SKRAVLETRÅD 02.JUNI

menemenem

Gift med forumet
heihei alle i hop :)

Ko dokke he d ? håpe alle he det kjempe fint :)
Ser ut til at det verte sol idag oxo (litt før tili på dag til å seje det helt sikkert hehe )..

Om ca en time so gjenge bussen ej ska ta bort t der sjukehuse ligge , skal først møte mamma på ferge kaia ho ha lyst å bli me mej på ultralyd [:D] 
(sikkert like spennande før ei mormor so det e før mej hehe ) .. :) trur ho blej gla før at ej spørte om ho ville bli me mej på ultralyd :)
Ellers so viste første stikk i fingeren idag en bra blodprosent :) so hitt til he dagen våre kjeeeempe fin :) satse på d fortsette :)
Plana før dagen dokke(dokke=dere) då???

Ønske alle her inne en kjeeempe fin dag :)

Helu! jøsses jeg var nesten førstemann her i dag,, har ikke skjedd før ..hih. Skal til psykolog idag...vræl..gruer meg litt da det er lenge siden. Time klokken ni så driver steller meg litt her....

Gøy ha med seg mamma da memme:) ikke rart de blir nyskjerrige med alt det pratet vårt, de hadde det jo ikke sånn selv på sin tid. Mamma også er fasinert av UL, spes da jeg var på 3d. Fikk henne til se det programmet på Discovery, hun ble satt ut ja..hehe..skjønner jeg :)

Men da får jeg sminke meg litt og freshe opp det ulekre morratrynet mitt :) (sovet tre timer)

KOs og klem til alle sammen

Sniker meg innom her før sønnen min våkner. Han skal få sove til han våkner selv i dag, da han ikke skal i barnehagen. Vi reiser til Sørlandet i dag, kl 1330. Og før det skal jeg til fysio, og da skal sønnen min være hos fetteren sin (svogeren min er hjemme i fødselspermisjon, så han ville gjerne ha besøk, grei svoger).
Så nå skal jeg pakke, få ting ut i bilen og kjøre til by'n. Tenkte handle litt på Grønland før jeg leverer sønnen min. Savner Grønland, bodde der i 7 år og elsker det. Men det er utrolig deilig å ha kommet seg ut av byen også. Er så blanda, vet ikke hva jeg mener når det gjelder dette. Når folk spør om jeg ville flytte tilbake, så vil jeg jo ikke det. Det er ikke så greit å bo midt i byen med små barn. Men jeg savner å bo der alene. Gudskjelov jobber jeg like ved siden av, og får oppfølging av jordmor på Grønland + at alle vennene mine nesten, bor der.
Dette ble rotete tanker, som jo ikke har noe med BV å gjøre. Men dere fikk dem likevel.
Har det bra i dag. Har sovet i natt!

FirstTime
Skal til psykolog idag...vræl..gruer meg litt da det er lenge siden. Time klokken ni så driver steller meg litt her....

LYKKE TIL!

Hallo alle damer.. :) God morgen

Har vært oppe leenge, men hadde endel jeg måtte fikse på jobb før jeg smatt inn her.. Ahh deilig med helg. Skal bare slappe av. Gleder meg såååå masse. Teller minutter og sekunder til jeg skal gå..[8|]

Dere får ha en super dag jenter enten om dere skal på ultralyd, handle, psykolog eller annet. Kos dere[;)]

Kommer nok innom mer senere.

KLem fra meg

God morgen skjønne juli damer!

I dag er det en vaskedag så jeg syntes at denne passet bra.

I går var en fantastisk dag og sv.kurset var veldig lærerikt både for meg og samboer. Blir nesten litt tullete av hvor sensitive vi er for tiden.. hehe..
Mye tårer i øynene og snufsing inne på barsel.

Hvis noen lurer på om de skal et slikt kurs eller ikke(som ikke har vært på det før) Så anbefales det på det sterkeste! Kursets varighet var på ca 4 timer.

Når vi kom hjem så satt vi bare å pludret med hverandre og drømte om lillingen som veldig snart er i anmarsj. Åååhhh.. så spennende!
Merkelig hvor godt humør vi var i etter dette kurset...[8|][:D]

Jepp, ladies.. Blir spennende å høre hvordan det har gått med dere etter dagens gjøremål.
Lykke til på UL, shopping, jobb, psykologen eller annet... Stjal vel denne fra deg Schnuppa[;)]
But i mean it from my heart!!

God formiddag får vel jeg si[;)]
I dag skulle jeg egentlig til jordmora, men fikk telefon og hun er syk.. uff, rart med det hvor skuffa man kan bli.. gledet meg til i dag.. Så nysgjerrig liksom!
Blir litt pusling hjemme først, så litt trening tenker jeg. Ser ut til at sola skal trenge seg igejnnom også, dethadde vært rå digg!
Fikk du shoppa i går monicus? Jeg så deg ikke.. [:D] Så få gravide faktisk, ser så sinnsykt mange ellers..

Ha en flott dag alle juli mammaer!

ORIGINAL: minnimor

God formiddag får vel jeg si[;)]
I dag skulle jeg egentlig til jordmora, men fikk telefon og hun er syk.. uff, rart med det hvor skuffa man kan bli.. gledet meg til i dag.. Så nysgjerrig liksom!
Blir litt pusling hjemme først, så litt trening tenker jeg. Ser ut til at sola
skal trenge seg igejnnom også, dethadde vært rå digg!
Fikk du shoppa i går monicus? Jeg så deg ikke.. [:D] Så få gravide faktisk, ser så sinnsykt mange ellers..

Ha en flott dag alle juli mammaer!

Jeg så faktisk ingen gravide i går bortsett fra meg selv[;)] og venninnen min. Tittet etter deg, selv om jeg ikke vet hvordan du ser ut[8|]
Ja, nå er baggen klar, fikk shoppet litt undertøy, topper og joggisdress.
Vi var også på Køhcafe, der er det koselig!

Heisann!!

2. juni og her sitter jeg inne og fyrer i ovnen [&:] Har sår hals og tett nese, men nekter å bli syk!! Har jo ikke vært syk hele svangerskapet, så hvorfor skal jeg begynne nå?? [&o]
Hadde besøk av søstra mi i går, og hennes 3 mnd. gamle jente. Så da fikk jeg testet ut både vugga og vippestolen jeg har [:D] Skal si di fungerte! Jenta sov i vugga i 2 1/2 time hun! Storkoste seg [:D] Gøy!
Før besøket måtte jeg jo i all hast støvsuge og vaske hele huset [:'(] Blir sånn panikkartet vasking når jeg vet jeg får besøk... Ellers så sitter jeg jo å gruer meg en halv dag før jeg begynner...

Men i dag har jeg ingen verdens planer... hmm.. litt kjedelig egentlig. Får se om jeg kommer meg ut på en gåtur om ikke annet.
Ellers bare kose meg inne i varmen med BV [;)]

Hei og hopp jenter, husk å nyte siste tiden som gravid! [:)]

Drittdag. Var hos psykologen idag og snakket om problemer som MÅ frem før eller siden. Det ble jææævlig kjipt, spes for jeg ikke fant tonen med psykologen og hun ødela det lille håpet som er igjen... var første gang jeg var hos hun damen har. vet jaggu ikke om jeg tør til henne igjen. Er ikke kult være høygravid og gå tro man skla bli alene mamma og ett halvt år hvis man ikke står på hele tiden selv lissom....kan jo si det er noe i det baner det går ut på...er siiiinsykt slitsomt holde humøret oppe

SOrry jeg plager dere...

Klem

Uffda, det hørtes ikke noe særlig ut FirstTime. Og det kan ikke bare være enkelt å skulle øse av sitt hjerte når en ikke føler at en er på bølgelengde med den personen man skal øse til.
Håper og tror at vi etter fødsel er de fødte mammaer  jeg, at vi bare VET hvordan ting skal gjøres etc. Og vet vi ikke, så får vi bare ta det som det kommer... alt pleier jo å ordne seg.

Klem

ORIGINAL: FirstTime

Drittdag. Var hos psykologen idag og snakket om problemer som MÅ frem før eller siden. Det ble jææævlig kjipt, spes for jeg ikke fant tonen med psykologen og hun ødela det lille håpet som er igjen... var første gang jeg var hos hun damen har. vet jaggu ikke om jeg tør til henne igjen. Er ikke kult være høygravid og gå tro man skla bli alene mamma og ett halvt år hvis man ikke står på hele tiden selv lissom....kan jo si det er noe i det baner det går ut på...er siiiinsykt slitsomt holde humøret oppe

SOrry jeg plager dere...

Klem

Off stakkar , kan ikkje ha våre noken kjekk opplevelse å måtte gå til en slik psykolog , so du i tilegg ikkje klare å finne tonen me...
Kansje det hadde våre lurt å fått en anna psykolog ? skal ikkje være mejninga at en ska kvi sej når en ska gå til psykolog , dej skal konne hjelpe dej , ikkje lage ting verre før dej...!!
Håpe det ordna sej før dej ivert fall !!
Lykke til :)

Jeg vil også be deg finne en annen psykolog FirstTime.
Kjemien er veldig viktig hvis du skal kunne komme til målet for hvorfor du er der ikke sant?
Nei, gjør det du må og det raskt. Du kan ikke gå rundt å ha det sånn!!

Klem Monica.

ORIGINAL: *Maria*

Hei alle sammen! Da har jeg faktisk sommerferie... ferdig med siste eksamenen i dag, så nå er det bare å vente og glede seg til juli[:D] Går med dere da?

Sambo skal forresten bort og jobbe i helga, så jeg blir nok sittende myyye her i helga[;)]

Gjenge (gjenge=går) fint her [:D] glede mej til neste veke når mannen kjeme hejm :)
ko d gjenge me dej då?? :)

Takk for støtte snupper :) Synd det ikke er bare bare bytte psykolog, er jo en evighets mølle det systemet der.Vel jeg reiser bort noen dager for å tenke så blir nok ikke noe internett og bv... :( Må finne ut hva som skjer fremover. Akkurat nå ser ting veldig mørkt ut. Stakkars bebi i magen sier jeg. Jeg skal nå gjøre alt jeg kan for barnet.

Ha en fin pinse chics ! Klem

Takk for støtte snupper :) Synd det ikke er bare bare bytte psykolog, er jo en evighets mølle det systemet der.Vel jeg reiser bort noen dager for å tenke så blir nok ikke noe internett og bv... :( Må finne ut hva som skjer fremover. Akkurat nå ser ting veldig mørkt ut. Stakkars bebi i magen sier jeg. Jeg skal nå gjøre alt jeg kan for barnet.

Neiognei... lillevenn[&o]

Håper du får samlet tankene og at alt ordner seg.
Det går nok bra med jenta i magen vakre!
Kommer til å savne deg her.
Søren at vi ikke har rukket å utveksle nr enda...

Du må komme tilbake til bv senere Irene!!!

Klem Monica.

Uffamei snuppa. Ikke godt å høre at ting ikke er så bra.

Håper du finner ut av ting. Kommer til å savne deg her inne.

KLem

Back
Topp