dag er det kun 1 månede til termin. Tenk så fort tiden har gått. Lillemor har lagt seg med hodet ned nå, men ikke festet seg enda. Ser at magen har vokst mye i det siste, og det sees på vekta også. Bare 1 månede igjen er rart å tenke på, og veldig spennende. det setter tankeprosessen litt i gang [8|] Filosoferer litt om livet jeg nå....[8|]

hei jenter...

Fin dag i dag[:D] Sol og greier her ... Skulle vel helst gått en tur, men det blir nok med tanken i dag.. må snart sette i gang å lage litt mat tenker jeg...
Etter en alene hjemme kveld i går skal jeg besøke ei venninne i kveld[:)] Vi skal kose oss med kake og jentesnakk.. herlig[:D]

Ellers har jeg lasta ned 3 episoder med lost som jeg skal se så snart jeg får tid.. hihi.. gleder meg..

Back
Topp